Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo höyrähtänyt vauvoihin, mies kärsii.... =/

Vierailija
31.10.2007 |

Surettaa sivusta seurata erään perheen tilannetta. Vaimo on täysin höyrähtänyt vauvoihin ja haluaa aina vaan lisää ja lisää... mies myöntyy tahtoon ja voivottelee sitten surkeana kavereilleen, että pitäisi vaimolle keksiä jotain muutakin mielenkiinnonkohteita!

Vaimo odotti kolmatta, kun jo unelmoi koko kahvipöydässä istumisen ajan suureen ääneen, että " olishan se neljäskin ihana kun jo olisi tässä!" ja mies hyssytteli vierellä, että " ei kai nyt sentään" ...

Neljättä odottaessa vaimo vaan huokaili ja sanoi " olenkohan aivan hullu kun vielä lisää haluan" .

Miehen piti vaihtaa isompaan ja hienompaan autoon ja alkaa laajentamaan taloa.

Nyt viides muksu tulossa ja mies kuulema aivan sippi! =(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meillä mies ilmoitti viikonloppuna että kärsii jo olemassaolevista lapsista, ei kuulemma saa enää niin huomioo kuin seurusteluaikana. Huah, mitenhän mä sille huomioo antaisin kun ei oo kahdenkeskistä aikaa koskaan, eikä mies osallistu meiän päivän touhuihin, eli kun me ollaan aamupalalla, mies sohvalla. kun me ulkoillaan, mies jää tietokoneelle jne En voi pakottaa sitä lastenhoitoon, mutta jonkun ne on hoidettava ja kotityöt tehtävä. j kun yksin teen, kaikki aika menee siihen. olen kuin juna joka kulkee n 15h/vrk lecähtämättä. lapsia 3.

Vierailija
2/3 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen ukko, melko tossu. yhhyh.. Ruikuttakoon sitte jos kerran suostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saa luvan tyytyä kahteen. Siirrettiin lasten teon aloitusta miehen toivomuksesta niin myöhälle. Piti olla talo tehtynä etc... Iltatähti yli nelikymppisenä on mielestäni ihan ok, mutta ei kiitos kahta taaperoa ja pikkuvauvaa. Itse olisin tahtonut aloittaa lasten teon ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä