Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SUURPERHEKUUMEILIJAT VIIKKO 44***

29.10.2007 |

Uusi pino uuden viikon kunniaksi...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt on taas hyvä jatkaa, niin saa viimeisenkin tunnin töissä kulumaan ;)

Hyvä Sinuvi, että et lannistunut ihmettelijöistä, vaan suunnittelet iltatähdelle kaveria. Mikähän siinä on, että on aina vähän niinkuin " muotia" kauhistella ja taivastella, jos joku hankkii enemmän kuin kaksi lasta ja muulla kuin parin-kolmen vuoden ikäerolla?

Jos on normaalit vanhemmat ja perheen talous edes jollakin tolalla, niin mitäs kamalaa siinä on, vaikka tekisi tusinan tenavia.

Kyllä minäkin kauhistelisin, jos alkoholismista kärsiville vanhemmille syntyisi kuudes sosiaaliturvalla elätettävä, mutta muuten antaa mennä vaan :)

Joku kyseli lapsilukuun yms. vaikuttaneista päätöksistä. Minulle on pienestä työstä lähtien ollut selvää, että haluan vähintään kolme lasta. Olen itse ainoa lapsi ja olen aina kaivannut sisaruksia.

Tätä nelosen haluamista olenkin sitten veivannut suuntaan ja toiseen yli vuoden ajan. En osaa sanoa, mikä se lopullinen niitti oli, joka sai tahtoni varmistumaan... Kai sitä jotenkin haluaa katsoa, tuleeko nelosta yrityksestä huolimatta. Voisin katua vanhempana, jos ei olisi edes yritetty. Luulen kuitenkin, että maailmani ei siihen kaatuisi, vaikka

lapsiluku jäisi tähän kolmeen. Katsellaan...

Taloon periaatteessa mahtuu, vaikka sitten jotkut joutuisivat jakamaan huoneen keskenään. Autoon mahtuu seitsemän henkeä ja kai talouskin yhden äitiysloman kestäisi. Kotihoidontuelle ei kyllä olisi varaa jäädä.

Rentouttavaa ja mukavaa viikonloppua kaikille! Plussaonnea myös!

Meriutu kp 22

Vierailija
22/23 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa meistä on tainnut siirtyä tänne

http://www.phpbbplanet.com/suurperhe/index.php?mforum=suurperhe

Tervetuloa mukaan mukavaan joukkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllä on siis meikäläisittäin tärkeä tiedotus:)

Oletteko siirtymässä tuonne toiselle suurperhepuolelle keskustelemaan, itse en vielä ole edes ennättänyt käydä katsomassa sitä??

nyt lenkille!