Heinähatut pe-su vko43
Kommentit (29)
Siis nyt kyllä en ymmärrä enää mitään... Tänään on vasta kp 21 tai 22 ja sain roskishaamun. Mitäh?!? Testasin Advancella (10Uml) (ei olisi pitänyt vielä näin aikaisin). Aluksi tuli vaan kontrolliviiva ja koko testin poikki meni punainen kapea viiva. Sitten katsoin testiä n. 30 min jälkeen, niin punainen väri oli haaleana koko testausviivan alueella ja katsoin, että onko siinä viivan paikka, mutta väriä oli vähän siinä testiviivassakin. Olikohan tuo vaan joku kemiallinen ilmiö??? Tai jotain. Olen joskus aikaisemminkin saanut roskishaamuja näillä Kp:llä ja menkat on alkaneet. Outoa...
Kurkku kipeä... :/
Huh,huh...miten ihminen voikaan olla näin väsyny ja tosi huonovointinen :(välillä tuntuu et maha nousee jonkun painon voimasta ylöspäin ja kauhee kipu...:( Toivotaan et tää menee ohi, ku ollaan miehen kans päätetty et nyt joka ilta pupuillaan, jos se lapsi sais alkunsa...koska jo vuoden uurastaminen alkaa käyd molempien hermoille ja itsetunnolle. Miehelle kyl vielä enemmän, koska se pelkää et sillä on joku vialla. Eilen päätettiin et jos ei nyt tärppää nii ostan ovistikkuja ja jos ei niilläkään nii sit mennään tutkimuksiin, koska sillo ollaan jo yritetty yli vuos :)
Mä oon niin kateellinen miun kavereille ku niil kaikilla tuntuu olevan lapsia. Ja suurin osa on saanu lapsensa heti ku on pillerit jättäny pois tai muutaman kuukauden sisään siitä, mut miks en minä :(*melkein parkuu*
Joo, se siitä...anteeks purkaus, mut alkaa nii ottaa päähän ja on paha olla. Mut plussa +++++++++tuulia kaikille ja pitkää pinnaa piinailijoille. Iso voimahali *halaa* tädin yllättämille :)
alakuloinen an-nuliini kp 13/21-33
mihin mun tiedot hävis tosta esittelypinosta?? aattelin et täältä ainakin joku huomaa :)
Hei!
Kuten jo vähän uumoilinkin, täti yllätti nyt viikonlopun aikana joten elokuisiin joudun siirtymään... vähän aikaa pitää pettymystä niellä mutta marraskuun 15 pvn tietämillä ehkä taas innolla uutta yritystä...
Onnea ja plussatuulia jäljellä oleville! ++++++
RouvaK
kp2 (40)
Ja nyt kyllä väsyttääkin! Varmaan vielä viikolla ollu kuume verottaa. Olis pitäny malttaa vielä levätä...
).( No, täällä piinataan, ainakin periaatteessa. Mutta olen kyllä jotenki pessimistisellä kannalla, koska ovis oli viime viikon to tai pe ja silloin pe-la yönä nousi korkea kuume ja sitä kesti keskiviikkoon asti. Monet virustaudithan abortoi alkuvaiheen alkion muutenkin. Toisaalta sitten taas, jos on tärpänny, niin eihän alkio ollut vielä kiinnittyny tuon taudin aikana. Mitään mahdollisia raskausoireita en kyllä ole noteerannu, ainakaan vielä... Voihan se olla, että aika iso pettymys se tätikin tulee olemaan, jos se tulee...
Mimmi75, DPO 9 tai 10
an-nuliini tietosi oli edellisessä esittelypinossa ei tässä uusimmassa. Päivittäessäni pinoa käyn läpi noita meidän vanhempiakin esittelypinoja koska niissä on aina joidenkin uusia tietoja. Noita päivityksiä on siksi " niin usein" ettei kerralla mene kauaa aikaa.
Tänään en enää jaksa päivittää kun kädet on kipeet raksalla kun olin muutaman tunnin siivoamassa ja pesemässä pesuhuoneen kaakeleita. Kädet tärisee.
ON: ei vieläkään mitään mihinkään suuntaan kp 33/??? mennään. Saas nähä mihin asti pystyn olla testaamatta uudelleen vaikkakin tätiä odottelen kahden nega testin jälkeen.
Ensiviikkoon
UudentuvanJussi kp 33/???
En ole paljon ehtinyt viestejä lukemaan enkä kirjoittelemaan. Tulin vaan kertomaan, että mukana ollaan! :-)
Eilen oli kaverin tuparit ja tänään onkin sitten ollu lötköily päivä. Raksalla hommat on edistynyt hiljakseen, koska meidän maalari joutui viikko sitten sairaalaan ja kesti hetken, ennen kuin saatiin tyyppi, joka ehtii tekemään homman loppuun. Kylpyhuoneen ja vessojen seinät on kaakeloitu viime viikolla ja huomenna alkaa saunan panelointi, että kyllä se siitä joskus valmistuu. :-)
Nyt iltapalalle ja sitten nukkumaan, onneks huomenna on vapaa päivä! Ahkera pupuilu alkoi viime yönä ja tänä aamuna ja tiedossa on seksiä joka päivä ainakin viikon ajan. Mies varsinkin on innoissaan! ;D
Jonskuponsku kp 12/?
Täällä olen melko hyvin onnistunut harhauttamaan itseäni muihin aatoksiin näin alkukierrosta. Nyt odotellaan ovista ensi viikolle, ostin tikkuja ja kaikkea, ja toki niitten kanssa piti sitten ruveta jo nyt töhräämään, joten tiedä häntä riittävätkö edes tarpeeksi pitkälle.
KUNPA tästä kierrosta...
Lilbit kp 15/31-35 yk 3
Täällä odotellaan " hyviä" päiviä pupuiluun, jotka viime kierron perusteella pitäisi olla nyt ma,ti ja ke (ke olis ovulaatio)....eilen tuli pupuiltua, kun mies kotiutui työpaikan juhlista :) ja kp oli eilen 14...olisko mitään toivoa, että ne siimahännät pysyisi hengissä, jos ovulaatio toivottavasti olisi keskiviikkona ?? Ajattelin,että onko mitään toivoa että tärppää jos en saa miestä pupuilemaan ensi viikolla.
Unelma08 kp15/31 ?? yk 2