Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi KAIKKI TYÖPAIKAT on HELSINGISSÄ????

Vierailija
30.10.2007 |

Hitto, että ottaa päähän! Kaikki mahdolliset työpaikat on Helsingissä, täällä Tampereella ei ole mitään. Muuttaa ei oikein voida. V***ttaa olla työttömänä kotona vaikka akateeminen tutkinto! Olen tehnyt monenlaisia hommia ja ollut pätkätöissä ja nyt taas vailla työtä. Soittelin juuri yhden assistentin paikan perään, mutta olen kuulemma liian koulutettu. Voi perse sentään!

Muita samassa tilanteessa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin kahvilan tarjoilija, museon kassa, meni suhteilla. Niinpä olin aina muualla Suomessa kesätöissä. (rasittavaa)

Millaiset suhdeverkostot sinulla siellä on?

Vierailija
22/25 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:SAVOLAENE JA YLYPEE SIITÄ!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjämies on varmaan kiireinen, mutta voisiko hän viedä tai hakea lapset? Ja voisivatko ne teidän turvaverkkonne tulla myös apuun? Monessa työssä varmaan järjestyisi yksi etäpäivä viikossa ja junassakin pystyisit tekemään hyvin töitä, jos sillä kulkisit.

Vierailija
24/25 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yrittäjämies on varmaan kiireinen, mutta voisiko hän viedä tai hakea lapset? Ja voisivatko ne teidän turvaverkkonne tulla myös apuun? Monessa työssä varmaan järjestyisi yksi etäpäivä viikossa ja junassakin pystyisit tekemään hyvin töitä, jos sillä kulkisit.

Ne " turvaverkkoihmiset" ovat kaikki itsekin töissä ja siten lasten hakeminen tarhasta esim olisi hankala järjestää. Vaikka mies veisikin lapset tarhaan, niin omasta päivästä tulisi niin pitkä, etten ehtisi hakea lapsia. Siis jos ihan normaalia työpäivää tekisi. Harva työnantaja laskee junassa tehtyä työtä työajaksi.

AP

Vierailija
25/25 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka on paljon lyhyempi kuin Treelle, mutta silti matkoihin meni reilut 2 tuntia päivässä. Talviaikaan saattoi mennä aikaa miten paljon vaan, kun junat myöhästelivät/hajosivat ja milloinpa mitäkin.

Loppuviikosta olin aina ihan hirvittävän väsynyt, kun päiville kertyi mittaa yli 10 tuntia. Mietityttääkin, että miten jaksan kun lapsia on nyt 3. Olen ollut kohta 6v ä-lomilla ja hoitovapailla. Töihinpaluu on edessä ja työmatka on mutkistunut entisestään kun työpaikka on siirtynyt huonompien yhteyksien päähän.