Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, minne mennä kaupunkilomalle (lyhyt vkoloppu)?

29.10.2007 |

Taitaa olla hieman väärä osoite, mutta toivottavasti saan täältä apua...

Mieheni ja minä olemme viimeksi olleet yhdessä lomalla, ilman lapsia vuonna 2001, ja nyt olisi tarkoitus joulun jälkeen lähteä parin päivän lomalle. Lähtö on Tukholmasta, ja lapsukaiset ovat aikaa anopilla.

Minulla on hieman oma lehmä ojassa, eli haluaisin mennä kaupunkiin, jossa olisi hyvät joulun jälkeiset alennusmyynnit=o)

Jotenkin minulle on jumahtanut päälle Kööpenhamina tai Pariisi, mies taas haluaisi Osloon tai Dubliniin. Yhteinen vaihtoehto olisi Lontoo.

Mutta Oslo ja Lontoo taitavat olla aika hintavia? Kummassakaan en tosin ole käynyt.

Olisi hyvä kuulla muiden kokemuksia kaupunkilomista, tai sitten ihan vain hyvistä ostospaikoista. Ostoksilla en nyt tarkoita mitään Cuccia tai vastaavia merkkejä:D

KAIKESTA tiedosta hyvin kiitollinen,

Tähtisilmä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkoja alen aloituspvm ei anneta etukäteen kovin paljon aikaisemmin.

Periaatteessa kesäkuun loppupuolella ja joulukuun loppupuolella ne annetaan (juuri näitä lakisääteisiä juttuja). Mutta periaatteessa ale alkaa heinäkuun alussa ja tammikuun 9-10. päivän paikkeilla.

Violette:

Kiva ketju, ihan matkakuume iskee!=) Meillä aikuisten viikonloppulomailuja rajoittaa lastenhoitajien puute, lasten kanssa kyllä matkustellaan, mutta silloin ei paljon shoppailla..

Lisäisin vielä, että samoin kuin Italiassa, myös Ranskassa laki säätelee alennusmyyntien aikoja tarkkaan. Tammikuussa ale saa alkaa n. 10.1. eli aika paljon myöhempään kuin meillä yleensä. Muistaisiko joku Pariisin kävijä tarkkaa aleaikaa? Vuoden toinen ajankohta on heinäkuussa, mutta sen päivämäärää en tiedä.

Vierailija
22/23 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän sitten tämänkin! Tähän asti olen ollut siinä luulossa, että alepäivämäärät ovat aina samat. Ovatpas hankalaksi tehneet elämän nuo ranskalaiset :=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mutta sieltä saa maailman parasta tummaa olutta! Brysseliin en tykästynyt, mutta Gent on ihana pieni kaupunki (pääsee näppärästi junalla Brysselistä). Ei ole mahdottoman suuri kaupunki, mutta kauppoja kuitenkin löytyy, esim. lempparini C & A, josta saa mielestäni hyvää käyttövaatetta lapsille.