Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 vuoden jälkeen, olemme edelleen mustasukkaisia toisistamme

Vierailija
31.10.2008 |

mieheni kanssa ja se tuntuu hyvältä :-) Onpa ainakin rakkautta tallella!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan omistushaluksi.

Vierailija
2/39 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaisuutta ilmenee kerran kolmessa kuukaudessa, tai harvemminkin.

:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun yhteisiä vuosia on takana jo 15, on ajattelutapa muuttunut.

Rakkaus kukoistaa edelleen, mutta mustasukkaisuus on hävinnyt.

Luottamus on 100%.

Vierailija
4/39 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joskus jopa pettänyt, mutta nyt se olisi yks ja hailee.

Vierailija
5/39 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olla vieläkään mustasukkaisia toisistamme. Ja se tuntuu hyvältä! Onpahan ainakin rakkautta tallella!

Vierailija
6/39 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvät sulle.

Vierailija
7/39 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mustasukkaisuus on pienenpientä ja satunnaista, mutta viehättävää. Esimerkki! MInulle soitti eräs mieshlö ja sanoin miehelleni, että odota mä vastaan, Seppo soittaa - hän meni tosi hassun näköiseksi ja poistui huoneesta. KUn kysyin myöhemmin, että tajusiko hän kuka Seppo on, hän sanoi ei, eikä kysynyt kuitenkaan enempää. Tajusin hänen olleen mustasukkainen! Luulin nimittäin hänen automaattisesti ymmärtäneen että kyse on siskoni miehestä.. hän oli ehkä luullut kyseessä olleen joku herra x.

Vierailija
8/39 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole tarvinnut kärsiä mustasukkaisuudesta, puoleen eokä toiseen. Luottamus toimii!

Vierailija
9/39 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään, jos mun mies marssisi huoneesta ulos sen takia, että joku mies soittaa, niin naurettavana sitä pitäisin.

Vierailija
10/39 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää heti yrittää pilata toisen hyvä mieli tympeillä jutuilla? Jos toinen on onnellinen kultansa kanssa niin sehän on kiva juttu. Mekin ollaan mun miehen kanssa NORMAALISTI ja TERVEELLÄ TAVALLA mustasukkasia toisistamme. Ja se on ihan mukavaa :) Ei mitään ylimenevää omistuksenhalua niinku joku ymmärtämätön täällä heti huuteli. Tuskin tänkään jutun kirjoittaja tarkotti mitään sairasta mustasukkaisuutta, vaan ehkä pikkuista kutitusta mahan pohjassa.

Vierailija
11/39 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on todellakin hyvä luottamus toisiimme!! ap

Vierailija
12/39 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää heti yrittää pilata toisen hyvä mieli tympeillä jutuilla? Jos toinen on onnellinen kultansa kanssa niin sehän on kiva juttu. Mekin ollaan mun miehen kanssa NORMAALISTI ja TERVEELLÄ TAVALLA mustasukkasia toisistamme. Ja se on ihan mukavaa :) Ei mitään ylimenevää omistuksenhalua niinku joku ymmärtämätön täällä heti huuteli. Tuskin tänkään jutun kirjoittaja tarkotti mitään sairasta mustasukkaisuutta, vaan ehkä pikkuista kutitusta mahan pohjassa.

Mustasukkaisuudessa ei ole mitään normaalia tai tervettä.

Vierailija
13/39 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun täällä joku tietää.

Vierailija
14/39 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se tarkoita mitään älytöntä sekoilua ja pelottavaa käytöstä, jos on välillä VÄHÄN mustis. Nämä on näitä harmaita pystyynkuolleita sopimusparisuhteita varmaan teillä, joilla ei ole mitään mustasukkaisuutta koettu edes alussa. Se on normaalia, kunhan ei mene yli.

Vierailija
15/39 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elänyt mustasukkaisen miehen kanssa ja se oli karseeta! Että kiitosta vaan, en näe minkäänlaisessa mustasukkaisuudessa mitään positiivista : (

Vierailija
16/39 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mustasukkaisuus on pienenpientä ja satunnaista, mutta viehättävää. Esimerkki! MInulle soitti eräs mieshlö ja sanoin miehelleni, että odota mä vastaan, Seppo soittaa - hän meni tosi hassun näköiseksi ja poistui huoneesta. KUn kysyin myöhemmin, että tajusiko hän kuka Seppo on, hän sanoi ei, eikä kysynyt kuitenkaan enempää. Tajusin hänen olleen mustasukkainen! Luulin nimittäin hänen automaattisesti ymmärtäneen että kyse on siskoni miehestä.. hän oli ehkä luullut kyseessä olleen joku herra x.

vaan lähinnä siltä että miehesi on jonkinlainen vajakki kun luulee että avoimesti kertoisit hänelle jos joku hoitosi soittelisi juuri. Mutta vakka kantensa ja sovitte toisillenne hyvin, ihanaa!

Vierailija
17/39 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hyvä merkki. Meillä myös sama tilanne. En ymmärrä miten joku voi olla välittämättä, jos esim. puoliso flirttailee jonkun kanssa. Onko sellaisessa suhteessa sitten ihan sama mitä toinen tekee, eli mikään ei hetkauta.

Minä ainakin ymmärsin, mitä aloittaja tarkoittaa.

Vierailija
18/39 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hyvä merkki. Meillä myös sama tilanne. En ymmärrä miten joku voi olla välittämättä, jos esim. puoliso flirttailee jonkun kanssa. Onko sellaisessa suhteessa sitten ihan sama mitä toinen tekee, eli mikään ei hetkauta. Minä ainakin ymmärsin, mitä aloittaja tarkoittaa.

siinä on MUKA mustasukkaisuutta.

Vierailija
19/39 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku voi olla välittämättä, jos esim. puoliso flirttailee jonkun kanssa.

Mun terveessä suhteessa, jossa ei ole mustasukkaisuutta, kumpikaan ei todellakaan myöskään flirttailisi kenellekään.

Enkä kyllä myöskään olisi mustasukkainen, kuten ei miehenikään tuollaisessa tilanteessa, sais meinaan jäädä flirttaileen ihan keskenään ja miettiä, että oliko sen arvoista.

Vierailija
20/39 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin niin hullaantuneita toisiimme ettei tullut mieleenkään että toinen voisi edes katsoa ketään muuta. Eikä tule vieläkään, 15 yhteisen vuoden jälkeen. Mustasukkaisuutta tunnetaan mun mielestä silloin kun rakkautta ei ole tarpeeksi ja joutuu pelkäämään että toinen pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme