Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, kun sanomme itsemme irti ja suuret ikäluokat

Vierailija
26.10.2007 |

lähtevät eläkkeelle, saa vihdoin omaiset hoitaa vanhempansa itse, samoin mielisairaat, kehitysvammaisensa ja muutkin sairaat.

Loppuu tämä tyhjä höösääminen. Naiset vain kotiin hoitamaan ilmaiseksi omia vanhuksiaan. Hieno homma.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin itse asiassa olla pari vuotta työttömänä ihan mielelläni ja sitten lähteä muihin hommiin.

Mutta kun hoitajaksi luin, ehdin olla vain 3 päivää työttömänä ja sen jälkeen on töitä saanut painaa enemmän kuin jaksaiskaan.

Vierailija
2/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmotivaatio on laskenut nollaan. Vituttaa lähteä nykyään jokaiseen työvuoroon. Ei vois vähempää enää hoitotyö kiinnostaa. Sinänsä sääli, koska olen hemmetin hyvä hoitaja.

Hoitakoot itse minun puolesta. Minä jään kohta äitiyslomalle ja takaisin en tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli heidät korvaa yksi 17v. harjoittelija, joka osaa käyttää googlea...

Vierailija
4/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja miks me ne ilmaseks hoidettas kun te ette hoida edes vajaalla kolmella tonnilla vaan otatte hatkat???

Vierailija
5/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan vanhusten määrä kasvaa, eli hoitajia tarvittaisiin vielä nykyistäkin enemmän.

Vierailija:

Suurien ikäluokkien eläköitymisestä on puhuttu jo viimeiset 15 vuotta, työelämässä ei vaan sitä poistumista näe. Johtuiskohan siitä, että ne ei enää ole tehokkaita työntekijöitä

eli heidät korvaa yksi 17v. harjoittelija, joka osaa käyttää googlea...

Vierailija
6/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä se lähtee.

Joten hoitakaapa vanhuksenne itse. Moni näistä suurista ikäluokista on teidän vanhempianne. Minne pistätte ne kun he eivät itse enää kykene yksin asumaan. Meitä hoitajia ei taida enää silloin olla kovin paljoa.

Vierailija
7/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voisin itse asiassa olla pari vuotta työttömänä ihan mielelläni ja sitten lähteä muihin hommiin.

Mutta kun hoitajaksi luin, ehdin olla vain 3 päivää työttömänä ja sen jälkeen on töitä saanut painaa enemmän kuin jaksaiskaan.[/ijää kotia kuka teitä laiskiaisia kaipaa omaiset osastoilla käy potilaat hoitamassa kun työ istutte kahvilla vielä valitatte eikö kahdeksan tunnin työ tarkoita nimenomaan sitä että se aika tehdään töitä

Vierailija
8/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden mielestä hoitajien palkka on ihan hyvä. Eli mitään ongelmaa ei ole eikä tule.

Kattellaan sitten kymmenen vuoden kuluttua, kun meidän vanhemmat tarvitsee sairaanhoitoa. KYLLÄ MATTI JA JYRKI SITTEN HOITAA!!!!

ps. Olisi kyllä ehkä hieman helpompi hoitaa nyt, nostamalla hoitajien palkkoja, niin joku nuori voi tulevaisuudessa hakeutua kin alalle ja hoitaa sitten Matti- ja Jyrki-pappoja!!!!

Vierailija
9/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hakeutuminen ei merkitse mitään. Meidänkin kurssilta valmistui VAJAA KOLMASOSA. Aika monelle selviää opintojen aikana, kuinka rankkaa työ on ja kuinka paskaa palkkaa siitä maksetaan. Eli voihan sitä aina hakeutua opiskelemaan, mutta murto-osa päätyy alan töihin...

Vierailija
10/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko mennä jonnekin kouluun kun ei päässytkään lääkikseen vielä tänä vuonna.

Vierailija
11/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi palkkani (brutto) on 1817¿. Vajaalla kolmella tonnilla voisin vielä hoitaa huonoista työoloista huolimatta. Tällä palkalla ja näissä työolosuhteissa en irtisanoutumisen jälkeen palaa enää hoitoalalle. Saman rahan saa muualta helpommalla.

Vierailija
12/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja hakeutuminen ei merkitse mitään. Meidänkin kurssilta valmistui VAJAA KOLMASOSA. Aika monelle selviää opintojen aikana, kuinka rankkaa työ on ja kuinka paskaa palkkaa siitä maksetaan. Eli voihan sitä aina hakeutua opiskelemaan, mutta murto-osa päätyy alan töihin...

miten ihmeessä kommentoida asiallisesti tällaisille tyhmyreille??

Vierailija
13/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa ei olisi järkyttävää hoitajapulaa, niin Tehy ei todellakaan uskaltaisi lähteä tällaiseen työtaisteluun. Eihän kukaan hullu suostuisi allekirjoittamaan irtisanoutumista, jos hoitoalalla olisi työttömyyttä. Mutta kun asia on nyt niin, että hoitajia ei ole!!! Lue vaikka työkkärin sivuilta tai lehtien avoimista työpaikoista.

HOITAJAPULA=TYÖNTEKIJÖIDEN MARKKINAT

TYÖNANTAJA KUSESSA= EI OLE TARPEEKSI KOULUTETTUA VÄKEÄ

JA NYT LÄHTEE LOPUTKIN!!!!

Vierailija
14/14 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää YKSI sairaanhoitajan töissä. On pikkusen tuo kato käynyt.