Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN mä kestän vielä 3 viikkoa eksän kanssa samassa talossa?!

Vierailija
15.10.2007 |

Ihan oikeesti, mulla hajoaa joka ilta pää sen kanssa ja oksettaa...

Omaan asuntoon pääsen muuttamaan yhteisestä rivarikolmiosta 3 viikon päästä, mutta mistä mä saisin voimia olla laskematta tunteja siihen hetkeen!!?

Meillä on 2v lapsi, minä hoidan hänet ja hän muuttaa kanssani. Mies pyöri jo ennen eroa nettitreffeissä, nyt ihan avoimesti ja lähtee joka ilta jonnekkin, treffeille oletan, kun niin laittautuu. Vaikka olenkin esittänyt toivomuksen, että ei iskisi naisia ennenkuin minä pääsen pois kuvioista. Naureskeli vaan, että eikö ole vähän myöhäistä asettaa rajoituksia... (minä siis tein lopullisen eropäätöksen, tosin mielestäni mies yksinkertaisesti teki jäämisen mahdottomaksi). Jos avaamme suumme toisillemme, riitelemme.

Lähtisin evakkoon, mutta pakko täällä on pikkuhiljaa pakkailla. Nyt lähinnä etsisinkin jotain henkistä tukea tai kikkoja millä vielä nieleskellä tämä loppuaika?!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sit. Meillä tosin kaksio. En osaa valitettavasti auttaa, päiviä lasken minäkin :( Tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos ei naisia kotiin tuo. Parempi vaan että lähtee treffeille niin ei ole siinä norkoilemassa sinua häiritsemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie sinne oma sänkysi ja koita olla niin kuin ei miestä olisi.

Minä asuin exän kanssa 6 kuukautta ennen kuin hän muutti, exä oli paljon autotallissa ja nukkui olohuoneessa ja tietenkin kulki naisensa luona.

Kaikkea täytyy kestää, koita ajatella että joka päivä muutto on lähempänä ja pääset pois

Vierailija
4/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jättäisin lapsen joka toinen ilta miehelle ja lähtisin ulos. Syömään, kahville, ystävälle, ihan mitä tahansa. Kestämisiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän