Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi/sinä käy(t) ulkona?

Vierailija
30.10.2007 |

Siis ilman puolisoa? Mikä määrä on mielestänne ok, kerran viikossa, kerran kuussa vai harvemmin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käymme vain matkoilla ollessa " ulkona" . Pari kertaa vuodessa yhdessä.

Vierailija
2/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun mielestä vielä ok määrä? Itse käyn todella harvoin, ja mies n. 1 x kk:ssa. Musta se on vähän turhan usein... *tiukkis*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kanssa baarissa? Ja aina menee tappiin asti, no melkein ainakin.

Vierailija
4/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kavereiden kanssa baarissa? Ja aina menee tappiin asti, no melkein ainakin.

Vierailija
5/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän perspektiiviä kaipaan!!

Vierailija
6/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä yksin..

t7

Vierailija
7/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa jatkuvasti juokseva perheenisä joko pettää vaimoa tai on muuten vain juoppo.

Vierailija
8/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies käy n. 1 x kk:ssa? Mä vaan en jaksa käydä...

Vierailija
9/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko outoa kun mies käy kerran kuussa? Pitäskö mun olla mustis?

Vierailija
10/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei käydä käytännössä koskaan kun kumpaakaan ei kiinnosta se touhu enää. Silti jos haluasi mun mies mennä niin mikäpä siinä.

Vierailija
11/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan.

Miehellä on työpaikan illanviettoja noin joka toinen kuu. Menee niihin pääsääntöisesti omalla autolla ja on kotona n. klo 23. Kesäjuhliin meni pyörällä ja oli kotona klo 3. Mutta tuo oli poikkeus joka vahvistaa säännön...

Mä kävin kesällä kerran kaverin kanssa syömässä ja terassilla. Ja nyt mulla on työpaikan pikkujoulut tuolossa. Mutta tää on poikkeuksellisen tapahtumarikas vuosi ;) Normaalisti mun saldo olis 0 =)

Ei siis kuulu oikein meidän elämäntapaan baareissa juokselu. Ei kuulunut ennen lapsia, joten ei kuulu lasten saamisen jäkeenkään. Mies käy siis nyt " työläisenä" enemmän iltariennoissa kun kävi opiskeluaikoina, silloin tais koko 4 vuoden aikana olla pari kertaa jossain yhdellä kaljalla.

Vierailija
12/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun itseä ei huvita käydä, niin en osaa hyväksyä sitä, että mies haluaa... Musta tuntuu, että se on " multa pois" tai että se viihtyy paremmin muiden kuin minun kanssa.. =(

Vierailija
13/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasketaanko kauppareissut miehen kanssa mukaan?

jos ei, niin saldo on 1 x/vuosi ollaan miehen kanssa ulkona.

on oltu naimisissa 20 v, mutta lasten teon jälkeen on yhteinen aika minimissä...

Vierailija
14/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on useimmiten tappiin asti. Mä käyn kerran kuussa, jos sitäkään. Välillä tekisi mieli mennä useammin, välillä taas ei kiinnosta yhtään. Mies kyllä menee, perjantaisin pokerin peluu, lauantaisin muu biletys, tulee harvemmin edes yöksi kotiin. On kyllä kivempi, ettei tule kotiin, sillä siihen loppuisi rauhassa nukkuminen. Viikonloppuisin ei ole varmaan myöskään ihaninta herätä krapuloissaan lastenohjelmiin, että ymmärrän kyllä miestä siinä tilanteessa. Käydään kyllä tosi harvoin yhdessä ulkona, molemmat omissa porukoissaan, mutta samassa baarissa ollaan kuitenkin ja samalla taksilla siis kotiin.

Ootteko huomannu, että äidit joutuu juhlinnan jälkeisinä aamuina aiemmin ja täysillä arkeen takasin ku miehet? Unfair!

Vierailija
15/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mulla suurikin ongelma. ap

Vierailija
16/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehkä 3-4 kertaa vuodessa.

Joka vkl olisi ehdottomasti liikaa. Kerran kuussakin olisi liikaa... eikä vanhana (35v) edes jaksa enää...

Joka toinen kk ( eli 6 kertaa vuodessa) olisi vielä ihan ookoo)

Vierailija
17/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja on useimmiten tappiin asti. Mä käyn kerran kuussa, jos sitäkään. Välillä tekisi mieli mennä useammin, välillä taas ei kiinnosta yhtään. Mies kyllä menee, perjantaisin pokerin peluu, lauantaisin muu biletys, tulee harvemmin edes yöksi kotiin. On kyllä kivempi, ettei tule kotiin, sillä siihen loppuisi rauhassa nukkuminen. Viikonloppuisin ei ole varmaan myöskään ihaninta herätä krapuloissaan lastenohjelmiin, että ymmärrän kyllä miestä siinä tilanteessa. Käydään kyllä tosi harvoin yhdessä ulkona, molemmat omissa porukoissaan, mutta samassa baarissa ollaan kuitenkin ja samalla taksilla siis kotiin.

Ootteko huomannu, että äidit joutuu juhlinnan jälkeisinä aamuina aiemmin ja täysillä arkeen takasin ku miehet? Unfair!

Vierailija
18/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin pari kolme kertaakin kuukaudessa ;D

Vierailija
19/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy kerran tai kaksi viikossa, ja on todellakin tappiin asti. Itse en käy baarissa koskaan, mutta noin kerran kahdessa kuussa käyn rokkikeikoilla. Ja minusta ei todellakaan ole ok tuo miehen baareissa ravaaminen, mutta en osaa enkä jaksa tehdä asialle mitään. Olisin todella onnellinen, jos mies kävisi vain kerran kuussa.

Vierailija
20/20 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että mulla on järisyttävä luottamuspula ilman MITÄÄN syytä. Nykyinen mieheni (7v aviossa) ihana ja rakastettava, täysin luotettava. Edellinen mies valehteli ja petti. Tai sitten olen läheisriippuvainen. Joka tapauksessa välillä tuntuu, että hajoan täöhän tuskaan! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi