BB:ssä naisten huorittelu senkun vaan jatkuu..
se Jarkko on niin paska ja Kadi on alkoholisoitunut .. paha tekee katella tollasta " viihdettä" muka.
Kommentit (20)
Ei sinne kukaan oikea alkkis voi mennä, kun viinansaanti ei ole taattu. :D
jo nuorena. Hän oli hyvän perheen kaunis tyttö ja tämä pikkuhiljaa alkoholisoituminen ilmeni että aina kun oltin bilettämässä niin hän veti aina itsensä niin ympärikänniin kun vaan pystyi. Useasti saimme talutella hänet kotiin eikä hän siis ryypännyt joka päivä, ei vielä siinä vaiheessa.
Ei Kadi toki ole alkoholisit.. ei ainakaan vielä. Mutta huonolta näyttää.
Jarkon käytös ei yhtään yllätys, alusta asti nähnyt millainen se oikeasti on. Ja toisaalta ymmärrän kyllä jos toi Piia kiristää hermoja...
tää, että " mulle on vaan tärkeetä, että hyvä henki talossa jatkuis" .
Sehän on itse yks ykkösnimi ilmapiirin pilaamisessa jatkuvalla narinalla, komentelulla, arvostelulla ja piikittelyllä.
Todellinen pahan äitipuolen ruumillistuma.
Ja kukapa änkyräkännissä itseään täysin kontrolloisi, joten ymmärrän Jarkkoakin, patoutumat tulee joskus uloskin.
vaikka vähän valittaskin, se on ihan kuin minä itse :)
Vierailija:
vaikka vähän valittaskin, se on ihan kuin minä itse :)
piia mieluumin kun känni-kadi. aina loppuu bileet kesken sen takia eikä oo ees hauska, lähinnä säälittävä!
BB talossa ei Piassa ole mitään iloa ainakaan katsojille ja äänestän sitä ulos heti kun vain se on mahdollista.
Sillä on nopea äly ja se heittää hyviä heittoja melkein joka käänteeseen. Sen vitsit vaan on sellaisia oivaltavuudellaan hymyilyttäviä ja sarkastisia. Ei siis mitään " kerron nyt vitsin" -farbodesityksiä tai " hyppään nyt voltin" -nikopelleilyjä.
Saattaa Piiassa narisijankin vikaa olla, onhan sen huomannut jopa Sauli, mutta on sillä heittojen lisäksi paljon mielenkiintoisia tarinoita. Se on yksi suuri syy siihen, miksi naisten+Saulin makuuhuone on ollut kauan niin kiinnostava kuunneltava öisin.
mutta tilanne, jossa Jarkko sen sanoi oli osuva. Eli Kadi loukkasi itsensä, ja muut eivät suostuneet auttamaan. Arvostan Jarkkoa, koska lähti auttamaan, muut vaan suuttuivat kun Kadin hölmöilyn takia bileet loppui. Muutenkin on ollut mun mielestä ainoa henkilö talossa, joka välittää myös muiden asukkaiden mielipiteistä ja tunteista.
Muutenkin Pia on mun inhokki. Jarkkohan pyysi anteeksi, ja selitti, että tilanteessa ei ajatellut tarpeeksi. Mutta Piahan ei suostunut juttelemaan tai kuuntelemaan Jarkkoa.
En tiedä onko Kadi tuollainen normaalistikin vai vaikuttaako talon tylsyys ja viinan säännöstely siihen, että dokataan kun viimeistä päivää sitten kun juotavaa saadaan. Toivottavasti Kadi oppii jotain omasta käyttäytymisestään kun näkee jälkeenpäin millainen on ollut kännissä.
Piia on kyllä suunnattoman tylsä ja ikävä tyyppi, ei sitä oikein voi vihatakaan kun se on niin mitäänsanomaton. Minusta ikäisekseen lapsellinen ja omaa vähän heikot sosiaaliset taidot, tyypillinen takana päin paskan puhuja jolla ilmeisen heikko itsetunto.
itä), koska niin haluaisivat olla kauniimpia/fiksumpia/tms. (mitä se sitten kunkin kohdalla onkin, usein aika monta asiaa; eli alemmuskompleksi on aikamoinen, mutta piilottelevat sitä).
kadi on ehkä normaalioloissa tottunut tissuttelemaan arkisinkin vähän, ja nyt kun tuolla saa juoda ehkä vaan kerran viikossa, niin menee sit yli. Ymmärrän hyvin, itsellenikin on käynyt niin. Sitä ei voi sanoa, että onko kadilla alkoholiongelmaa vai ei, itselläni on ollut alkoholiongelma, ja mulle kävi niin, että kun lopetin arkitissuttelun kokonaan, niin sitten viikonloppuisin kun " sai" juoda, niin sit tosiaan join. Ja paljon.
e on vähän keski-ikäisempien ongelma imo... Mutta ihan kunniallinen kansalainen musta tuli, vaikka vedin änkyräkännit sillon nuorempana aina joskus (siis pisteeseen, etten pystyssä pysynyt jne.). Nyt aikuisemmalla iällä (yli 30v.) en harrasta alkoholia juuri lainkaan, joskus lasi viiniä sunnuntai-illallisen kanssa. Baareissa en käy koskaan!
tämä kostautuu sitten loppuäänestyksessä.
tuollaisia Kadi ihmisiä aina, toiset ei vain tiedä rajaansa, ja kun nopeesti vetää vielä niin jossain vaiheessa viina kalahtaa päähän kuin metrinen halko.
Mua vaan ihmetyttää toi Tellun meuhkaaminen, kun sitä niin v******taa kun bileet loppu, yhden takia, ehkä heille yritettiin opettaa jotain.
Vaik sitä että kun yks kaatuu palavaan ulkotuleen niin sitä autetaan eikä vaan kännissä hoeta minäminä. En minä ymmärrä tuota että kukaan ei voi auttaa ja kysyä, sattuiko pahasti. Huolehtia että saa hoitoa palohaavaan. Piiakin muka selvin päin, niin kunhan vaan kettuili.
Ainoo joka meni auttaan oli suvi ja sitten sen jälkeen Jarkko.
mulla se vaan luisui siitä siihen tissutteluun, just sit yli 30-v, kuten sanoitkin... Silti musta on tullut kunnon kansalainen ;). Ja alkoholia käytän vieläkin, en noissa määrin, mutta kuitenkin. 20
Ihan siinä samassa tuli kuulutus, että kadi pk-huoneeseen. Suvi sen sinne raahas ja antoi vesilasin mukaan. Kadi ei vaan antanut sitten kenenkään laittaa siihen kaulalleen vettä, ei Suvin eikä Jarkon. Se intti ja intti ja vänkäs vastaan. Siis 2 tuntia oli pileet tauolla sen jääräpäisyyden takia. Ei ihme jos siinä meni usko monelta, ei Piia ollut ainoa jota otti jo päähän.
Jarkko on vaan niin ihastunut molempiin Kadiin ja Suviin, että ei pahaa sanaa niistä hyväksy. Jarkko kuvittelee muutenkin olevansa talon naistenmies sen epykti-illan jälkeen jolloin sai positiivista palautetta.
VOI KAUHEETA!
Buhuu. Itketäänkö ihan porukassa??