Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään numeropalvelussa työskentelevää?

Vierailija
26.10.2007 |

Apua olen menossa haastatteluun ja kysyisin että tarviiko se ruotsinkielen taito olla tosi hyvä?onko jotain paikkaa netissä jossai voisin sitä treenata.....en muista enää kunnolla vaikka yo-merkonomi olen. Millanen työ on muuten?kertokaa jotain olen paniikissa. huomenna haastattelu. Onko sulla antaa jtn hviä vinkkejä haastatteluun?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt sattunut saamaan muuta päivää vapaaksi ni haastattelija lupas ottaa mut lauantaina. huh huh..eipä tarvi täält enää mitää kysellä

Vierailija
2/7 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekin kiinnostunut työstä! Millä paikkakunnalla asut? Mistä löysit ilmoituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haastattelussa piti keskustella myös ruotsiksi, vaikkei sitä paljon sitten työssä tarvinutkaan. Tietysti nämä asiat voi vaihdella firmojen sisällä. En ole mitenkään kovin hyvä ruotsissa.

Työ on aika nopeatempoista ja tarkkuutta vaativaa, ja on paljon muistettavaa ainakin aluksi, en tosin itse ollut kovin pitkään siinä hommassa, joten en osaa sanoa miltä olisi tuntunut pitkän ajan päästä.

Vierailija
4/7 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso tila. paljon ihmisiä. kova " meteli" .

Vierailija
5/7 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti parempi kuin puhelinmyyjällä!

Vierailija
6/7 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nyt tais mennä mun mahdollisuudet jos pitää oikein paljonkin keskustella ruotsiksi....hitsi

Vierailija
7/7 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä puhelinmyyjien palkoista. vuorolisät tietysti tulee, muuten palkka oli sellainen " tavallinen" ...