ääääh...sinne meni kolmas yrityskerta. :( Ja Huumassa taas Herala raskaana.
Kommentit (44)
On se ihme, ettei saa tuntea epäonnistumista ja ilmaista sitä, ilman että joku tekee kärpäsestä härkäsen.
ap
Minä luin tekstistä ja rivien välistä, että hän itsekin kärsii tilanteestaan ettei ole saanut raskauta alulle?
t. Se inssipiinailija
ok, miten vaan...
Luulipa heti munkin olleen lapseton ja vetäneen herneen nenään, miksi, jos kerran oli ihan asiallinen viesti?
Vierailija:
ok, miten vaan...
Luulipa heti munkin olleen lapseton ja vetäneen herneen nenään, miksi, jos kerran oli ihan asiallinen viesti?
Olihan joku yrittänyt jo 6 vuotta. Oikeasti kehtaat tulla kolmes kanssa tänne!
No ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.
Meillä " yritetään" kolmosta ja aina se vaan tuntuu karvaalta pettymykseltä kun kuukautiset napsahtaa... Meillä kans vasta 4 rityskertaa takana ja kyllä se ärsyttää... ei auta kuin keskittyä rakkaisiin täällä kotona ja aatella että tulee jos on tullakseen... tsemppiä...
Vierailija:
Meillä " yritetään" kolmosta ja aina se vaan tuntuu karvaalta pettymykseltä kun kuukautiset napsahtaa... Meillä kans vasta 4 rityskertaa takana ja kyllä se ärsyttää... ei auta kuin keskittyä rakkaisiin täällä kotona ja aatella että tulee jos on tullakseen... tsemppiä...
turha luulla tällä palstalla. Se oli hyvä se " nainen on naiselle susi jne." -ketju.
Tsemppiä teillekin ihan hirveästi! :)
Terkut, Ap
tärppäs heti ja toinen vasta yk6.
Vierailija:
tärppäs heti ja toinen vasta yk6.
tosiaankin sekundaarisesti hedelmättömiä ollaan ja nyt alkaa näkyä valoa risukasassa kun olen mikrohedelmöitetysti raskaana ja puolivälissä. Rukoilen joka ilta Jumalalta, että saisin pitää tämän raskauden loppuun saakka ja että saisin elävän ihmislapsen loppuviimeksi.
onko vähän mulle kaikki ja heti tyyppi?
harva kai raskautuu heti kun haluaa ja suurin osa yrittää monen monituista kuukautta.
Ymmärrän että nuo kommentit ärsyttää oikeasti lapsettomuuden kanssa painivia.
Tää alkaa olla niin käsittämätöntä nykyään, kun aletaan jo valita sopivaa synnytyskuukautta jne. mutta kyllä se elämä opettaa vielä teitäkin, odottakaa vain.
Mulla ei edes ole sitä ensimmäistä lasta!! kaverilla on yksi ivf-lapsi ja ja sen jälkeen vuosien hoidot jotka eivät tuottaneet tulosta. Ja hän ei ole yhtään sen lapsettomampi kuin minäkään tai ap!!
Sä olet kamala eukko.
Se inssipiinailija
täällähän hauskoja naisia on tänään. T 2 jne
vaan takana. Tsemppiä ap:lle, todella ihmeellisiä kommentteja ja ihmisiä täällä. Mutta tämä onkin av :).
T. eräs, joka ei viitsi kertoa kuinka monta lasta on saanut ja kuinka helposti, ettei vaan leimata sydämettömäksi, kun on edes kehdannut avata koko ketjun
" Miten sä 45 oot yhtään sen enempää oikeasti lapseton kuin ap tai esm. minä jolle on tehty vasta yksi inssi??"
48
Miksi pitää tehdä ongelmia tekemällä? Joku on päässyt elämässä helpolla. Täysin tarpeetonta marista siitä, että ei ole kolmen yrityskerran jälkeen tullut raskaaksi!
Vierailija:
Mulla ei edes ole sitä ensimmäistä lasta!! kaverilla on yksi ivf-lapsi ja ja sen jälkeen vuosien hoidot jotka eivät tuottaneet tulosta. Ja hän ei ole yhtään sen lapsettomampi kuin minäkään tai ap!!Sä olet kamala eukko.
Se inssipiinailija
Minusta ei pitäisi mitätöidä kenenkään tuskaa tärpittömyydestä, vaikka tällä olisi ziljoona lasta ennestään.
Eikä se mitenkään vähennä rakkauden tunnetta ja kiintymystä JO olemassa olevia lapsia kohtaan.
Vierailija: