Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas, arvostatteko sairaanhoitajien asennetta ja moraalia. Menetko luottavaisin mielin hoitoon itsesi tai lapsesi sairauden takia?

Vierailija
26.10.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajien parempaa testaamista alalle soveltumiseen. Koska alalle ei murhaajia eikä varkaita kaivata.

Vierailija
2/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt paljastuukin se ikävä ahne ja piittaamaton puoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa joka kuuluu liittoon ei ehkä ole sitten omilla aivoillaan ajatteleva.

Mä en tajua, että se lakkopäällikkö (ei pesola, vaan se toinen) voi yllyttää laittomuuksiin (virkasuhteisten joukko irtis.) ja sit sanoo ettei ymmärrä miten tätä voisi rajoittaa.... että siis hoitajilla on johtajana ihminen joka ei ymmärrä lakipykälistä mitään, ja inttää, inttää toimittajille ihan tyhmyyksiä... SE minua siinä niin ihmetyttää. Ni.

Vierailija
4/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsumusammatissa pitäisi jaksaa ikuisesti ilman kunnon palkkaa tai edes kiitosta.

Vierailija
5/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan on ilomielin irtisanoutumassa. Mutta kun vuosien taistelu ei ole tuottanut tulosta, niin on aika ottaa käyttöön järeämmät keinot.

TUEN SAIRAANHOITAJIEN IRTISANOUTUMISTA TÄYSIN.

Vierailija
6/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sairaanhoitajista hyvin harva on virkasuhteessa, vaan melkein kaikilla on toimi.

Vierailija
7/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Jotkut täälläkin näköjään ajattelee että sairaanhoitajat ovat kutsumuksen takia töissä ei palkan. Eihän sitä sairaanhoitaja palkkaa tarvii....pyhä henki elättää.

Kukaan ei voi sanoa että oma palkka ei ole tärkeetä. Vai voiko joku teistä työssäkäyvistä sanoa että ei kiinnosta saako palkkaa edes elämiseen ?

Vierailija
8/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuossa toisessa ketjussa, jotkut hoitajat toivovat että pieniä lapsipotilaita kuolee, koska heidän palkkansa ei nouse. Ja on syyllistetty jopa vanhempia, joilla kuitenkin hätä oman lapsena terveydestä ja elämästä! Toivoisin että nämä hoitajat lopettavat työnsä kokonaan, heillä ei ole sydän mukana ollenkaan!

Vierailija
9/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen lain mukaan joukkoirtisanoutuminen on laillinen keino.

Ja eihän sairaanhoitajat olisi tehneet tätä, jos heille olisi annettu se mikä oli luvattu.

Vierailija
10/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi ja oma vikanne jos ette ehdi pitää ruokataukoja. Ja nyt kun hoitajat tekevät jotain asiansa eteen niin ovat ahneita. Päättäkää jo ämmät mitä haluatte.

Vierailija
11/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ARvostan sairaanhoitajien ammattiosaamista, mutta en heidän moraaliaan työtaistelussa.

Vierailija
12/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minua ei tällä hetkellä palkka niin kovin kiinnosta. Minulle on tärkeintä kaikki muu mitä saan töistä. Olen ollut paljon kovapalkkaisemmissa hommissa ennen lapsia, mutta moiseen prässiin en enää halua.

Ihana työyhteisö, palkitsevat asiakkaat, mukava työ ja 6 h päivät. Palkkaa vain 1330¿/kk.

Taidan olla hullu, mutta tyytyväinen. Ja tämä on tosi eikä tapahdu Porvoossa.

Vierailija
13/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada yhteiskunta ymmärtämään, että jotain on todellakin tehtävä tai meillä ei ole kohta hoitajia.

Vierailija
14/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämään jäänyt lupaus 500 euron korotuksesta annettiin Iltalehden kiertohaastattelussa 12. helmikuuta. Iltalehti kysyi eduskuntapuolueiden puoluesihteereiltä, pitääkö sairaanhoitajien peruskuukausipalkkaa nostaa vähintään 500 eurolla.

Kokoomuksen, Sdp:n, Vihreiden, Rkp:n, Kristillisdemokraattien, Vasemmistoliiton ja Perussuomalaisten puoluesihteerit vastasivat kysymykseen kaikki kyllä. Keskustalla ei ollut selkeää kantaa.

Vierailija
15/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähin kaikki hoitajat ja alalle aikovat kunnon syyniin: rikostausta, perhesuhteet, psykologin arvio, paineen ja stressin sietokyky ymv. testiin.

Sairaanhoitaja on arvokas, mutta jos haluaa työllään rikastua, olisi kannattanut ehkä valita joku toinen ala.

Vierailija
16/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sydänsairas lapsi. Joten PIDÄ turpasi kiinni.

t. 7

Vierailija
17/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityiselle jos hoitoa ei saa julkiselta puolelta. Vai jonotatko vaikka lapsesi tai läheisesi hengen uhalla julkiselle puolelle. Taidan olla juuri sellainen.

Vierailija
18/18 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on sydänsairas lapsi ja kyllä mulla on ainakin tosi huoli ja hätä, vaikka ei akuuttia hätää olekaan, mut entäs muiden sairaat lapset? Minkä minä vittu voin, ettei teidän palkat nouse!!!!