Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
+++ Ensikot marraskuuhun +++
31.10.2008 |
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Tuossa linkki viime pinoon.
Toivottavasti esittelyt ovat ainakin jotenkin ajan tasalla. Liitin tähän uuteen pinoon vaan ne Ensikot, jotka oli kirjoittaneet tuohon edelliseen.
Ainoanis, mikä tilanne? :) Joko sut saa lisätä plussanneisiin... :)
Entä Christina, miten raskaus etenee? Toivottavasti kaikki on paremmin kuin hyvin!
-baulie-
kp 23/26-27
Kommentit (22)
on ensimmäisen kuumeilijoita vai onko jossain jo uusi pino?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
En tiedä onko täällä enää ketään kenen kanssa oltais oltu samaan aikaan tällä puolella, mutta saimme "pienen" mustatukkaisen prinsessamme 21.10.2008,
Painoa oli 4,3 kg ja pituutta 53cm :)
Paljon plussatuulia ja ihanaa joulunodotusta kaikille !:)
Sadeorkidea + tyttö 1kk