Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko mä ainoa jonka on PAKKO saada aina jäitä juomiin?

Vierailija
24.10.2007 |

Kotona meillä on tietenkin jääpalakone ja laitan jäitä jokaikiseen juomaan mitä juon. Kuumia juomia ei en juo ollenkaan. Joskus laitan maitoonkin jäitä. Kylään vien jäät mukana (siis jos menen kylään lähelle..) tai pyydän etukäteen emäntää laittamaan jäitä pakastimeen. Oikeesti mikään ei pilaa tunnelmaa niin pahasti kun kusenlämmin limu tai mehu (tai vesi).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tulee laimeaa ja haaleaa

Vierailija
2/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin nyt tilanteesta missä olemme ihan täällä Suomessa tai vaikka etelänlomalla. Ja kyllä sopiva määrä isoja jääkuutioita (jotka eivät heti sula) auttavat lämpimän limun kylmentämiseen!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lämpimän limun jäähdyttää, mutta miltä se sen jälkeen maistuu, kun on huoneenlämpöisestä jäähdytetty kylmäksi vaikka 5-6 isolla jääpalalla.

Mutta kyllä mäkin kesällä tykkään leikkiä jäillä joskus, mutta en tee siitä mitään pakkomiellettä

Vierailija
4/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tunne ketään muuta jolle jäät olis tärkeitä. Ihmettelen suuresti ihmisiä joilla ei edes ole jäitä pakastimessa! Ja toiset säilyttävät limut lämpimässä ja juovat ihan tyytyväisinä.

Vierailija
5/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä taas tykkään juoda oluenkin (vai saako sitä täällä palstailevat äidit edes juoda) mieluummin huoneenlämpöisenä, samoin vettä juon niin, että lämmitän sitä vähän mikrossa ensin. Kumpi sitten lie omituisempi, ap vai minä ;)