Paljonko olet enimmillään juonut alkoholijuomia laivan buffetissa?
Kommentit (26)
Aivan liian vähän, olisko ollut kolme viinilasillista. Ei ole jaksanut, kun on syönyt niin paljon - vaikkei ähkyä. Aina harmittaa, kun jää viiniä juomatta siihen hintaan.
LOPETA!!!!!
SIIS INHOAN SUA!!!!!!!!!!
MODE POISTA ALOITUS.
Lasi valkkaria alkuruokien kanssa, 2 kaatoa punaviiniä viiniä pääruuan kanssa ja ostettu konjakki kahvin kanssa. Oli vähän liikaa yhdelle aterialle.
Kerran otin yhden lasin valkoviiniä, ja toisen punaviiniä, ja totesin molemmat niin surkeiksi, ettei niitä kannata juoda. En siis käy buffassa.
Mä en juo määrää vaan laatua.
Enkä syö buffetissa ellei ole pakko (asiakkaiden kanssa). Mä syön a la cartessa ja tilaan pullon hyvää viiniä, en räkää hanatankista.
Viimeksi join Tallinnaan mennessä 9 kaljaa ja 5 lasia viiniä
Vierailija kirjoitti:
Köyhät juntit buffetissa, yök.
Olen rikas mutta syön silti buffetissa. Siinä on se oma juttunsa kun voi maistella kaikkea ja syödä riittävästi. Luulen että se olisi myös Warren Buffetin valinta.
En varmaan kertaakaan. Muutaman kerran olen ollut laivan buffetissa ja ruoka oli ala-arvoista ja se korviahuumaava mölinä ja lasten kirkuna oli epämiellyttävä kokemus.
Ei mitään muistikuvaa. Kaveriporukan reissuilla oli tapana ottaa hyvät pohjat siinä ruokailun ohessa ja paljon sitä aina meni. Nykyään juon 1-2 tai en ollenkaan.
En yhtään. Siihen aikaan ei varmaan alkoholijuomat kuuluneet buffettiin. Tai sitten olen missannut kolossaalisen krapulan. 😰🤢🤮
noin lasillisen. Eli valkkaria ja punkkua otin lasilliset mutta ei sellaista kuraa voi juoda, eli korkeintaan puoli lasia meni kummastakin lasista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en juo määrää vaan laatua.
Enkä syö buffetissa ellei ole pakko (asiakkaiden kanssa). Mä syön a la cartessa ja tilaan pullon hyvää viiniä, en räkää hanatankista.
Parempi ihminen läsnä. <3
Vierailija kirjoitti:
Maksaa muuten nykyään 50e per naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaa muuten nykyään 50e per naama.
Turun laivoilla lounasbuffetti on noin 30 € (sis. juomat), se on vielä kohtuullinen, mutta tuo päivällisbuffetin 50 € ei ole...
Vierailija kirjoitti:
Kiristääkö sädekehä päätä?
Alun kahdeksatta annosta.