Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat pinoon!

Vierailija
30.10.2007 |

Pinoudutaan usein tänne ja haetaan toinen toisistamme motivaatiota, jookos :) Mulla on pudotettavaa yli 20 kiloa ja kevennys alkoi eilen. Yritän pärjätä omin avuin, mutta saas nähdä tarvitaanko Painonvartijoita avuksi..... Äsken vedin lautasellisen kanakeittoa ja 2 ruisleipää ja rasvatonta piimää. En santsannut :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun alusta tsempannu niin että nyt yli 6 kg poissa entisestä- useampi kymmen oikeastaan viel edessä mut hiljaa hyvä tulee.. meil on muutaman kaverin kans kimppa ja tsempataa toinen toisiamme. Isoja muutoksia en o tehny enkä jaksa pisteitä edes laske mut niin kauan ku tuloskia ni hyvä näin- vinkkejä vastaanotetaan täälläkin. Tsemppiä kaikille kevenijöille :)

Vierailija
2/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa uudella ruokavaliolla. aloitin karppaamisen ja näköjään sopii minulle. kahdessa viikossa lähtenyt kaksi kiloa! Makeaa ei tee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutettavaa 15-20 kg (saa nähdä miten timmiksi tässä nyt mennään).

Aloitin 27.8. eli reilut 8 viikkoa sitten ja nyt kiloja karissut 8,7. Menetelmänä Painonvartijat (vanhat matskut vuodelta 2003, en käy ryhmissä).

Vielä toinen mokoma ja olen aika tyytyväinen- ja tällä kertaa en päästä kiloja kertymään enää takaisin.

Vierailija
4/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on tippunut 5kg

vielä on 10kg tavoitteeseen jolloin painan 57kg... olen laihduttanut oikeastaan 2 vuoden sisällä 27kg :) välillä olen sortunut ja välillä aloittanut uudelleen... mut kokoajan tippuu :)

Vierailija
5/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on painoa lähteny sellaset 24kg.

T. 161cm/57-58kg

Vierailija
6/8 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä siitä tulee herkästi " projekti" joka alkaa ja loppuu. Kuten myös sen vaikutukset.

Mulle on soveltunut parhaiten elämän tapojen saneeraus. Eikä loppujen lopuksi ole kyse isoista muutoksista kun tulokset alkaa näkyä.

Syömisen kevennyt käy kätevästi syömällä enemmän kasviksia ja käyttämällä pienempää lautasta. Santsauskielto on ehkä se suurin muutos minun elämässä. Kyllä se maha tulee ihan riittävän täyteen yhdelläkin annoksella.

Ja toinen tärkeä osa on liikunnan lisäys. Pikkuhiljaa etsiä sitä omaa mieleisintä liikuntamuotoa ja arkiliikunta siihen päälle. Ja sen kun muistaa että alussa rapakunnolla lähes kaikki liikunta tuntuu suorastaan ikävälle.... mutta jos pari viikkoo jaksaa niin sitpä onkin tilanne jo toinen

Vierailija
7/8 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen pitsaan tai leipään " retkahtanut" , mutta sen sallin itselleni, kunhan suunta on oikea. Vähemmän minua on enemmän elämänlaatua!

Vierailija
8/8 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinona 1200 kalorin dieetti ja jumppa aamuisin ja iltaisin!

Yhden herkkupäivän pidän viikossa.

Tavoite olisi noin 20 kg alas.

Tämä on noin 1000000000000000000000:s laihdutusyritykseni, mutta aina jaksan uskoa, että nyt onnistun! Olen ollut koko aikuisikäni lihava, ja kärsin siitä! Olisin ihan nätti hoikkana ja haluan vielä sen päivän nähdä!

Joten joukon jatkoksi liityn:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme