Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät saa toista lasta?

Vierailija
28.10.2007 |

Meillä nyt (hoidolla) vihdoin viimein tullut 6v tyttö. Toista alettiin yrittämään hoidoilla n. 5v sitten. Kaikki on kokeiltu- ilman tulosta. Hoidot lopetettiin vuosi sitten eikä uusia enää aloiteta. Monta vuotta oli kauhea kriisi. Varmaan kaikki tunteet käytiin läpi. Harmittaa kun meni niin monta vuotta keskittyen toisen lapsen saamiseen. Nyt asiaa on jo käsitelty ja olemme pikkuhiljaa hyväksyneet sen, että emme saa toista lasta. Adoptiota saatamme joskus kokeilla mutta ei nyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kannattaa selvittää heti. On vuosikausien projekti.

Vierailija
2/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 31 ja mies 35. Ei meillä mikään kiire ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

useissa maissa on ikäraja alle 40 vuodessa, ja neuvontaan voi olla kahden vuoden jono, neuvonta kestää vuoden, lupajono on puoli vuotta. Jos olet 35, teidän pitää kyllä toimia jo!

3

Vierailija
4/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui, etten osannut edes enää iloita ensimmäisestä lapsestamme, kun toinen lapsi " puuttui" niin kovasti. Nykyisin olen ihan sinut asian kanssa ja meillä on maailman ihanin koiranpentu, joka korvaa varmasti (ainakin osittain) puuttuvan sisaruksen.

Vierailija
5/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA on kuulema senmoinen ihme,koska meissä molemmissa on " vikoja" joiden takia meidän ei pitäisi saada lasta... Sitähän emme edes tienneet lastamme saadessamme,hän on täysin IHME :) Nyt 4,5v.

Mutta toista on kuulema turha toivoa.. Noh,hoidot olemme lopettaneet,jaksoimme vähemmän kuin te :) Mutta silti mielenpohjalla toivoo toista ihmettä...

Vierailija
6/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kävin gynellä löydettiin multa 5 cm kysta munasarjasta sekä kasvaimia kohdusta. Hoitsujen irtisanomisukaasien takia leikkausjono ei etene joten toinen lapsi saa jäädä haaveeksi ja keskitytään tähän päivänsäteeseen.

Mulla ikää jo lähemmäksi 40 joten....

Vierailija
7/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain kuulu toista lasta, ei..Olen toisen kerran naimisissa , poika on minulla 12v, miehelläni on jo aikuisia lapsia. Ollaan yritetty jokunen vuosi ja käyty lapsettomuustutkimuksissa, ei löydetty vikaa. Oltaisiin aloitettu hoidot vajaa vuosi sitten, mutta minulta löytyikin inha kysta vasemmasta munasarjasta, joten ei sillä kertaa aloitettukaan hoitoja, enkä ole niihin halunnut enää mennä. Tietääkö joku, miksei lapsettomuuspuolella mitata keltarauhashormoniarvoja? Luulen, että minulla on jokin munasolun irtoamiseen liittyvä " häikkä" . Voisinko mennä ihan terveyskeskukseen ja siellä ottaisivat labrat?

Vierailija
8/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritimme vuosia lasta, saimme hoidoilla. Ikää oli minulla 36v kun synnytin, miehellä 44v. Emme enään jaksa lähteä hoitoihin, ikää liikaa.

Vierailija
9/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin otettiin koiranpentu :) Ajateltiin myös lapselle " kaveriksi" tuota koiraa mutta onpahan itselläkin hauvavauva hoivattavana. Itse olen pitänyt hyvänä selviytymismekanismina sitä, että harrastan kaikenlaista ja yritän löytää niitä yksilapsisuuden hyviä puolia. On niitä paljon löytynytkin tässä ja ehkä 1 syy siihen miksemme tuota adoptiota nyt halua on se, että emme ole edes ihan satavarmoja siitä haluammeko enää enempää lapsia. Joten antaa ajan vielä kulua!

Ps. mikä koira teillä on? Meillä kleinspitz :)

Vierailija
10/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan lapsen jälkeen, joka hänkin oli ihme, että enää ette voi saada lapsia. Mutta, mutta nyt heillä on 3 biologista lasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi