Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on rasittava?

Vierailija
09.06.2013 |

Minä olen kuulemma rasittava. Olen lähinnä hiljainen, mutta joskus innostun mielenkiintoisista aiheista. Joku voisi tarkentaa, mitä se rasittavuus tarkoittaa. Puhtaudestani pidän huolta. Muista ihmisistä en tykkää hirveästi puhua, joten sitä ei asialla voi tarkoittaa. En puhu työasioistani kovin paljon ulkopuolisille, joten niilläkään en voi ketään rasittaa. Mikä tässä viestissä antaa rasittavan kuvan? Tämä kysely varmaan, mutta en yleensä tenttaa muita tällä tavoin. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraskoiras kirjoitti:

Rasittava ihminen ei esimerkiksi tajua, kun sanot, että sinulle ei sovi nyt. Hän soittaa viiden minuutin päästä uudelleen tai pahimmassa tapauksessa tulee soittelemaan ovikelloa. Rasittava ihminen vatvoo ja pähkäilee, kun sinulla olisi kiire eteenpäin. Listaa voi jatkaa_______

Tämä. Aikoinaan kuvioissa pyöri eräs hullu, jolla oli uskomaton kyky saapua ovelle juuri sillä kaikista huonoimmalla mahdollisella hetkellä. Sitten loukkaantui, kun sille sanoi, että nyt on muuta menoa, ettet voi nyt tulla kylään. Ei ollut kaikki palikat legocityssä, kun kuvitteli minun olevan kotona päivystämässä ympäri vuorokauden ja ympäri vuoden, että milloin herra on tulossa "käymään kylässä". 

Kun ei se ollut normaalia vierailua, vaan sillä oli tapana jumittua asumaan. Suuttui ja aloitti jonkun koston kierteen siitä, kun sille vihjaili, että nyt voisit lähteä menemään, kun mulla on tässä vähän omia asioita tehtävänä. En minä ollut hänen palvelija ja minulla oli omakin elämä.

Vierailija
22/32 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen, joka pitää esitelmiä, kun pitäisi keskustella. Liian puhelias tai liian hiljainen. Joustamaton ihminen, jolle ei oikein mikään käy. Ei käy tämä ruoka tai tuo paikka jne. Aloitekyvytön tyyppi, jolle kaikki on ihan sama. Ihminen, joka puhuu jostain tylsistä asioista jatkuvasti. Poliittinen tai uskonnollinen kiihkoilija. Vitsien kertoja ja turhan höhöttäjä. Rasisti ja sovinisti. Tosikko.

Vierailija
24/32 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totiset ihmiset jotka ottavat kaiken niin tosissaan.

Vierailija
25/32 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain pari rasittavaa ihmistä. Toinen on työkaverini, joka aina korostaa kuinka ahkera on eikä koskaan vaadi muilta mitään. Paitsi just nyt tekee poikkeuksen ja haluaa että käytän omaa työaikaani ja ammattitaitoani tehdäkseni hänelle jonkun yksityispalveluksen. Ollaan siis eri ammattiryhmää ja siis no jos mä olisin vaikka lusikanvalmistaja niin haluaa että teen hänen yksityiskäyttöönsä lusikoita työajalla ja työnantajan materiaalista. Ja siis tämä miltei päivittäin ja aina on muka ehdottoman poikkeavaa häneltä, yleensä ei IKINÄ pyytäisi moista. Jos ei "lusikoita" vaadi niin estää mua tekemästä työtäni jaarittelemalla yksityisasioistaan. Lisäksi jättää omat työnsä tekemättä ja tekee sen sijaan, tietenkin huonosti, asioita, jotka kuuluisi meille lusikanvalmistajille. 

Toinen on tyyppi jolla on ihan massiivinen pätemisentarve ja lisäksi on vähän sellainen psykoottisuuteen taipuvainen. Hölöttää omia juttujaan, vain hämärästi huomaa että paikalla on muitakin. Välillä tekee pikkuasioista oudon paranoidisen tärkeitä, tyyliin "tästä mun Ikea-tuolista ei sitten puhuta ulkopuolisille, okei".

Vierailija
26/32 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri, joka on aina ja kaikesta eri mieltä ihan vain periaatteesta. Vääntelee ja kääntelee asioita ja kaikki pitää arvostella ihan vain arvostelemaan pääsemisen ilosta. Arvostelee, vaikkei ole mitään arvostelemisen aihetta, mutta kun narsisti on. Hän itse kun olisi tehnyt tuonkin erilailla ja paremmin kuin sinä. Hänelle on vain yksi oikea tapa tehdä asiat, se hänen tapansa. Oikeasti hän on itse tehnyt monen asian ihan päin persettä ja sillä muiden tekemisien arvostelemisella hän kompensoi omia virheitään. Se hänen itsensä korottaminen tekee hänestä toista paremman ja todellisuus on se, että se hänen paremmuus on vain siellä hänen omassa päässään. Lisäksi hän vänkyttää joka asiassa vastaan. Kun olet oikeassa, hänen mielestä olet väärässä.

Vierailija
27/32 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan AP:t.

Vierailija
28/32 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atte Kalevala kalavale Egyptistä .  Kalevala jutut on Egyptin orjien keksintö.  Mut Egyptistä tulee tänne näitä uhoomaan. 

Vierailija
29/32 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavuus eli mikään ei käy eli ei pysty kompromisseihin tai sitten tauoton omista asioista puhuminen huomioimatta lainkaan muita. Yleensä nuo asiat eivät vielä ole kovin merkittäviä mistä puhutaan tauotta. Lisäksi jatkuva epävakaus eli et tiedä suuttuko toinen minuutin päästä vai ei ja sanoit mitä tahansa niin saattaa vetää herneet nenään. Joskus myös sellainen perässävedettävyys on rasittavaa eli kun ei ole omaa tahtoa yhtään asioihin.

Vierailija
30/32 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibelius oli ortodoksi vapaamuurari loossia .   Veisaat virsiä vieraalla maalla. 

Vierailija
31/32 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheriffi J. W. Pepper. Roger Moorena mua olisi ottanut pannuun tehdä leffakohtauksia tuon näyttelijän kanssa, koska siitä oli käsikirjoitettu niin ärsyttävä tyyppi ja vuorosanat kirjoitettu niin idioottimaisiksi. Kunnon punaniska juntti Lousianasta.

Vierailija
32/32 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia ihmisiä tuntuu olevan yhtä paljon monenlaisia kuin niitä rasittuneitakin.

Opin tämän jo lukiossa, kun yksi läheinen ystäväni piti todella ärsyttävänä ja rasittavana erästä kolmatta osapuolta. En IKINÄ ymmärtänyt, mikä tuossa henkilössä ystävääni niin ärsytti. Tämä ns. ärsyttävä ihminen oli monella tapaa samanlainen kuin minä, hiljainen ja ujo. Tulin jopa vähän vainoharhaiseksi siitä, että ärsytänköhän minäkin ystävääni jollain tasolla?

Vuosien varrella vastaan on tullut tsiljoona yhtä outoa tapausta. Eräs juoruilija piti toista juoruilijaa todella rasittavana (pata, kattila, jne). Toisen mielestä eräs paljon höpöttävä, hyväntahtoinen ihminen oli maailman rasittavin (minusta hän ei ollut muuta kuin hyväntahtoinen ja höpöttävä). Yksi kaveriporukka triggeröityi "ylimielisestä" henkilöstä, joka minun mielestäni oli vain hiljainen ja varautunut, ei ollenkaan ylimielinen). Ja niin edelleen...

Olen melko varma, että minäkin pelkällä olemassaolollani ärsytän montaa ihmistä. Mutta ei paljon kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan