Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa kaverin " hyvä teidän on, kun teillä on rahaa" -jutut!

Vierailija
31.10.2007 |

Heillä on tulot varmaan samaa luokkaa kuin meillä, asuvat valtavassa omakotitalossa jättilainaa maksellen. Vaatteet ostetaan sitten kirppikseltä, paljon kierrätetään eikä missään maksullisissa harrastuksiaa tai reissuissa käydä.

Me ostamme vaatteet uutena koko porukalle, emme kuitenkaan mitenkään leveile, ihan tavallisia edullisia vaatteita. Käydään perheenä usein uimassa, konserteissa, kerran vuodessa jossain edullisella lomamatkalla. Asumme asumisoikeusasunnossa.

Miten se voi olla niin vaikeaa tajuta, että elämässä tehdään valintoja ja niistä on seurauksia? Miksi pitää piikitellä meidän uusista vaatteista tai uimassa käymisestä? En minä tunne mitään tarvetta piikitellä tai kadehtia kaverin omistusasuntoa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on omakotitalo.

Jos me olisimme ottaneet jättilainan niin meidän rahathan menisi siihen yhtä lailla kun teillä nyt.

Vierailija
2/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui sitten vuokralla, omistusasunnossa tai missä lie. En mä tajua edes sitä että, jos on työtön, niin miten ei oo rahaa käydä uimahallissa, eihän se nyt niin paljon maksa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo, on keskustelua keskustelun vuoksi, ääneen ajattelua, ei jokaista sanaa ja äänenpainoa tarvitse lukea kuin piru raamattua.

Vierailija
4/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uskokaa jo, on keskustelua keskustelun vuoksi, ääneen ajattelua, ei jokaista sanaa ja äänenpainoa tarvitse lukea kuin piru raamattua.

Vierailija
5/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Asui sitten vuokralla, omistusasunnossa tai missä lie. En mä tajua edes sitä että, jos on työtön, niin miten ei oo rahaa käydä uimahallissa, eihän se nyt niin paljon maksa!

Toivottavasti et tule näkemään miksi.

Vierailija
6/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hyvähän teidän on matkustaa, kun ei ole lapsia" . Arrggghhh... nyt meillä on lapsia ja matkustan ihan kiusallani, koska minua vieläkin, vuosien ja vuosien päästä, ärsyttää tuo lause yli kaiken.

Tarkkaan ottaen ensimmäinen versio siskolta oli

" hyvähän teidän on matkustella, kun ei ole asuntolainaa" .

Sitten kun meillä oli lainaa, oli seuraava versio

" hyvähän teidän on, kun ei ole lapsia"

Nyt on lapsiakin, mutta enää ei ole muuta kuulunut.

Vierailija
7/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tiedät että et pahemmin tuhlaile, niin so what?

Mä olen tyyppi joka pistää kauheesti vaatteisiin rahaa, ja monet sitä ihmettelee ja kauhistelee. Mutta ei se mua hetkauta pätkääkään, minä ostan mitä halua, niin kauan kun mulla on varaa ja halua ostella. Muut tuhlatkoon rahansa johonkin muuhun tai pistäköön vaikka säästöön, ihan sama!

Vierailija
8/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloittaa mainospuheensa mielenterveysongelmaisten auttamisesta.

Vierailija
9/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä, miksi tuollainen sua häiritsee

Vierailija
10/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saattaa siis yritellä vähätellä omaa taloaan, vaikka on siitä superonnellinen, ja naureskelee partaansa teidän osaomistusasunnolle-vai mikä se nyt olikaan.

Vierailija
11/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tyhmät eivät menesty - eivät työssä eivätkä ihmissuhteissa.

Vierailija
12/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ääripää on nää sossun ja kelan tuilla elelijät, jotka kertoo kuinka heillä on varaa siihen ja tähän.. no usein käteen jää tuista enemmän kuin työssäkäyvälle palkasta! Työmatkat ja vaatteet, hoitomaksut, ruokailut yms. syövät kyllä tehokkaasti!

Sitten tulee sossupummi leveilemään kuinka heillä vaan on varaa käydä siellä ja täällä ja ostaa viimeisen päälle kaikki!

Vierailija
13/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tyytymätön omiin valintoihinsa, kuten sanoit. Yrittää sitten saada sinut muiden silmissä huonoon valoon, jotta ei joutuis katsomaan totuutta silmiin. Eli sitä, että on itse vastuussa elämästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä