Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KeLLään tietoa..??

31.10.2008 |

En saanu enään ketään kummankaan paikkakunnan neuvolasta kiinni, niin kysyn jos teistä joku tietäisi..

ELi voiko Jo 16 viikolla tulla kipeitä supistuksia?

Hullua kysyä, koska tämä jo neljäs raskaus, mutta ei koskaan supistuksia tuntunut vasta kun rv 30 jälkeen.

Nytten eilen alkoi tuntua ensin vatsakraMppeina joka otti selkään ja nytten tuntuu ihan selvästi alaselässä juuri semmoista kipua hetken ajan mitä synnytyksessäkin, mutta huomattavasti lievempänä.

Kestää hetken ja hukkuu itekseen.. ei tule mitenkään säännöllisesti tai sellaista, mutta ihmettelen joko näin varhain voi supistella näinkin kipeesti??

Kertokaa Ihmeessä jos joku viisaampi tietää..

mani ja bamse rv 16+1

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällä kertaa kipeitäkin supistuksia on tullut rv 16 alkaen. Olen niiden vuoksi nyt sairaslomalla joko synnytykseen (tai toivottavammin äitiysloman alkuun...) asti. Mulla on yksi keskonen, joten sen takia otan nämä erityisen vakavasti aina. Jos niitä supistuksia kovin usein tulee niin kannattaa kyllä käydä näytillä, että katsovat ettei vain mitään ole tapahtunut (eli kohdunkaula alkanut pehmetä ja suu aueta). Oma tilanteeni on tällä kertaa ollut suht hyvä, eli kaula on kyllä lyhennyt ja pehmeä, mutta kohdunsuu kiltisti kiinni (oli ainakin pari viikkoa sitten...) Viime kerralla mulla oli jo rv23+0 ulkosuu kahdelle sormelle auki, mutta viikolle 37+3 päästiin. Ota vain rauhallisesti ja lepäile niin tilanne voi hyvinkin mennä sillä ohi.

Katjalah&nelonen rv25+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla