Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jesse..

29.10.2007 |

Heippa.

Aiemmin jo täällä kyselin mukavia toisia nimiä Jesselle. Sellainen löytyikin, Viljami.

Nyt kuitenkin palailen luoksenne kahden ongelman kanssa:)

Ensimmäinen on se, että olen alkanutkin empiä Jesse nimen suhteen. Olen testaillut nimeä muihin ja palaute on ollut melkoisen huonoa: koiran nimi, kiusaajan nimi, kauhea nimi muuten vaan... Muiden mielipiteillä ei tietenkään pitäisi olla väliä, mutta minut se kuitenkin sai uudelleen miettimään. Nimi on miehen ehdotus, jonka itsekin aluksi tyrmäsin, mutta myöhemmin siihen kovastikin tykästyin. Eli kysymys kuuluukin: onko Jesse kauhea nimi? Saako poika parka hävetä nimeään?

Toiseksi, haluaisin nimeen mukaan isoisäni nimen Vilho. Kuulostaako Jesse (?) Vilho Viljami ihan hullulta? Onko siis Vilho ja Viljami liian samanlaisia. Itse en edes yleensä kolmen nimen rimpsuista pidä, mutta nyt tuo Vilho tuntuisi tärkeältä saada mukaan.

Auttakaa, ristiäiset viikonloppuna:/

-Atsalea

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois Vilho Jesse Viljami?

Vierailija
2/14 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Jesse on hyvä nimi, ei yhtään kauhea, eikä hävettävä. Eikähän muiden mielipiteillä niin väliä, jollekin tulee kuitenkin jotain tyhmää mieleen nimestä josta itse tykkää kovasti olisi se sitten millainen tahansa.

Jesse Vilho Viljami kuulostaa hyvältä, mutta tykkään enemmän Jesse Viljamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä aina tykännyt, ihanan pehmoinen kansainvälinen nimi.

Jesse Vilho Viljami on aivan hyvä kokonaisuus, vaikka minäkin pidän enemmän Jesse Viljamista... vaan miten olisi jos Vilhon ja Viljamin vähän niinkuin yhdistäisi:

Jesse Vilhelmi

Oispa komea nimi minusta!

Vierailija
4/14 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille syntyi tyttö, Minea.

Jesse Vilho Viljami kuulostaa hyvältä!

Vierailija
5/14 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mukava lukea näinkin kivaa palautetta! (Ne jotka ei nimestä tykkää, jättäneet hienotunteisesti vastaamatta;))

Kaikkihan nimestä ei varmasti tule tykkäämään, eikä tarvitsekaan. Mutta halusin kai vain kuulla, että edes joidenkin muidenkin mielestä se on kiva nimi.

Kyllä Jesse taitaa oikea nimi pojallemme olla.

Tuota toista ja kolmatta nimeä täytyy vielä miettiä. Toisaalta ehkä turha mennä väkisin kolmatta (Vilhoa) väliin laittamaan, jos mukavammalta kuulostaa ilman.

Joku ehdotti Vilhelmiä. Tosi kiva idea, täytyypä kokeilla mitä mies sanoo.

Lisää kommentteja luen vielä mielelläni. Mutta jopas helpotti:)

-Atsalea

Vierailija
6/14 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut laittaa omallekin pojallemme, mutta oli liian samankuuloinen kuin sisaruksilla jo oli ja olis sitten voinut mennä senat sakasin ; )

Vierailija
7/14 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ei ole kauhea. Jesse Vilhelmi olisi minusta parrempi kuin Jesse Vilho Viljami, kaksi viimeistä aika samanlaisia, mutta ei hullumpi niinkään, jos nuo nimet haluatte.

Vierailija
8/14 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin tulee mieleen esim. että on kiusaajan nimi, niin johtuu varmasti siitä, että on joskus tuntenut sen nimisen ilkeän ihmisen. Tällaisia mielikuvia on varmasti kaikilla jostain nimestä. Minusta Jesse on päin vastoin ihan normaali perusnimi, josta en itse ainakaan keksi mitään ilkkumisen aihetta tai väännöksiä. Eli laittakaa vaan se Jesse.

Vierailija
9/14 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mulla ole mitään assosiaatiota nimen suhteen. Eikä ole koirannimi kuten joku muu J:llä alkava, sekin johtuu vain siitä että meillä oli sen niminen koira kun olin lapsi. Kokonaisuutena Jesse Vilho Viljami kuulostaa ihan hyvältä. Meilläkin on pojalla 3. nimi Wiljami.

Vierailija
10/14 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää Jesse-nimestä. Ihan makuaisia vaan.

Mikään koiran tms. nimi se ei ole, vaan ihan kunnon nimi kuitenkin.

Jesse Vilho Viljami ei ole paha.

Justus olisi kiva nimi.....

Ehdotan kuitenkin vielä nimeä:

Julius Vilho Valdemar

......minusta se olisi niiiiin komea nimi.

Vierailija
11/14 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jesse on hyvä nimi ja toiset nimet joita sinulla oli tuos on oikein mainioita ja sopii hyvin. Minä olen rv 30 ja jos tulee poika meil on Jesse 1 vaihtoehtona. Eli jesse olavi aleksanteri.

Vierailija
12/14 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, ehkä se vain on makuuni liian pehmeä pojan nimeksi ja yleisyyskin varmaan haittaa. Mutta on se silti käypä nimi ja jos yleisyydestä mitään voi päätellä, kyllä siitä aika moni tykkääkin!

Vierailija
13/14 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suloinen Jesse poika, kohta 7 v. Meillä se oli myös isän ehdotus. En usko,että siitä kiusataan, se on mielestäni kuitenkin yllättävän yleinen, tulee usein vastaan...

14/14 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten pieniä Jesse-poikia oli jo niin paljon, että rupesi ihan kyllästyttämään, mutta nyt se on taas ihanan vekkuli nimi :o)!

Minusta Jesse Vilho Viljami on hiukan hassu, vaikka erikseen kivoja nimiä ovatkin ;o), mutta siis Jesse Viljami on parempi ja jos taas haluatte sen Vilhon mukaan niin sitte laittaisin jonkun muun 3.nimen kuin Viljami!

Tuo ehdotettu Jesse Vilhelmi tuli mullakin mieleen..se ois kiva :o)!