Oliko Rasputinilla yliluonnollisia kykyjä
Olen lukenut, että hän esimerkiksi selvisi murhasta ja paransi sairaita.
Kommentit (14)
Luulenpa että aivan kuten kaikki muutkin venäläiset myös Rasputin kysyi ensin neuvoa vodka pullolta.
Ei ollut kykyjä, vain hyvää onnea kunnes se loppui.
Karismaattisuus oli hänen kykynsä.
Vierailija kirjoitti:
Osasi antaa naiselle orgasmin
En usko. Ei tuommoista taikuria ole ollut koskaan
Oli se ainakin hyvä kestämään myrkkyjä ja väkivaltaa, kun sitä ei meinattu saada millään hengiltä.
Ja se pystyi kuulemma ajatuksen voimalla parantamaan keisarin pojan sairaskohtaukset. Tiedä sitten, että paljonko jutuissa oli karismalisää. Valokuvien perusteella sen silmät oli aika hypnoottiset.
Ainakin erittäin karismaattinen ja voimakas luonne. Onhan näitä ollut läpi historian, saa ihmiset pauloihinsa.
Mä luulen että rasputinilla oli hyvät puhelahjat , kohtaamisen sekä kuuntelemisen taito.. hän saattoi olla se joka kysyi naiselta mielipidettä , joka nähtiin mahdollisesti siihen maailman aikaan kauheana asiana. Hän saattoi kohdata naisen ihmisenä.
Oli luullakseni, mutta viina ja valta ajoi "mustan magian" teoiksi. Totuutta emme tiedä.
Tarina kertoo että Rasputin pysäytti veren vuodon koska ei antanut jotain tiettyä lääkettä pojalla, tais olla aspiriini..
Rasputin saattoi olla niin kova pelaaja omaan pussiin , siks hänet listittiin.. hänet annettiin toimia niin kauan kentällä kun hän joillain tavoin toteutti ylimpien tai niiden jotka hänelle parannus tehtävän antoi , tahtoa.
Keisarinna halusi uskoa ihmeisiin, koska poikansa oli vakavasti sairas. Muutenkin taisivat olla helpommin silmään pissittävää porukkaa.
Osasi antaa naiselle orgasmin