Nythän pitäisi keski- ja hyvätuloisten juhlia.
Yleensä palkkakyselyissä täällä he ovat enemmistönä.
Kommentit (14)
Niin juhlinkin. Tulen niin nauttimaan illalla, kun tiedän minkälaiset leikkaukset bussin takapenkin örveltäjiä odottaa.
Kiitos että saan yksityisautoilla kotiini Katajanojalle myös tulevana vaalikautena. Onko teillä muilla parkkipaikka merinäköalalla?
Taitaa olla vain niin että keskituloiset kärsivät ikävä kyllä eniten. Kaikkein pienituloisimpien toimeentulo on turvattu lainsäädännöllä mutta keskiluokan tulonsiirrot ovat aika heikoilla.
Ei ole juhlimisen paikka KOK+SDP hallituksen ollessa vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole juhlimisen paikka KOK+SDP hallituksen ollessa vallassa.
Totta. SDP:n ei ehkä kannata tähän viritelmään itseään sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vain niin että keskituloiset kärsivät ikävä kyllä eniten. Kaikkein pienituloisimpien toimeentulo on turvattu lainsäädännöllä mutta keskiluokan tulonsiirrot ovat aika heikoilla.
En minä keskiluokkaisena tulonsiirtoja ole vaillakaan vaan oikeudenmukaista verotusta, että pystyn palkallani elättämään itseni.
Ei jaksa nyt, painaa viikonloppu päälle edelleen. Jospa sitten huomenna NATO-skumppien kera vähän ottaisi. ;)
Keskiluokkainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä keskiluokkaisena tulonsiirtoja ole vaillakaan vaan oikeudenmukaista verotusta, että pystyn palkallani elättämään itseni.
Kokoomushan kertoi alentavansa tuloveroja joten siinä mielessä hyvä uutinen. Toisaalta on kertonut siirtävänsä verotuksen painopistettä kulutukseen erilaisten haittaverojen muodossa. Mutta nähtäväksi jää miten käy. Valtion talouden hoito kun on aikamoista tasapainoilua.
Vierailija kirjoitti:
Niin juhlinkin. Tulen niin nauttimaan illalla, kun tiedän minkälaiset leikkaukset bussin takapenkin örveltäjiä odottaa.
Hanki elämä! Niin ehkä se sinullekin iloksi muuttuu.
Minusta nyt on tosiaan aihetta juhlia. Kokoomukselle 10 ja persuille 7 lisäpaikkaa on huikea tulos maassa jossa äänisiirtymät puolueelta toiselle ovat minimaalisia. Vasemmistolle ja vihreille kylmää kyytiä, hyvä niin. Ja keskusta sai mitä tilasi, kun lähti kommarien kanssa marjaan. Olen tosin eläkeläinen, enkä yllä enää edes keskituloiseksi.
Juhlin sitten kun Nato-skumpan voi avata.
Katsotaan nyt ensin että millainen hallitus saadaan aikaan. Jää nähtäväksi voiko juhlia...Toivottavasti.Lähtökohtaisesti kun keskiluokalla menee hyvin, heijastuu se kyllä alempiinkin tuloluokkiin.
No en tiiä. Mä en usko että mä keskituloisena nyt hirveesti pääsen tässä rälläämään, eli en usko että minulle jää kovin paljon enemmän palkastani käteen. Sen sijaan voi käydä niin, että päiväkodissa ja koulussa on entistä kurjempaa ja vanhempien ikääntyessä alkaa huolettaa, että millähän tolalla se terveydenhoito nyt onkaan.
Ei ole keskituloisilla syytä juhlia. Nyt on niiden aika juhlia joilla rahaa niin paljon ettei p..lle taivu. Heidän etuja tässä ajetaan.