Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitta on BB-talossa huolehtimassa Kadista, tuotanto ei voi ottaa vastuulleen sitä, että

Vierailija
29.10.2007 |

muut nuoret asukkaat humalaisina osaisivat hoivata Kadia varsinkaan tapaturmien jälkeen. Myös sydänoireet ovat sellainen asia, että on hyvä että talossa on joku hoitoalan ihminen arvioimassa hoidon tarvetta. Kadi kun ei itse tunnu välittävänsä pätkän vertaa siitä, loukkaantuuko kännissä tai saako sydänhäiriöitä esim. liiasta juomisesta. Toki sydänoireita voi varmaankin tulla myös silloin, kun joutuu pidemmän ajan olemaan ilman alkoholia, jos sitä on tottunut ottamaan harva se päivä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorten joukkoon. Toihan hän kovasti lisäväriä keskusteluihin ;)

Vierailija
2/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti osittain totta. Se Kadin ulkotuleen kaatuminen oli sen luokan kämmi (känniseltä Kadilta), että jos mä istuisin tuottajanpallilla niin jotain tekisin ja äkkiä ettei vastaavaa toistu.

Mä luulen, et ihan heti ei tule kosteita bileitä. Ja jos tulee, niin Kadilla on " vartija" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätöntä meininkiä minusta ja nämä ääliöt kehtaavat vielä naureskella omia mokiaan telkkarissa...

Vierailija
4/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo seuraa BB:tä? En ole ensimmäistäkään jaksoa katsonut, mutta ei siltä voi välttyäkään, kiitos iltapäivälehdistön. No, ei olisi tietty mikään pakko lueskella edes lööppejä ;)

Vierailija
5/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotanto ei voi ottaa vastuuta Kadin sekoiluista, ei siitä nyt vastuuta voi ottaa joku kilpailijana oleva lähihoitajakaan.

Vierailija
6/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistelevia ja niskoittelevia ihmisiä tarvittaessa niin, että heidät edes saataisiin sänkyyn tai hoitamaan esim. palovammojaan. Dementiapotilaat ovat usein myös jääräpäisiä, muistamattomia, toistavat samaa asiaa, haastavat riitaa ym.

Vierailija
7/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla lisälyöntejä....

Vierailija
8/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsekata että sattuisi sopiva henkilö " voittamaan" pääsyn BB-taloon. Tuskin heillä on sentään virallisia valvojia näissä omissa kilpailuissaan. Sitä paitsi voidaanhan sitä junailla asia hoitsun kanssa vaikka niin, että täytäpä nyt osallistumiskuponki tuota kilpailua varten, jotta voimme " vetää" sinut sen voittajaksi (kun oikeasti pistävät sen sivuun kätevästi, kunnes aika julistaa voittaja).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi