Jos esikoinen menee yli lasketun ajan...
niin kuinkahan suurella prosentilla menee toinenkin tulokas?? Meillä esikoinen meni sen 14 päivää yli ja käynnistettiin. Nyt mietityttää, että meneeköhän tämä kakkonenkin samalla lailla yli lasketun ajan!! Mites teillä muilla on käynyt??
Kommentit (15)
kuin sä ap! Tai siis en sitä, että olisin joulun sairaalassa, vaan sitä että pääsen sinne vasta uuden vuoden jälkeen....
Mulla siis la joulupäivänä ja edellinen käynnistettiin 41+ jotain.
Onko sulla la joskus joulukuun puolivälissä?
eka käynnistettiin kokoarvion takia rv 40+6, syntyi 41
toka syntyi spontaanisti 40+3
kolmas käynnistettiin 42+3
Nelosta odottelen ja ihmettelen miten nyt mahtaa käydä...
Mulla laskettu aika 7.12 jos menee yli sen 14 pv, niin ois 21.päivä ja se ois sunnuntai. Tuskin sellasena päivänä käynnistävät. Tietty jos kaikki menis hyvin niin pääsis pian kotiin. Esikoisen kanssa oltiin 8 pv laitoksella...
41+2
41+5
40+2
41+2
Onnea sinulle ap! =)
että ajallaan syntyis. Täytyy oikein asennoitua siihen että menee lähemmäs joulua!! =) T: ap
esikoinen syntyi 40+6 ja kakkonen 40+3
esikoinen synty 41+5 ja toinen 39+4.. Et ei se aina mee yli, vaikka esikoinen ois mennykin.
miksi olitte noin kauan sairaalassa?
Terv. se jolla on la jouluna
ja olin asennoitunut seuraavankin kanssa et yli menee, mutta yllätti ihan täysin ja syntyi tasan laskettuna päivänä.
Toinen syntyi sponttaanisti 37+2 ja kolmas 39+2 myös itsestään lähti käyntiin. Nyt odotan nelosta ja yhtään en uskalla arvatakkaan sitä milloin syntyy...
koska hän joutui heti synnyttyään teholle. Hörppäsi lapsivettä keuhkoihin (lapsiveteen oli päässyt hätäkakat synnytyksen yhteydessä). Dignoosina oli synnynnäinen keuhkokuume!!?? Antibioottia meni se 8 pv, eikä päästy kotiin aiemmin.4 pv oli teholla, kunnes pääsi vierihoitoon. T: ap
Toinen 16 päivää yli, käynnistettiin. Tosi raju ja nopea synnytys.
eka 10 pv yli lasketun
toinen 10 pv yli lasketun
kolmas 11 pv yli lasketun
neljäs 12 pv yli lasketun
ja viides 12 pv yli lasketun