Mitä mieltä(miehen käytös)?
Mies on nykyisin jatkuvasti äreä, vähättelee, tiuskii ja viskoo tavaroita, minne sattuu. Nyt olemme jo pari viikkoa suunnitelleet matkaa siskoni perheen luo(250km), jossa emme ole pariin vuoteen käyneet. Tänään mies sanoi, ettei jaksa lähteä tuota matkaa ajamaan, menkää keskenänne. Itse olen tosi epävarma kuski, joten lähtemättä jää. V-taa ja paljon..
Kommentit (22)
Ettekö te naiset tajua, että ei kukaan yksinään riitele kiukuttle jne. Ap: Et osaa pitää miestäsi onnellisena. Parisuhde on kahden kauppa. En ole sovinisti (nainen itsekin), mutten ymmärrä näitä onnettomia pariskuntia, jotka lähtevät tähän syyttelylinjalle ja laskevat, että kun mies on mennyt jo kolme kertaa tällä viikolla, niin minunkin pitää mennä kolme kertaa. Kasvakaa aikuisiksi ja ymmärtäkää positiivisen käytöksen merkitys. Olkaa ystävällisiä ja mukavia kumppaneita ja huomaatte, ettei se mieskään enää kiukuttele. Hankkikaa omia harrastuksia, ei kaikki harrastukset edes vaadi kotoa lähtemistä. Organisoitukaa. Opetelkaa nauttimaan pienistä asioista. Pitäkää itsenne fyysisesti hyvässä kunnossa, jos ette pääse urheilemaan, niin syökää vähemmän ja laadukkaampaa ruokaa. Ottakaa elämänne omiin käsiinne. Älkää roikkuko toisessa väkisin, jos mies ei halua lähteä siskollesi niin so what. Lähde itse. Mene junalla jos et uskalla ajaa autoa. Lopeta avuttomana olo!!!!
Unohtuiko mainita miehesi nukahtelusairaus, joka on tällä hetkellä lääkityksestä huolimatta melkoisen ongelmallinen?