Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi täällä=)

30.10.2007 |

Kovasti vauvakuumeinen olen=)Kolmatta vauvelia olemme yrittäneet vuodenvaihteesta lähtien,mutta ei tärppää=(Kierrot pitkiä,30-45pv.Onko kohtalotovereita?Mihinkähän pinoon sitä voisi kirjautua?=)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kohtalotoveri, tosin meillä odotellaan sitä esikoista saapuvaksi... Minulla myös kierto 30-48. Yhtä tuskaa tämä ainainen odottelu... Meillä yritystä jo reilut puolitoista vuotta ilman minkäänlaista merkkiä =( Olen käynyt gynellä ja asioita ollaan viemässä eteenpäin jos en tällä kierrolla tule raskaaksi.. Viimeiset kolme kuukautta kierto ollut 33 pv ja nyt mennään tällä hetkellä 35:ssä. Malttamattomuuttani tein jo testin mutta puhdas negatiivinenhän sieltä tuli... =(

Onnea yritykseen!!!

Vierailija
2/2 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta kun kuumeilet niin ainakin voit tulla tuonne 3-kuumeilijoiden pinoon, siellä meitä on monta!

Ja kun on pitkä kierto voi mennä vaikka pitkiksien pinoon tai valita sen joka määrältään sopii sinulle juuri parhaiten.

Itse pinoudun useammassakin pinossa samaan aikaan, sekään ei haittaa mitään =)

Ja tietysti voi aina valita pinon missä kuussa toivoisit vauvan syntyvän, vaihtoehtoja siis riittää, kunhan valitsette itsellenne sopivimman/ sopivimmat

Rilla-ma-rilla *toivottaa onnea matkaan*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla