Kolmoset - nimet?
Meidän perheemme sai lisäystä 10.10.2007. Meille syntyi kolmoset, kaksi tyttöä ja yksi poika. Kolmoset tarvitsivat nimet piakkoin. Meillä on ennestään 5-vuotias tyttö, Essi Matilda.
Ehdotuksia siis kaipaamme, pian. =)
Olen hyvin kiireinen nykyään, mutta yritän päästä tänne katsomaan aina kun kerkeän.
Toivoisimme lapsille vain kahta nimeä.
Esim. näistä nimistä pidämme.
Vilma, Lilja, Hilja, Hilla, Hilma, Venla, Ilona, Aava, Aada, Olivia, Ester, Lyydia, Aurora, Amanda, Vilhelmiina, Martta, Pihla, Seela, Camilla, Helmiina, Elviira, Salma,Katariina(minun toinen nimi), Benjamin, Julius, Paulus, Tiitus, Luukas, Valtteri, Daniel, Joona, Joosua, Miika, Alexander, Joonatan, Tuomas ja Peetu.
Ei tietenkään haittaa, jos esitätte omia ehdotuksianne. =)
Kommentit (91)
En pidä Moona-nimestä. Eli sen pitää olla kyllä Mona.
Ilona Mila Aurelia
Minni Mona Amanda
Luukas Miro Benjamin
Minusta aivan tosi suloiset nimet!!! Ainut noista nimistä, joka ei niin minuun " kolahda" on Mona, jonka jos omilleni nimiä miettisin vaihtaisin Meeaan, eli tästä tätä kolmikkoa ei minun maun mukkaan paremmaksi saisi =):
Ilona Mila Aurelia
Minni Meea Amanda
Luukas Miro Benjamin (Luukas Miika Benjamin olisi myös mainio)
vielä vähän pakkaa sekottaen -Iitu- =)
Miten olisi Luukas Milo Benjamin?
Nyt siis pyydän kertomaan hyviä M:llä alkavia nimiä, jotka sopivat kolmosten nimiin (Ilona, Minni ja Luukas sekä kolmansiin nimiin). M:llä alkavia siis olisi toinen nimi.
Pidämme enemmän tosiaan Mona, Mila, Manu, Milo, Mea tyylisistä kuin Moona, Miila, Meea tai Miilo -nimistä, mutta jos itse rakastat jotain Meean-tyylistä, niin toki kerrot.
Kolmosista tuli siis;
Ilona Lyydia
Minni Amanda,
Luukas Benjamin.
Isosiskona Essi Matilda.
Minusta paremman kuuloisia kuin aluksi suunnittelemat kolmen nimen yhdistelmät. Onnea!
Todella nätit nimet saivat ja hyvin sopivat yhteen. Mielestäni paremmat ilman kolmansia nimiä, vaikka yleensä suosin kolme nimisiä nimiä.
Kiitos kaikille, jotka auttoivat meitä löytämään oikeat nimet!
Toivottavasti itse lapsetkin pitävät. =)
Aleksi Antoni, Laura Loviisa ja Helmi Hannele
Itse laittaisin vain kaksi nimeä, mutta:
Hilla Rebekka
Marja Kristina
Usko Mikael
Anna Olivia
Oona Emilia
Eetu Antoni
Helmi Eerika
Henna Emilia
Henri Elmeri
Toivo Oskari
Helmi Inkeri
Lilja Anneli
Aava Annika
Anna Auroora
Antti Antoni
Julia Aleksandra
Jenna Amanda
Joel Anton
Hilla Anna
Tuuli Maria
Usko Juhani
Rianna Gabriela
Fiona Daniela
Eljas Mikael
Tunnen tämän nimiset sisarukset:
Anni Helena
Henna Elisa
Janne Juhani
mie henk.koht en tykkää Mila, Mona, Manu ja Miro nimistä (mut nimimausta ei voi riidellä mut nyt ei ookaan mut lapsista kyse vaan sinusta mutta kun mielipiteitä kysyit niin...)...
Ilona Iida Aurelia/Ilona Aino Olivia/Ilona Anna Amalia/Ilona Aida Amelia Ilona Anni Marikki/Ilona Auni Auroora/Ilona Aini Mirjami/Ilona Anna Lyydia
Voisko tuo Mona olla kahdella O:lla?
Minni Moona Amanda?
Luukas Eeli/Elia/Onni/Otto/Ohto/Aapo/Leo/Beetu... Benjamin