Vaihtaahan teillä aina isät poikavauvojen vaipat ja äidit tyttöjen?
Sehän on insestiä jos isä pesee tyttövauvan pyllyn. Hyi stana, jos jossain perheessä tosiaan tehdään noin? Ja äidit levittelee rasvoja poikalasten pippeleihin.. Sairasta pervoilua.
Kommentit (9)
Hyi s-na jos pippeli olis naisen mahassa kasvamassa!
Meillä kun on vain tyttölapsia, niin onkin päätetty, että isi asuu ihan omassa huoneessaan, syö erikseen, ei näyttäydy vähissä vaatteissa jne. Ettei vaan insestistä kukaan tule syyttelemään!
onkin! Isä, joka pesee poikavauvan pyllyn on pedofiilin lisäksi homo.
Ei pare opettaa lapset jo synnäriltä omatoimiksi, että ei tarvi turhaan kosketella.
Täytyy sanoa että harvoin pääsee näin huonoa ihailemaan.
Mutta vähän asiaan liittyen, meillä 3,5-vuotias poika istuskeli mun sylissä, minä katsoin telkkua ja poika siinän vissiin hiplaili pippeliään, sanoi mulle että äiti purista mun pippeliä :). Sönkkäsin siihen jotain, mutta tuli mieleen että olis kiva lukea joku opus miten puhua pienille lapsille elämän isoista kysymyksistä. Kuten kuolemasta, eläinten syömisestä, näistä pippelijutuista jne. Onko mitään sellaista kirjaa olemassa?
tyttärelleen vaippaa, kun se on jo niin iso.
Kun jotkut siinä hammaspöpöketjussa sanoivat lapsen suukottelun olevan perverssiä.
Ei ap
On hammaslääkärien suositus että aikuiset ei pussailisi lapsia suulle, eikä perverssiys ole perusteena laisinkaan.
Täytyy sanoa miehelle, että vaihtaa pojan vaipan aamulla ennen töihin lähtöä, ettei joudu koko päivää yövaipassa olemaan.
Vai saako äiti vielä vaihtaa vaipan, kun poika on alle 1v?
otas ne unohtuneet aamulääkkeet ja mene pikku päiväunille.
Kyllä se olo kohta helpottaa....