Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~* 3- kuumeilijat viikolla 44*~*~*

29.10.2007 |

Mitäpä kuuluu meille nyt?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain odottelen, en ehkä itse edes tiedä, että mitä. Ovista vai menkkoja vai sitä maagista päivää kun pääsen lääkäriin? Jotain kuitenkin =)

Mutta mieli on parempi kun tietää jo avun olevan lähempänä ja sitä sitten saa, kunhan maltan sinne lääkärikäyntiin asti.

Siinäpä se!

Eilen sylittelin semmoista 3 kk:n ikäistä pojua, on se vaan niin suloinen, voi kunpa jo pian...

Rilla-ma-rilla

Vierailija
2/23 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu oli yhtä taistelua lähinnä mun oman typeryyteni takia, päivä alkoi äärettömän huonosti :( Lapset oli kyllä ihan yli-ihania kun raivottuani -lähes turhan takia- he käyttäytyivät ihan ylihyvin kun vein heidät hoitoon :) Halasin molempia ja pyysin anteeksi ja taas häpeän omaa typerää käytöstäni, viitsinkö mä enää kolmatta ottaa kärsimään mun hermonmenetyksistä?? Onneksi tuota ei sentään joka päivä tapahdu.

Pillereitä on sitten 5kpl jäljellä, aamulla unohdin ottaa, mutta eipä se mitään haitanne ;) Me emme nyt yrittämällä yritä ensi kuussa, mutta mitään ehkäisyä ei kuitenkaan käytetä, sinne syksylle kun toivotaan sitä la:ta :) Jänskättää, jos oikeasti jätän ne pillerit nyt kokonaan pois, huih.

Samalla poden huonoa omaatuntoa jo työnantajaa kohtaan, pieni yritys jossa jokaisen työpanos on todella tärkeä ja sitten hyppäisin pois. Tiedän joo, etten ole korvaamaton (en todellakaan) mutta on siitä silti omat harminsa työnantajalle. Lisäksi pohdin -nyt jo- mitä päiväkodissa sanotaan, kun aion lapset hoidossa pitää siitä huolimatta, että olen itse kotona (aattelin jotain 10-12pva/kk) eli ei todellakaan täysipäiväisesti, mutta silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkoon varovasti ilmoittaudun:)

Tosin en hetkeen ole näillä palstoilla käynyt ja oon tippunut ihan kärryiltä, miten täällä toimitaan.

Mulla on varmaan sellanen krooninen vauvakuume.

Haluaisin nauttia tästä ajasta kun jo haaveillaan kolmannesta ja raskausajasta myös, mutta nyt olen huomannut, että ajattelen kokoajan, mitä muut miettii (työnantaja, vanhemmat......).

Onko muilla tällasta? Kai mä saan nauttia tästä ihan luvan kanssa? Olo on jopa ahdistunut:(

Vierailija
4/23 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin vain taannoin salasanani, sitten oli ongelmia s-postin kanssa, niin en ole päässyt kirjautumaan sivuille!

Täällä on menossa yk 3 (tai oikeammin 2, kun ei ensimmäisellä mahdollisella kerralla ollut edes yritystä) eli ei tärpännyt yhtä äkäiseen kuin kuopusta tehdessä ;-) Toisaalta minähän olen sanonut, että meille tulee talvivauvoja, joten tässä vielä muutama kuukausi pitäisi odotella, että sen talvivauvan saa... Miehellä on vauvakuume tällä hetkellä varmaan kovempana kuin minulla. Minä kun olen ruvennut miettimään työpaikanvaihtoa (tai lähinnä jos vähäksi aikaa menisi tekemään jotain muuta), opiskelua yms. Olisi paljon mukavaa hommaa tehtävänä, mutta jos vauva tulee, niin sittenpä nekin lykkääntyy. Toisaalta, se nro kolme nyt on ensimmäisenä prioriteeteissa, joten katellaan nyt sitten!

Ja onnittelut raskautuneille!

Vierailija
5/23 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 22/27-29 menossa ja piinaviikko siis. Mieli on matalalla raskautumisen suhteen. Kokeilin kohdun nipukkaa tänään ja minun mielestä se on avautumassa. Istuessa jomottaa vatsan oikeaa puolta. Jonkun verran on jomotellut muutenkin viikonlopun aikana.

Minulla on edelleen kurkku kipeä ja lämpöä. Eilisestä lähtien lämmöt nousussa (37,0 ast. tänään 37,2), mutta taitaa johtua tästä nuhasta. Minulla ei tosiaan tälllä kertaa mitään muuta. En taida pariin päivään kirjoittaa (jos ei tapahdu mitään mullistavaa).

Tsemppiä kaikille! =)

p.s. Väsyttää kun junnu on kipeä ja herää 1-2 tunnin välein. ZZz...

Vierailija
6/23 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmosen jälkeen nelosesta!! No niin, vois pikku hiljaa palata maan pinnalle ja tähän päivään, milloin en vielä ole raskautunut!! =) Kun käytin ehkäsylaastaria, bongasin aina oviksen. Nyt kävin miettiin, et noinkohan helposti sitten bongaan oviksen ilman mitään ehkäsyä. Siis et vaikuttikohan noi laastarit jollain lailla ovikseen?? Tuskin, no kohtahan tuon saa selville ;)

calluna kp7/28

Vierailija
7/23 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut/ehtinyt käydäkään täällä pariin viikkoon.. Ekaks onnittelut plussanneille (tais olla Sirpakka ja Susamaria ainakin, ketkä saivat plussan --ONNEA)!

Mulla siis nyt yk 4 menossa ja kp 11. Edellinen kierto jäi 25 päivään (sitä edellinen kp oli 32 ja silloin oli selviä raskausmerkkejäkin.. epäilen, että meni tosi aikaseen kesken tai sit oli kemiallinen raskaus, koska aiemmin tai edes nyt viime kierrossakaan ei tollasia tuntemuksia ole ollut; rinnat turvoksissa, nännit tummeni ja niitä nipisteli kuin maidon heruessa). No viime kierrossa sit varmaan ovis missattiin OVISTIKKUJEN TAKIA!! EKa kertaa siis noita tikkuja kokeilin ja ne näytti negaa kp päivien 10-11 aikana jolloinka ei tullut peittoja heiluteltua, vaikka kieltämättä itselläni halut olivat enimmillään noina päivinä. Eli olis pitäny uskoa vaan omaa kroppaa eikä tikkuja. Sitten tähän kiertoon; eilen olin bongaavinani ovislimat (harvoin niitä huomaan) ja peittoja tulikin heiluteltua.. täytynee vielä tänäänkin jos saan miehen innostumaan kun on töissä niin paljon... Elikkäs nyt sitten alkaa taas odottelut/piinailut..

Plussatuulia!

T: Milia

Vierailija
8/23 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannomatta paras. :D

On: itse odottelen malttamattomasti viikonloppua. Lauantaina tai sunnuntaina pitäisi alkaa menkat jos alkaa. Malttaisikohan odottaa lauantaihin asti...? Puuh. Odottavan aika on pitkä.

Olen yrittänyt jotain " oireita" tässä bongata, mutta muuta ei ole kun rinnat edelleen vähän arat ja tänään pulputtelua alavatsassa. Hiukset rasvoittuvat nopeammin (oire?). Ja tosiaan lämmöt on siinä+ 37 astetta. Ei ole pitkään aikaan lämmöt olleet noin ylhäällä loppukierrossa. Odotellaan...

Vantaalla on (jossain muuallakin?) alle 36kk lasten influenssarokotus kokeilu. Aiotteko rokotuttaa (Vantaalla asuvat)? Minä ajattelin kun viime talvikin meni vaan sairastaessa.

Vierailija
9/23 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aattelin kans tuon kuopuksen viedä rokotettavaksi, kun viime talvena oli todella paha flunssa ja tuli Jorvissa vietettyä aikaa, kun ei ressukka saanut kunnolla hengitettyä... En kyllä vielä ole perehtynyt, että onko siitä jotain sivuvaikutuksia ym. Sen verran tiedän että kaksi piikkiä tarvii, toisen nyt marraskuun alussa ja toisen sitten joulukuussa.

Vierailija
10/23 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vähän taukoa palstailussa kun asia oli vain koko ajan mielessä. Viime torstaina täti oli päivän myöhässä ja testasin negan maanantaina uudelleen testasin ja plussasin.

Olo on vähän epätodellinen. Ei uskalla oikein uskoa todeksi. Toki vähän oireitakin on mutta taitaa mennä jakeluun vasta kun ekat sydänäänet on kuultu.

Plussatuulia kovasti kaikille.

Vierailija
11/23 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea köllimölli!

Sain jo eilen plussan testiin, mutta en katsonut vastausta testiajan puitteissa. Siksi tein tänään uuden ja ihan sama vastaus tuli :-)

Vierailija
12/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa minäkin pitää taukoa palstailussa jos sillä on tuollainen vaikutus. :D Siis ihan oikeastikin jos nyt ei tärppää.

Calluna: muistaakseni influenssarokote on vieljelty kanamunassa ja jos on kananmunalle allerginen, niin siitä voi tulla pahatkin reaktiot.

Vierailija
13/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea odotukseen ja nauttikaa mahan kasvusta, ihanista potkuista ja lopulta ihanasta tuhisevasta nyytistä :)

ON: Nyt on pillereitä 2kpl jäljellä, vieläkään en ole uskaltanut tehdä varmaa päätöstä. Tänään kävin hakemassa pillerireseptin, eli mahdollisuus olisi hakea niitäkin, mutta kun mä en tiedä!!!!!!!!! Kävelin tänään äitiyspolin ohi ja siellä oli naisia ihanan mahansa kanssa ja tuli kauhea tunne, että minäkin tahdon :) Heti muisti kuinka on itse siellä käynyt ultrassa ja nähnyt vauvansa ekaa kertaa (ultralla) kauheaa kun ei tiedä, mitä sitä pitäisi tehdä.

Olenko ainoa joka oikeasti jahkaa näin kovasti?? Ekan kohdalla vaan päätettiin tehdä vauva, kun siltä vain tuntui, toka tuli kun pitäähän lapsella kaveri olla, niitä ei niin mietitty, mutta kolmosen kohdalla on kaikki pohdinnassa, tila, jaksaminen, raha...

Vierailija
14/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tronada: et oo ainoo joka jahkailee! Mulla on ollut vauvakuume jo kohta vuoden ajan ja toki oltais voitu jo yritys aloittaa, mutta kun ei (uskalla) voi vielä! Mä oon ainakin koko ajan hokenut itselleni, että ennen kuin voidaan aloittaa yritys, pitäisi päästä muuttamaan isompaan asuntoon, mun käydä töissä ja lasten kasvaa vielä vähän isommiksi. Just oma jaksaminen jne. mietityttää paljonkin. Mies on ollut jo monta kuukautta valmis vauvantekoon, mutta itse vaan jahkailen ja jahkailen... No sen voin sanoa, että tämän vuoden puolella ei vielä ehkäisyä jätetä. Muuta en menekään sanomaan =) Alkaa nimittäin vauvakuume olla jo niin kova että kohta alkaa olla ihan sama, vaikkei vielä muutettaiskaan enkä ehtisi töissä käydä jne. ennen kolmatta raskautta =)

Vierailija
15/23 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... enään kukaan minua =) En ole kirjoitellut tänne varmaan pariin kuukauteen. Välillä olen kyllä käynyt lueskelemassa. Vähän taustaa itsestäni eli 34v keskipohjanmaalta, meillä kaksi lähes jo aikuista poikaa 13 ja 16v. Iltatähteä toivotaan kovasti molemmat, siis minä ja mieheni, välillä miehelläni on kovempi vauvakuume kuin minulla =)

Eli 14kk ollaan yritetty ja yk on 12... =( Pillereiden jälkeen kierto meni ihan sekasin, nyt olen syönyt 3 kiertoa Primoluteja ja kierto on tasainen nyt tai tässä kierrossahan sen sit näkee... Pitäis varata gynelle taas aikaa, että aletaanko tekeen jatkotutkimuksia siitä että miksi en ole raskautunut... En tiedä jaksanko sellaista, taitaa olla henkisesti raskasta... Onko kellään kokemuksia?

Täällä tuntuu kaikki olevan aikas uusia.. onko " vanhoja" enään ketään mukana? Kävin tuolla kotiloissakin lukemassa ja siellä oli kovasti tuttuja nikkejä, osa on jo heistä synnyttänyt ja osa loppusuoralla. Tsemppiä vaan kotiloihin! Josko koskaan itse sinne pääsen...

Juu tää oli nyt vaan omaa napaa... Josko nyt innostuisin useammin kirjoittelemaan ja lukemaan kuulumisia kanssasisarten kanssa =)

Plussasädetystä kaikille ~~~

mp73, yk 12, kp 8/28

Vierailija
16/23 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken itseni jo konkareihin.

Onnea kaikille plussanneille! Ja tervetuloa uudet! Näyttäisi olevan vaihtuvuutta aika lailla.

Tässä tätiä odottelen. Roskishaamun sain Aconin herkällä, mutta osoittautui tänä aamuna negaksi. Tänään 25/23-27. No, eipähän tarvitse pikkujouluissa selitellä.. Vitsi kun osais olla miettimättä liikaa koko kuviota!

Plussaonnea kaikille ja intoa petipuuhiin!

vuma

Vierailija
17/23 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4,5-vuotias tyttö ja 1v4kk poika. Kolmet menkat on tässä kerenny olla, ne kun alkoivat vasta kun lopetin imettämästä poikaa. Nyt sitten kolmannesta haaveilen ja TJOT-ajatuksella mennään, mutta mietin silti, että olenko ihan hullu, kun haluan näin nopeasti seuraavan... Ja juuri samat asiat, mitä tuntuu olevan muillakin mielessä, miten jaksaa itse ja miten mies jaksaa... Ja toisaalta, jääkö nuo toiset sitten vauvan varjoon tms. Toisaalta vanhin puhuu, että haluais lisää lapsia meille. ;) Eihän hän toki osaa ajatella mitä kaikkea se tarkoittaa... mutta kiva silti.

Mukavaa, kun täällä on omat pinot niille, joilla on jo useampia lapsia. :) Tuntuu kotoisalta lukea näitä juttuja.

Niin, menkat on ollu aika epäsäännölliset (nuo 3), mutta nyt alkas olla ne ajat, jolloin vois alkaa taas menkat. Tai sitten kahen viikon sisällä... ;) Että en oikein tiedä, koska sitä alkais ootteleen. Ei ole mitään merkkejä suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
18/23 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis aivan selkeet ovulaation oireet =) Naurattaa ihan itteeki kun niin haluaa tuota kolmosta, et musta on tuntunu jo pari päivää siltä et NYT mä ovuloin... Ja mies sitten reporankana sohvalla töiden jälkeen tosi tosi innostuneena lapsen tekoon heh heh!! No katellaan...

Kun miehen kanssa kysyttiin lapsilta, että olisko kivaa, jos meille tulis vauva taloon, niin poika 5 vee vastasi erittäin napakasti että meissä on jo ihan tarpeeksi!! Eli näin kannustettiin meillä!

Plussaa kaikille toivottelee calluna kp 10/28

Vierailija
19/23 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensi kertaa tässä ketjussa mukana. Tunteet kolmannen suhteen on hyvin epämääräiset kuten joillakin muillakin tässä ketjussa. Sitä kolmatta haluaa, mutta tulee mietittyä niin monenlaisia asioita, jotka saavat jahkailemaan ja lykkäämään yritystä. Määräaiksen työpaikan menettäminen raskauden sattuessa olisi enemmän kuin paljon mahdollista, myös oma jaksaminen mietityttää. Viimeisimpänä mieleen tuli, että mitäs jos kaikesta yrittämisestä huolimatta vauvaa ei kuuluisikaan. Oman luonteeni tuntien se olisi kova pala. Vaikka onkin jo kaksi ihanaakin ihanampaa lasta, niin sitten kun kaiken pähkäilyn jälkeen tekisi päätöksen kolmannen hankinnasta eikä sitä kuuluisikaan, olisi se varmasti kova pala. Mutta kaikista näistä mietinnöistä huolimatta, uskon aika vahvasti, että vielä meidän perheessämme kolmatta yritetään. Pitää vaan ensin käydä nämä tunteet läpi.

Vierailija
20/23 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen kahden muksun (3v7kk ja 1v9kk) äiti Vantaalta ja kolmannesta haaveillaan. Nyt on ensimmäinen yrityskieto menossa. Kun kakkonen oli meillä syntynyt, puhuimme kyllä kolmannesta lapsesta, mutta vasta sitten myöhemmin. Jotenkin sitä tultiin molemmat toisiin ajatuksiin ja kovasti olisi perheenlisäys toivottu. Saapa nähdä, kuinka käy.

Joku kyseli influenssarokotuksista. Me taidetaan jättää kuopuksen rokote väliin. Ollaan oltu niin terveitä ja lapset ovat kotihoidossa. Tai tämä on ajatus tällä hetkellä.

Tsemppiä kaikille!

Peipsu