Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MLL:n hoitaja sitten tempaisi..

Vierailija
31.10.2007 |

Tuli päiväksi hoitamaan lapsia ja lähdimme reissuun. Illalla kertoi käyneensä kylässä lastemme kanssa?.. heh, että sellainen hoitaja..

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillakin oli varmaan hauska päivä!

Vierailija
2/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me emme tule toimeen tämän ko perheen äidin kanssa. Kävellen mennyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohvalla ja 3 lasta keskenään, nuorin 2-v!!!!

Vierailija
4/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin lähti pois täältä kotoa moneksi tunniksi. Lapseni ystävä sitten soitteli mulle, että " missä X on" ...

Vierailija
5/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämä tylsää jos tuota kutsuu tempaukseksi. Hoitaja on tietenkin ajatellut keksivänsä lapsillekin jotain puuhaa ja keksinyt kyläreissun. Ei hän olisi siitä sinulle kertonut, jos ei olisi pitänyt sitä hyvänä asiana. Koita relata hieman ja miet nyt hetki itseksesi olikohan siitä reissusta oikeasti jotain haittaa!!!

Vierailija
7/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa, löysää pipoa ja hengitä syvään. Oot rasittava vinkuja.

Vierailija
8/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen lapsi sairastaa vaikeaa epilepsiaa. toivoimme että pysyisi lähellä kotia, missä stezolid lähellä.

Vierailija
9/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä osin, mutta...

Vierailija
10/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden täytyy tietää ettei hoitolapsia viedä kyläilemään omille kavereilleen. Tietty eri asia jos siitä kysyy erikseen perheen vanhemmilta. Mutta luulen ettei antaisi lupaa, minä en ainkaan, sillä enhän tunne kyseisiä kavereita kumminkaan.

Jos hoitaja tiesi että lapsen pitäisi mennä kaverilleen, kyllä se sinne pitää hoitaa kun niin on aiemmin sovittu.

Kyllä mä ainakin ilmottaisin eteenpäin. Mähän maksan sille hoitajalle, ja se hoitaa lapsia niin kuin mä haluan.

Vierailija
11/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, vaikka kävikin kavereillaan? (olettaen, että kaverit normaaleja ihmisiä) Minä en ainakaan ymmärtäisi tekeväni mitään rikosta, jos hoitaisin lapsia meillä ja käytäisiin vaikka pyörähtämässä lähellä asuvan veljeni luona pikaisesti.... Ohjelmaahan se on ja ulkoilua samalla.

Vierailija
12/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile hetkeäkään, etteivätkö hoida hyvin.. SSe vn, että siitä lapsestahuolehtii vielä enemmän kuin toisesta terveestä lapsesta.. Tuli vaan ahdistus tästä tilanteesta. Voi olla että ylireagoin sitten.

ap

Vierailija
13/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olit teroittanut hoitajalle, että lapsi on sairas eikä kotoa saa poistua?

Miten muuten onnistuu lapsen kyläily omalla kaverillaan (tai jos kyseessä eri lapsi, niin sen toisen vieminen sinne kaverilleen) jos kotoa ei voi poistua?

Mikä oli ap:llä ja miehellään niin tärkeä meno, että oli pakko jättää sairas lapsi vieraalle hoitajalle?

Miksi ap ei tule toimeen sen ihmisen kanssa, jonka luona hoitaja ja lapset vierailivat?

Vierailija
15/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toinen lapsi sairastaa vaikeaa epilepsiaa. toivoimme että pysyisi lähellä kotia, missä stezolid lähellä.

No mutta mikä ongelma on ottaa Stesolidit mukaan? Ihan koko elämänsäkö sen lapsen pitää pysyä kotona tai kodin lähellä?

Sulle taitaa isoin ongelma olla siinä, että kun et itse tykkään tuon yhden perheen äidistä, niin lapsesi eivät saa olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Minkäikäiset lapset sulla oikein on? Ne kasvaa koko ajan, oletko huomannut? Ja kasvaessaan et pääse puuttumaan ihan joka asiaan :D

Höllää hiukka!

Vierailija
17/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö epileptikon äiti saa ottaa vapaata?

Vierailija
18/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ens kerralla jääkaapin oveen lista ihmisistä, joita hoitaja ei saa tavata lastesi aikana.

Vierailija
19/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, antaa olla...

ap

Vierailija
20/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat seuraavan kerran teroittaa säännöt. Sanot ihan suoraan että kokona on PAKKO pysyä, sen yhden naisen kanssa ei hoitaja saa teilläollessaan puhua ja toinen lapsi menee juuri sinne minne on etukäteen sovittu, vaikka repisi sitten tapetit seinistä.

;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä