Onko kokemuksia siitä kun naimisissa ollessa rakastuu naimisissa olevaan?
Kommentit (12)
Puolisot kärsii, lapset kärsii, kaikki kärsii!!! Pilaantuu monta elämää. Mistä näitä munapäisiä ihastujia aina sikiää!??
Parempi olis ku yrittäis unohtaa mutta eipä ole helppoa sekään.
-ap
Koko ajan ainakin minä tunnen mustasukkaisuutta tätä rakastajani avopuolisoa kohtaan. Meinaa välillä pää seota.
Mutta itsepähän olen sopan keittänyt.
Mutta pakko sanoa, että onpa aika ...kamainen tapa " kuluttaa aikaa" , kun siinä aina vahingoittaa myös muita! Hankkikaa nyt ihmeessä ihastujat jotakin mielekästä harrastustoimintaa tai muuta elämäänne.
minä ainakaan en ole onnellinen liitossani. Mieheni ei näe ongelmaa missään. Minä haluan, että minut huomioitaisiin muutakin kuin äitinä ja yleiskoneena. Niin ja minä haluaisin SEKSIÄ. Tämän vuoden kiintiö 2 kertaa on täynnä, on ollutkin poikkeuksellisen hyvä panovuosi. Yleensä kun jää siihen yhteen kertaan. Niin ja ettenkö olisi ottanut asiaa esiin, olen miljoona kertaa. Niin halauaisin olla " vapaa" ja löytää " vapaan miehen" , en särkeä kenenkään toisen liittoa.
Olen parisuhteessa ja silti joku siinä toisessa miehessä on niin pirun ihanaa.
Molemmilla omat liitot, ei onnettomia. Tunnen miten sen toisen kanssa olisi ihana olla yhdessä ja SE tuntuu pahalta, kun ei voi mennä luo ja olla yhdessä. Että tämä jää tähän. Ei voi kasvaa, on vaan jossain taustalla haileena kuvana..
Olen ilonen että miehellä on hyvä suhde, en mene väliin.
On ontto olo kun tietää ettei voi olla sen kanssa josta on niin mielettomän kiinnostunut.
niin huonosti asiat suhteessa, että haluaa olla vapaa eikä keskustelut auta, niin miksei sitä voi erota ennen kuin alkaa etsimään uutta kumppania? Voisi tehdä ihan hyvää olla hetki ihan yksinkin eikä aina ryysätä suhteesta suhteeseen.
Aah, on se niin ihanaa olla ihastunut, kuin liihottaisi poutapilven päällä! Elämässä ei suru paina, eikä rakas puoliso koskaan voisi arvata, ettei rouva ole onnellinen hänen vuokseen vaan koska on löytänyt IHASTUKSEN! Tämä niin sulostuttaa nelikymppisen romantiikannälkäisen naisen elämää! Ah sitä haikeutta, kun tietää ettei häntä koskaan saa, voih, niin makeansuolaisen ihanaa! Nyt tulee kyynel, siskot, auttakaa!
Yllättävää, että jonkun mielestä ihastumisesta on järki kaukana...
ja vielä vaikiammaksi asian teköö se että toinen osapuoli on julkkis
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Meillä on nyt ihana yhteinen perhe ja hänen ex-vaimonsakin löysi uuden miehen. Mieheni ex-liiton lasten tapaamisten järjestelyissä on ollut ongelmia välimtkan ja mieheni työn luonteen takia mutta heillä on onneksi hyvä isäpuoli.
Eli ei kaikki ihastumiset aina pääty kärsimykseen ja katastrofiin vaan joskus niistä seuraa kaikille osapuolille hyvää.
tai kiva ja kiva :| mutta kumminkin.
alkuhuumassa kun nuo asiat tuppaa menenmään sekaisin. Mut juu tunnistan tilanteen, enpä ole uskaltanut tehdä aloitetta uuteen suhteeseen sen paremmin kuin lähteä onnettomasta suhteesta.