Hei mitä nappeja pitää painaa, jos haluaa etsiä joltain sivulta tiettyä sanaa? - KIIRE!
Yritin kaikkia: Ctrl + Alt, Fn + Alt jne. Ja oliko se kirjain, jota ton yhdistelmän kanssa pitää samaan aikaan painaa, F (find) vai S (search)? Kiitos jos joku osaisi auttaa!
Kommentit (8)
ctrl pohjassa ja kirjain F. Aukeaa palkki johon sana .
Miksi et ap vaan testannut? Pelkäätkö yhdistelmää Ctrl+S (suicide) jolloin kone muuntautuu 10 sek. sisään räjähtäväksi pommiksi tuhoten käyttäjän?
OutLaw__42 kirjoitti:
ctrl + F
Voi kiitos! Odotin tässä koneen ääressä kahdeksan vuotta vastausta, ja nyt se tuli! Jee! Toivottavasti tää mun essee ei oo liian pahasti myöhässä.... Eiköhän se hyväksytä :)
Vierailija kirjoitti:
OutLaw__42 kirjoitti:
ctrl + F
Voi kiitos! Odotin tässä koneen ääressä kahdeksan vuotta vastausta, ja nyt se tuli! Jee! Toivottavasti tää mun essee ei oo liian pahasti myöhässä.... Eiköhän se hyväksytä :)
Älä viitsi liioitella. 7,5v eikä ihan sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OutLaw__42 kirjoitti:
ctrl + F
Älä viitsi liioitella. 7,5v eikä ihan sitäkään.
Kuule tuntuu vähintään kymmeneltä, perse ihan puuduksissa...!
Ei tässä mun tabletissa ole ctrl-näppäintä. Mitäs nyt?
Vierailija kirjoitti:
Yritin kaikkia: Ctrl + Alt, Fn + Alt jne. Ja oliko se kirjain, jota ton yhdistelmän kanssa pitää samaan aikaan painaa, F (find) vai S (search)? Kiitos jos joku osaisi auttaa!
http://www.dataphoto.fi/ohjeet-ja-vinkit/windows-10-hyodyllisimmat-pika…
ctrl + F