Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko marie claire (uk) hyvä lehti? suositteletteko? ev
Kommentit (4)
Minusta on hillitympi ja tyylikkäämpi kuni esim. Cosmopolitan.
Mitä aikuisuuteen tulee, niin olen lukenut MC:a jostain 22, 23-vuotiaasta lähtien kun kyllästyin Cosmon juttuihin :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen ostanut sitä ekan kerran ehkä n. 20 vuotiaana, hömppälehtien tilalle.
Kaikenlaisia lehtiä tulee osteltua, ikää minulla nyt 34v.
Alue: Aihe vapaa
Muotia ja kauneutta, mukana myös kunnon artikkeleita.