Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli jättänyt mulle 400 euron edestä laskuja maksettavaksi.

Vierailija
29.10.2007 |

Ja mulla on rahaa reilut sata euroa (eli se mitä lapsilisistä jäi viime ruokakauppareissun jälken). Antoi vaan aamulla ennen töihin lähtöä pinon käteen ja käski maksaa, tasan tietää kyllä tilitilanteen kun itse illalla mun tilin katsoi.

Mitenkähän sitä rahaksi muuttuisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se suuttunut jostain?

Vierailija
2/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla kai ne asiat ratkaistaan- ellei rahalla.

Vierailija
4/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on sinne käyttöoikeus, jos kerran laskujaan pitää maksaa.

Vierailija
5/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on yhteinen sopimus että voitte näin tehdä niin silloin en murehtisi noita laskuja.

Valitettavan harvalla vaan on oikeasti mahdollisuus hoitaa lapsia kovinkaan pitkään kotona sillä eläminen vaatii tässä maassa kahden tulot. Ja megasuuria tuloja verotetaan siten ettei nekään aina helpotusta tuo.

Täällä saa liian helposti sellaisen käsityksen että miehen kuuluu elättää yksin koko perhe mutta ilman yhteisverotuksen tuomaa helpotusta se taitaa olla monelle mahdoton tehtävä.

Paitsi täällä aaveellä on poikkeuksia joilla on säästöjä ja talous aina kunnossa ja varauduttu kaikkeen mutta oikeassa elämässä se ei vaan ole aina mahdollista.

Puhun kokemuksella, nainen olen ja lapsiperheen ainoa elättäjä, keskituloinen joo, mutta niin vaan verottaja vie ettei meinaa lapsiperheen menoihin yhden palkka riittää.

Vierailija
6/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tililtä tietty. Sitä se tarkoitti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan