Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko väheksytyllä alalla? Millä?

Vierailija
30.10.2007 |

Mä olen kaupan kassa ja sellaiseksi varmaan jäänkin, kun ikää jo 35 v. :( Jotain muuta olisi kiva kehittää, mutta ammattina on rakennuspiirtäjä ja sitä työtä en ole koskaan oikeastaan edes ehtinyt tekemään ja koulutus on jo varmasti vanhentunut....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimen yliopiston kautta opettajaksi? Luokanopttajaksiko vai muuksi?

Vierailija
2/9 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus kestää viitisen vuotta ja palkka 2400 euroa tällä hetkellä. Lisäksi olen paljon parjattu akateeminen paperinpyörittäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskella. Ei ainakaan tutkintoa sieltä saa.

Vierailija
4/9 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksi

Vierailija
5/9 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava huomata, että en ole ainoa terkka, joka ajattelee, että omaa ammattia väheksytään. Miksi koet, että th:n ammattia väheksytään? Ennen kuin olin tällä alalla, sain usein kuulla, kuinka " terkkarit eivät tiedä mitään" . Kuitenkaan ei ajatella sitä, että meidän pitäisi tietää (varsinkin pienellä paikkakunnalla, kuten minäkin ole) kaikista asioista. Onko siis ihme, että aina ei osaa vastata!

Terv. 5

Vierailija
6/9 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette itse niitä arvosta.

Esim. puheterapeutti; akateeminen, tärkeää työtä tekevä ammattilainen. Miten niin väheksytty ammatti? Tai terveydenhoitaja. Vai tarkoitatteko palkkausta?

Vierailija
7/9 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojana toimin

Vierailija
8/9 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä, että enemmän lääkärin sanaan uskotaan kuin terkkarin. Ainakin meidän neuvolaterkka yrittää olla asiantuntevampi kuin lääkäri ja aika monta kertaa ollaan saatu virheellistä tietoa :/

Vierailija
9/9 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työterveyshoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan