Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hypoglykemiaa ilmetä terveellä ihmisellä?

Vierailija
28.10.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hypot ovat ajalta kun kävin vielä lukiota ja kouluruoka ei maistunut. Eli elin koko päivän ilman ruokaa. Ajasta on nyt 15v ja vielä ainakaan ei ole diabetestä.

Vierailija
2/6 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta massiivinen taipumus hypoglykemiaan on :( En tiedä enää, mitä söisin: jos pysyn henkisessä tasapainossa jonkun ruokavalion avulla, niin laihdun. EN HALUA LAIHTUA ENÄÄ! Mutta jos lisään ruoan energiapitoisuutta, alkaa mieliala heilahdella ja aivot lyö tyhjää ja tulee kauhea ahmimiskierre. Parhaassa toimintakunnossa olen silloin, kun syön alle 1000 kaloria päivässä :(

Sori, meni ohi aiheen, mutta kiitos että sain avautua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aivosi ovat tottuneet niin pieneen veren sokeripitoisuuteen että oireilet kun alat saada ravintoa normaalisti. Eli aliravitsemustilassa näivetät aivojasi pikkuhiljaa. Moni anorektikko muuten saa I-tyypin diabeteksen ja tuollaisia oireita. Terve ihminen ei tule toimeen tuollaisella kalorimäärällä, ellei ole alle metrin mittainen ja pituuskasvunsa lopettanut.

Vierailija
4/6 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet olivat pahemmat, jos olin juonut kahvia, vaikka en sitä yleensä juonutkaan. Syödä piti mielellään 4 tunnin välein, jotta ei tullut oireita. Käsitin, että tämä oli hypoglykemiaa. Terve olin kyllä muuten.

Vierailija
5/6 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jotain muuta, niin MITÄ? Ja miten olisin voinut siihen " tottua" kun aina lapsesta asti on ollut sama juttu? Olin jo vauvana vähäruokainen. Ja miten mä pääsen siitä eroon?

Vierailija
6/6 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vikaa ei löytynyt, kun alhainen verensokeri. En muista lukemia, mutta normaalia alempi oli. Muuten ihan terve lapsi ja tutkimuksissa ei löytynyt mitään erikoista. Tuosta aikaa vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän