Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kertoa?!

30.10.2007 |

Olen siis tehnyt nyt r.testin joka näytti plussaa. Todella tervetullut perheeseen! Mies on nyt matkoilla ja tulee takaisin vasta yli viikon päästä. Tiedän hänenkin olevan iloinen, mutta mielestäni olisi tyhmää kertoa se puhelimessa? Haluaisin kertoa kasvotusten, mutta kuinka maltan olla siitä puhumatta?? Mitä mieltä olette ja miten olette kertoneet siitä miehelle? Onko jotain kivoja henkilökohtaisia tarinoita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun olisi vaikea olla kertomatta kenellekkään kokonaiseen viikkoon, ja toisaalta haluaisin että mies tietäis ekana. toisaalta jos osaisin pitää suun supussa viikon, voisi olla kiva järkätä joku tosi upea kotiintulo tulevalle iskälle?

Vierailija
2/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi sama juttu, paitsi että odotettiin esikoista pitkän yrittämisen jälkeen. Eipä ollut tullut juuri silloin seurattua kalenteria, kun mies lähti neljäksi viikoksi reissuun. Jos olisin aiemmin tajunnut, niin toki olisi se testi kannattanut tehdä ennen kuin mies lähti eikä vasta seuraavana päivänä, jolloin hän oli laivalla kohti saksaa ja puhelu maksoi varmaan viiskyt euroa, eikä ollut edes pitkä puhelu! (Mitä nyt asian ilmaiseminen oli minulle hieman hankalaa ja vei aikansa onnen kyyneleitten seasta!!) Silti kannatti!

Emme halunneet kuitenkaan muille kertoa, jottei olisi mies missannut kaikkien onnellisia onnitteluja ja siitä sitten olinkin itkuinen ja ihan romuna, kun jouduin pahoinvointinikin kanssa asiaa salailemaan. Onneksi oli edes yksi ihminen maailmassa kenen kanssa sai asiasta puhua! =)

Onnea odotukseen! =)

nemma rv 22+ (jo toista lasta odottaen..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mahd. ottaa kuvaa testistä kamerakännykällä? Mä otin testistä kuvan ja lähetin miehelle töihin. Sitten joku mieleinen teksti mukaan. Meillä isukki ainakin oli tykännyt :)

Vierailija
4/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että kerroitko miehelle? :)

Vierailija
5/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti että ota kuva testistä. Minä en ainakaan luottaisi siihen että mies tajuaa mitä kuvassa on... Vastahan näistä on tältäkin palstalta luettu että ihmettelevät miehet on esitelly kuvia työkavereilleen että mitähän tässä mahtaa olla :)

En itsekään välttämättä tajuais mitä kuvassa on jos joku mulle semmoisen lähettäis vaikka olenkin raskaustestin tehnyt ;)

Vierailija
6/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maltat pitää salaisuuden, niin ens viikollahan on isänpäivä. Voisit ostaa tulevalle isälle jonkun isä-aiheisen lahjan (muki, t-paita, bokserit...) ja antaa sen sit joko sunnuntaina tai sit vaikka heti, kun mies kotiin saapuu.

Vierailija
7/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän minä malttanut olla kertomatta!!Otin tosiaan kuvan testistä ja lähetin hänelle. He olivat laivalla juuri ystävänsä kanssa, eikä ollut tarpeeksi kuuluvuuksia että olisin heti voinut soittaa perään (se vähän harmitti). No takasin tuli viesti: Oikeesti?! Ei voi olla totta! Onko se mun? Siis herjalla tietenkin. No vastasin takasin että: Eikai se ny sun voi olla kun mähän sen raskaustestin tein :) Siis kaikille tiedoksi, että meillä on tälläinen omanlainen huumorintaju. Nyt soittelee ja txt kokoajan kuinka onnellinen on, eikä malta odottaa että pääsee kotiin. Nyt vain täytyy pitää peukkuja, että kaikki menee hyvin. On todella kovia alavatsa kipuja, mutta sehän ilmeisestikkin kuuluu asiaan?

Vierailija
8/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Voin vain kuvitella miehesi ilmeen kun sai viestin :) Teidän huumori on aikas samanlaista kun meillä rupes tosissaan naurattamaan ;)

Itselläni on ollut kaikissa raskauksissa(odotan kolmatta) alussa kovia vatsakipuja ja tuntuu että menkat alkais kokoajan. Jos kivut kovin kovia niin kannattaa käydä lääkärissä jotta tarkistaavat että sikiö on oikeassa paikassa. Onnea odotukseen :)

äityli 15+3