Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään tietää, että mulla on sisko... tuolla jossain.

Vierailija
30.10.2007 |

En oikein tiedä, mitä ajatella. On minua 7 vuotta nuorempi, isäni syrjähypyn tulos. En ole tavannut häntä, enkä tiedä edes hänen nimeään, pelkästään iän ja asuinpaikkakunnan. Ihan varma en ole siitäkään, haluanko tavata häntä, tai pitäisikö minun etsiä hänet jotenkin käsiini.. Sitäkään en tiedä, tietääkö isäni, että hänellä on toinenkin tytär. Tapa jolla sain tämän tietää on erittäin omituinen, enkä halua sitä kertoa. Tietoa voi kuitenkin pitää varmana..

Onko muita saman kokeneita? Mitä nyt pitäisi tehdä? Menin ihan sekaisin uutisesta, ja suljettuani kotioven takanani tuli itku..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuneena seuraan tätäkin ketjua. Tyttärelläni tulee mitä todennäköisimmin olemaan myöhemmin sisaruksia tuolla jossakin.

Vierailija
2/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikeastaan tunne häntä edes siskokseni, isäni jätti äitini raskausaikana ja on nyt naimisissa toisen naisen kanssa ja heillä on lapsi. Ehkä joskus 10v päästä otan yhteyttä siskooni. Isään olen yrittänyt joskus ottaa muttei se vastaa mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tiedän siskoni nimeä enkä sitä mistä edes aloittaisin jotta hänet tavoittaisin, mikäli niin haluaisin tehdä. Isäni ei suostu asiasta puhumaan sanaakaan ja äiti ei tiedä asiasta tarkemmin.

Vierailija
4/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin sen ehdottomasti tietää ja tutustua! Mutta minun isälläni ei taida olla syrjähyppyjä tehtynä, ovat äidin kanssa kuin paita ja peppu. Joka on tietenkin hyvä asia..

Vierailija
5/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen; Isäni on ihan muu kuin se ketä olen isänäni kaikki nämä vuodet pitänyt. Äitini tunnusti asian.

En ole tavannut heistä ketään muuta kuin biologisen isäni.

Ei aiheuttanut elämääni suurta traumaa.

Jotenkin vain sitten hylkäsin molemmat isäni. En tiedä miksi, ei vaan kiinnosta. (Ikää minulla on 30)

Vierailija
6/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne edes isääni, viimeksi nähnyt joskus lapsena. En haluaisi näitä sisarpuolia kuitenkaan tavata, ovat täysin ventovieraita minulle, mutta uteliaana olisi kyllä kiva tietää mitä tekevät, onko lapsia jne. Tiedän nimet ja iän vuoden tarkkuudella, mutta en ole löytänyt mitään tietoja googlettamalla tai koulukavereista ym.

Vierailija
7/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain äitini tiesi kuka biologinen isäni on, ja vei salaisuuden hautaansa.

Tiedän, että minulla on jossain vanhempi sisko, mutta en pystyisi ottamaan häneen yhteyttä vaikka haluaisinkin.

Toivon kovasti, että hän ottaa minuun joskus yhteyttä, olisi mukava tavata, ja tutustuakin, ilman mitään kummoisia velvoitteita.

Oletko se sinä, ap?

Vierailija
8/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan teistä on tämä ' salasisar' , koska kyseessä on lukioikäinen tyttö.

Mulle tämä on iso shokki siksi, koska äitini ja isäni ovat olleet onnellisesti (?) naimisissa melkein 30 vuotta. En ole katkera isälleni, enkä tälle siskolle -ei ole lasten asia maksaa isiensä virheistä.

En vieläkään oikein tiedä mitä tekisin.. ehkä annan tilanteen vähän rauhoittua.

ap