Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

==SYYSnollaneljä viikonloppureissuun==

26.10.2007 |

Olipas omaperäistä:)

Tässä työmatkaraportti poissaolleille:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11548198&p=1&mpage=3&tmod…

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana touhukas päivä. Käytiin talkoissa näyttäytymässä. Mummot ja papat olivat onnellisia kun " saatiin lapsia taloon" . Mukava meininki, eikä meille jäänyt mitään hommia ;-). Meidän talot ovat mäntymetsän kupeessa ja lehtipuita on vain vähän. Hommaa on siis melko vähän ja talokoolaisia paljon, joten ei kovin rasittavaa (varsinkaan kun tulee paikalle iltapäivällä, kun vanhukset ovat aloittaneet aamutuimaan). Oli tosi hauska tavata naapureita ja kuunnella keskustelua isännöitsijästä, huoltoyhtiöistä ja korjaustarpeista ;). Hallituspaikka olisi täälläkin tarjolla, katotaan lähteekö mies (mua ei päästetä :-0) huolehtimaan asioista.

LAstenkutsut ovat aina yhtä rasittavia. Vaikka paikalla on kivoja ihmisiä, joita oli kiva nähdä. Mutta liikaa ihmisiä kerralla. Onneksi vähään aikaan ei ole tiedossa...

Saatiin lapsille omalta kylältä kivat synttärivaatteet (pojalle mentiin ostamaan housuja) ja välikausikengätkin. Tuli hyvä mieli, kun olin ymmärtänyt, ettei täällä ole kunnon kauppoja laisinkaan :-).

Kurjalta kuulostaa T@hden perheen sairastelu. Paranemista ja toivottavasti kaikki eivät sairastu.

Olispa sauna...

Pile

Vierailija
22/41 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennustauti - jos mahdollista - on vielä kaameampi lapsilla kuin räkätauti. Mielestäni siis. Hyi.

Mulla on silmien alla mustat aukot. Ei enää vähän tummahkot pikku pussit, vaan ammottavat pikimustat onkalot. Just luin jostain typerästä tutkimuksesta, että pitkäaikainen unettomuus vastaa aivoille 40 vuoden vanhenemista. Jahuu, olen siis liki 80-vuotias mummeli. SIltä kyllä tuntuukin. Vaikka ihmeen kaupalla olen säästynyt kaikilta taudeilta tähän asti - varmaan pumppasivat sairaalassa niin täyteen lääkkeitä, että olen ihan palsamoitunut. Zombie.

Kuivuri-juttuihin vielä lisäys että minäkin olen antanut itselleni kertoa, että Mielé olisi kaikkein paras. Mutta on myös kallis, joten myö tyydyttiin ihan hyvään, joka on siis hyvä sekin.

Äsken mietin saunassa, että vieläköhän Ankkis imettää? Täällä utelias hiiri :)

Tui tui ja nati nati,

m niinkuin metusalem

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotan helppoa kyllä - ei - vaarinhousut gallupia. Ei tartte miettiä mitä kirjottaisi. Olisko varastettu Lempolta nämä.

1. Mikä asia varaa ajatuksiasi juuri nyt?

2. Mistä tänään iloitset?

3. Mitä syyslapsesi leikki tänään?

4. Mitä huomasit syyslapsessa tällä viikolla?

5. Kuka tiskasi/täytti tiskikoneen?

6. Sopiiko punainen oranssin kanssa?

7. Joululahjatoiveesi ilman mahdollisuusrajotteita?

Kuukelis

Vierailija
24/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mikä asia varaa ajatuksiasi juuri nyt?Työ!Erityisesti yksi pieni lapsi.Toivon että systeemi ei olisi niin hidas ja saisimme pian hänelle apua ja erityisesti toivon että hänen äidilleen voimia avata silmät!!Hän kulkee mielessäni kokoajan....

2. Mistä tänään iloitset?Peheestäni,ihanasta perheestäni!Joka alkaa sopeutua jotenkin muutokseen!Poika porskuttaa paremmin koulussa :-) Ja tänään vihdoin näin Enkeliä,viime kerrasta on liian kauan!!!Shoppasimme jalkamme kipeiksi!!! :-) Ei tietty löytyny mitä etin ;-) Mut seuraa korvaa,kai sen takin löytää vielä!!!

3. Mitä syyslapsesi leikki tänään?En ollut kotona mutta sotkusta päätellen luki kirjoja,rakenteli palikoilla,leikki muumitalolla,soitti sellasella " minipienolla" .Ulkona oli veljensä kanssa :-) Ihanaa,voivat ulkoilla kahdestaan :-)

4. Mitä huomasit syyslapsessa tällä viikolla?Että uhma kasvaa-huokaus!!!Että lapsellani on tarhapersoona täysin valloillaan!TArhassa on kiltti ja ujo ja kotona paineet purkautuu matkalla tai viimestään eteisessä!Itkua ja itkua puoltuntia ja sitten alkaa kotiaika...Typykkä oppii hirmusesti..uusia lauluja,kevereiden nimiä,tapoja...

5. Kuka tiskasi/täytti tiskikoneen?Mies tyhjensi(uuden koneen!!!!!!) ja minä täytin!Aina ei ole näin vaan vastaus on minä:-/

6. Sopiiko punainen oranssin kanssa?Ei punaista,ei oranssia...mustaa ja vaaleenpunasta :-) Jooko??!

7. Joululahjatoiveesi ilman mahdollisuusrajotteita? Ei rajoitteita...aina tulee mieleen Thaimaa!Pitkä loma...Ei vaan asunto sieltä,läheltä Bangkokia.Sinne pakenemme loka-marraskuussa,palaamme huthti-toukokuussa!pojan koulu hoituu,ahkä kansainvälinen koulu on lähellä..mies tekee työtä,sillä elämme..Suomessa meillä tietty kiva kämppä,ei punkata sukulaisilla ;-))

Nythän onkin jo sunnuntai....

jatu

Vierailija
25/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen jupinani riipii kovasti. Pidän teitä kai liiankin tuttuna enkä toisaalta jaksa kirjoittaa tarkasti, vaan heitän vaan jutut ruudulle. Taas satutuin niitä, joilla muutenkin raskainta. Tosin ystävien kanssa tulee ihan liian monesti huomattua samaa, että puhun ihan läpiä päähäni, enkä tiedä, miten asian korjaisi. kotona ei koskaan sanottu anteeksi.ANTEEKSI.

Nukuimme hyvät, pitkät yöunet (aamukuuteen, kun kellot siirrettiin). Ja väki voi paremmin :)

Nyt katselee ohjelmia, mutta polkutraktorilla ehti jo päästellä muutaman kierroksen keittiössä ja duploillakin taisi syntyä jotain hienoa.

Puhe kehittyy huimaa vauhtia ja ääneen ajateltuja juttuja on ihana kuunnella.Korjaa myös itse puhettaan/etsii oikeampaa muotoa. isi on opettanut edesmenneen pappiystävämme jutun, joten kylässä pöydässä noustessa isommat kiittää, ja Pekka latelee kirkkain silmin ja heleällä äänellä:" Tiitos totti höpelö, oli hyvä pöpelö!"

Mies pesi käsitiskejä, " kun häntä väsytti niin illalla, ettei jaksanut" ja sattuneesta syystä mulla oli muutama (oikeasti vähän) tiski jäänyt laittamatta. Minä laitan aamujutut kohta koneeseen.

Joskus sopii, joskus ei.

Isi kotona touhuamassa yhdessä meidän kanssa, kiireetöntä aikaa myös äidille. Lahjakortti myöhempää käyttöä varten kylpyläviikoksi koko perheelle tai viikko Saarenmaalla.

Vanhempani tulevat kohta toisten lasten seuraksi. Mulla ja esikoisella kirkkoon meno. Muutoin ois ollut neitilläkin. Tai koko perheellä. " Kyläkirkko" , esikoinen ristisaatossa muiden kylän lasten kanssa, minä kirkkokuorossa laulamassa.

Mies koiran kanssa kisoissa, kuten koko eilisen päivän. Aika hyvin oli koira pärjänny.

T@hti

Kuukelis

[/quote]

Vierailija
26/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi tuo Kuukkelis tuonne loppuun.

Vierailija
27/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin osittain työasiat. Ja sitten sellainen arkisempi ajatus että mies unohti näköjään perjantaiselta kauppalistalta salaattiainekset. Aukeekohan se Alepa kahdeltatoista ... Täytyy kai lähteä sinne.

Eilinen talkoopäivä tuntuu jäsenissä. Meille on tulossa vieraita puolenpäivän aikaa. Ihanaa nähdä pitkästä aikaa juuri heitä :)

Jaa-a. On ollut yötä mummilassa. Luultavasti leikkii siellä papan kanssa juuri jotakin tällä hetkellä. Molemmat aamuvirkkuja ja pappa tykkää leikittää.

Se napittaa itse villatakkinsa! Vau.

Mies

Riippuu asiasta ja tarkoituksesta. Ja sävyistä.

Tätä jään miettimään.

Mukavata päivän jatkoa kaikille

Alli

Kuukelis

[/quote]

Vierailija
28/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukkelista joka mullakin näköjään jäi ...

Vierailija
29/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T@hti, minä en ainakaan ole millään lailla loukkaantunut tekstistäsi. Ymmärrän toki että ärsyttää, mutta samalla vain halusin tuoda asiaan myös sen toisenkin näkökulman. Keskustelua yhtä kaikki kuten syysmammoilla yleensäkin ja minäkin pidän syysmammoja sen verran tuttuina, että omia mielipiteitä voi vapaasti esittää. Eri mieltä voi olla, toisen mielipide ei ole yhtään sen vähäarvoisempi kuin toisen ja tällaisesta mielipiteenvaihdosta ei kannata loukkaantua. Minusta keskustelu aiheesta kuin aiheesta syysmammojen parissa on rikkaus ja opettanut minua monessa mielessä suvaitsevaisemmaksi ja ymmärtämään sen, että toimintatapoja lapsiperheessä on yhtä monta kuin on lapsiperhettä. Jokaiselle suotakoon omansa.

Jos tekstini kuulosti loukkaantuneen tekstiltä, olen pahoillani, sellaiseksi se ei ollut tarkoitettu. En myöskään millään lailla halunnut korostaa omaa napaa, vaikka on varmasti totta, että olen tarkempi Motin jatkuvan sairastelun takia.

Nyt lähden rakennusmessuille, palailen Kukkuun kysymyksiin myöhemmin.

Aavis(joka myös on suorasukaisuudestaan tunnettu:D) ja Motti

Vierailija
30/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aloin kirjoittaa mutta kuinkas ollakaan tää kone töksähti joten siihen jäi. Eilinen oli raskas päivä. Ei oikein olis arvannut, että se perjantai illan syömisreissu tekis noin pahaa vielä lauantaina... Kuudelta illalla vihdoin aloin uskoa, että elämä voittaa kun sain äidin tekemää läskisoosia.

Onnikaan ei eilen nukkunut päikkyjä vaikka heräs kuudelta. Sitten saunottiin meidän porukoilla ja ajeltiin kotiin ilta ysiksi suunnilleen, niin että Onni sammui autoon heti. Nukkui parilla herätyksellä aamu 7 (niin, kuuteen tätä uutta aikaa kai). Mä painelin jossain aamun tunteina sohvalle ja vaikka pojat nousi 8 aikaan (vanhasta ajasta puhun, koska äsken vasta siirsin kellot) niin mä nukuin yli 9. Ihan älytön väsymys. Onneksi nyt sai nukkua ja ensi viikonlopun otan kyllä rauhallisemmin niin jaksaa taas tehdä töitäkin.

T@hti, enpä usko, että kukaan suuttui sun kirjoituksesta. Tarkoittanet sitä puhtaus asiaa? Siihen minäkin eilen aloin kirjoittaan kunnes kone tilttasi. Minä en ole kovin tarkka noissa puhtaus asioissa. No, siis tietysti pesulla käydään ja kuljetaan puhtaissa vaatteissa mutta noin yleensä. Tietysti pyritään pesemään kädet enne syöntiä (aina ei kyllä muista), koska näitä tapoja on opittu tarhassa, niin niitä koitetaan vaalia kotonakin. **nolona miettii, oliskohan näitä tapoja pitänyt sittenkin oppia jo kotona:)**

Mutta kun serkkuni sai vuosi sitten vauvan, heille ilmestyi myös käsidesipullo ja minua se kyllä vähän hymyilytti. Tietysti aina kun menen katsomaan vastasyntynyttä, pesen kyllä kädet - se on ennenkin riittänyt. Mutta jokainen tekee tyylillään tässäkin asiassa.

Sitten siihen galluppiin:

No jos totta puhutaan, mietin tänäänkin yhtä meidän syysmammaa perheineen:( Ja sitten se veljen tilanne. Mutta ei mitään älyttömän suuria murheita, kun en anna tilaa niille asioille, jotka veljeäni koskevat.

Hyvin nukutusta yöstä, hyväntuulisesta poikasesta. Lähdetään kohta perheen kesken tuonne järven rannalle paistamaan makkaraa.

On ollut aika omatoiminen tänä aamuna. Ollaan kyllä katsottu Vekarat dvd:tä, sitten se on hyppinyt ja pomppinut, ajanut autoilla ja äsken tuli ilmoittamaan, että tulkaa katsomaan, m inä siivosin. Huone oli tip top kunnossa - pyytämättä.

No juurikin sen samaisen, kuin Alli: Onni napitti itse paitapuseron kiinni!

Kummatkin tänä aamuna on laitettu astioita sinne.

Enpä osaa sanoa.

Rauhallista yhteiseloa, pienen pientä ihmettä tapahtuvaksi;) mutta voisin kyllä toivoa jotain matkaakin.

No nyt pitää lähteä pukemaan ja ulos.

T-P

Vierailija
31/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukkeliksen Geehen:

Yksi pankkiasia, monta työasiaa, mitä laittaisin lounaaksi?

Siitä, että meillä on ihanat, terveet ja iloiset lapset.

Aamusta rakenteli legopalikoilla linnun sekä kylpylän (eilen olimme uimareissussa) ja yhdessä teimme kaksi muumipalapeliä. Nyt rakentelee legoilla ja katselee toisella silmällä isoveljensä kanssa lastenohjelmia.

Antsa on rohkaistunut jännästi. Uimahallissakin meni suinpäin lasten altaan vedessä juosten ja polskutellen (viime vuonna uimahallireissulla istui altaassa tunnin sylissäni).

Illalla teimme sen yhdessä. Mies varmasti täyttää ja tiskaa koneen useammin.

Minun silmääni sopii. Tulee mieleen retro ja unikkokankaatkin. Riippuu s' ävystä tietenkin. Vaaleanpunainen ja oranssi sitten eivät. Oranssi on muuten tosi kiva väri :)

7. Joululahjatoiveesi ilman mahdollisuusrajotteita

Oma talo, maailmanrauha, ilmastonmuutoksen pysähtyminen, kaikille ikuinen terveys...

Palaan!

SaaMa♥

Vierailija
32/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen, että voin lähteä jumppaan. Tarjouduin kyllä siskon pihalle haravoimaan, mutteivät ole kotona. HEillä meinaan on niitä lehtipuita. Siellä saa kunnon jumppaa.

Kysely jäi kopioimatta, joten joku toinen kerta.

Puhtaudesta täytyy sanoa, että silloin Valman sairastelukierteen aikana yritettiin vähän vältää sairaspaikkoja ja desinfiointiin enemmän. Aivan turhin tuloksin. Nyt emme erityisesti vältä räkätautisia ja siivous on normaalia viikkosiivousta (Tolulla tosin). Nyt ovat ekaa kertaa tänä syksyn aikana vähän kipeänä. Tai ehkä tässä välissä oli yksi nuha. Mutta ei korvatulehduksia eikä keuhkokuumeita. Meillä ei selvästi infektiot ollu mietenkään riippuvaisia ympäristöstä (näin hiukan yksinkertaisesti sanottuna). Maaginen 3-v paransi tytön astman, maitoallergian ja infektiokierteen tai ainakin katkaisi lähes puoleksi vuodeksi.

Nyt täytyy mennä jumppaamaan. Jumppapaikka on ihanan kotoinen, hyvä tunnelma, kun niin monet tuntevat toisensa. Ei tietenkään yhtä " hieno" kun edellinen paikka, mutta ehdottomasti viihtyisämpi.

Hyvää ja leppoisaa sunnuntaita!

PL

Vierailija
33/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti Gee:

Yksi työasia, tai useampikin. Tietysti lapset, varsinkin tuo syyspoikanen, juuri nyt. Ja viimeisenä vaan ei vähäisimpänä: tuleekohan lihakeitosta hyvää?

Terveistä lapsista (allergioita jne. ei lasketa) ja aikuisista, kukaan ei ole flunssassa tai mahataudissa tai missään! *kopkop*

Tekee palapelejä ja rakensi kasan sohvatyynyyistä...

Uutta sisukkuutta / päättäväisyyttä / itsepäisyyttä.

Kaikki täyttävät kykynsä mukaan, Pyörsky osaa laittaa lusikoita / haarukoita ja isommat kaikkea, Väkkärää ei tiskikoneelle päästetä. Tiskikoneen täyttöön en näköjään osaa vastata. Mies tiskasi illalla käsitiskejä, minä (Pyörskyn kanssa) tänään aamulla.

Riippuu sävyistä. Juu-ei-vaarinhousut vaihtoehdoista vaarinhousut ;)

Kotitonttu.

Vierailija
34/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä iski väsy ja eijaksanu enempää kirjotella...tosin miehen kanssa valvottiin yhteen asti :-/ Nukuin 6tuntia ja sitten loppu uni,työasiat vaan pyörii päässä.Ongelmat sekä ihan käytännön jututki...Alli kävimyös mielessä,että miten sinä nollaat pääsi?!

Miehelle iski ripuli,flunssassa oliki ja saa nyt nähä millnen tauti iski?!Töissä ollu Yhtäkkiä alkavaa,voimat vievää ripulia!

Siitä tauteihin...vastasyntyneen kanssa vältettiin enempi.Nyt toivotaan et vatsatautiset olis yhen terveen päivän kotona ja jos räkä valuu sillai ihan kokoajan ni sillon eikylään toivota.Jos nyt vähä yskii tai nenää täytyy välillä niistä ni ei haittaa..Tauteja nyt pyörii enempi varmasti heti kun vaikka kauppaan menee.Mut kukin tavallaan...onneks hyvillä ystävillä tässä lähellä on sama linja ni nähdäänkin usein :-)

Sulatan pakastinta vaihdoin!Ruokaa mietin et teenkö vaa jotain mulle ja lapsille vai sitä mitä ihan meinasin...Jos mies ei syö ni voitas syödä lasten kans eiliset keitot..

Hus pois taudit ja pöpöt kaikista perheistä!!!!!

jatu

Vierailija
35/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalaulu lauletaan,ruuan saa alottaa kun annetaan lupa.Ja ruuan jälkee saa näkkärin..

jatu

Vierailija
36/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti muutaman sananen ennen töihin menoa (taas..huoh...!).

Kukkuun Gee oli hauska. En jaksanut niitä kysymyksiä kopioida, yritän kirjoittaa mitä muistan. Tässä päivässä ei ole ollut muuta hyvää kuin se, että sain nukkua aamulla muuta perhettä pidempään. Syyspoikanen on leikkinyt tänä aamuna autoilla ja legoilla. Tai tarkemmin sanottuna sotkenut. Tällä viikolla olen huomannut uutena asiana sen, että omaa tahtoa löytyy pojasta ja on alkanut muksimaan nyrkeillä, jos joku asia ei miellytä häntä. Tappelevat Neitin kanssa ihan mahdottoman paljon. Punainen sopii mielestäni oranssin kanssa yhteen. Joululta odotan sitä, että mies lasten kanssa viettäisi rauhallista ja mukavaa joulua sillä välin kun mamma paahtaa töissä. Ikävää, mutta valitettavan totta :(

Tuosta pöpökammosta. Käsien pesut tietenkin kuuluvat asiaan, samoin jos kuumeessa ollaan, silloin ei kyläillä. Mutta muuten olen kyllä melkoisen ei-pöpökammoinen. Kotioloissa siis. Töissä joutuu käyttämään käsidesiä niin paljon, että kädet kuivaa. Mutta kotioloissa en niinkään stressaa. Olen tullut siihen tulokseen, että meillä on oikein kaikkien pöpöjen summa, koska esikoinen kuljettaa kaiken koulusta, mies varuskunnasta, minä sairaalasta ja lapset päiväkodista. Taistele siinä sitten vielä niitä kaikkia vastaan... ;) Mutta kuten on jo todettu, jokainen tyylillään ja niin kuten itse parhaaksi näkee.

Meillä on taas taisteltu (=tapeltu) miehen kanssa. Aiheena tutut kestokit: ajan puute, unen puute, rahan puute, yhteisen ajan puute ja niin edelleen ja niin edelleen. Milloinkahan tämä oravanpyörä helpottaa?

Mutta kaiken kaikkiaan olen onnellinen juuri nyt siitä, että minulla on kolme ihanaa lasta, koti, kaksi koiraa, terveyttä ja tällä hetkellä vielä työpaikkakin (jota ei siis ehkä kohta ole. Ja joka saa minut välillä hulluuden partaalle... :o).

Ugh. Vaikenen nyt.

Voikaa hyvin ja mukavaa sunnuntaita kaikille!

Mimmu (väsynyt, työn raskaan raataja) kera kolmen lapsosen

Vierailija
37/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mikä asia varaa ajatuksiasi juuri nyt? Onko minulla riittävästi uskoa,.

2. Mistä tänään iloitset? Ystävän tapaamisesta ja monen tärkeän ajatuksen saamisesta.

3. Mitä syyslapsesi leikki tänään? Potkulautaili, järjesteli kulkuneuvokokoelmaansa, maalasi liikennevaloja, aurinkoja, pendolinoja ja sähköjohtoja.

4. Mitä huomasit syyslapsessa tällä viikolla? Puhe kehittyy ihanasti. Tässä tämänpäiväisiä: " Isillä on hassu Mari-täti-takki." (Mies oli ostanut uuden takin.) " Ei löytynyt mitään, ihan tyhjä." (Kaivoi sohvalla antaumuksella nenäänsä.)

5. Kuka tiskasi/täytti tiskikoneen? Mies aamupäivällä, minä illalla. Mies imuroi ja pesi pyykit ja pöntöt. Tää menee mun kannalta vähän liian hienosti, täytyy tunnustaa. Olen vähempikotitöinen.

6. Sopiiko punainen oranssin kanssa? En tiedä. Oli epävarma olo, kun pidin töissä murretun oranssia jakkua punaisen työlaukun kanssa. Auringonlaskussa sopii kyllä.

7. Joululahjatoiveesi ilman mahdollisuusrajotteita? 10 x hieronta tutulle hyvälle hierojalle. Omaa aikaa yksin ja hiljaa.

Vierailija
38/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän oman tahtoni miellyttämisen halun sijaan, työelämäkuvioissa. Joko Jatu päästää Typyn pihalle ilman aikuista, joko mäkin voisin... Millaista lihakeittoa Ayap teki?

Ystävän tapaamisesta ja muutaman ensi viikon järjestelyn onnistumisesta.

Voi hitto -leikkiä veljen kanssa, jossa naurettiin kauheasti. Rakensi teltan varapatjasta. Kantoi beibiboonia selässään. Ryömi sohvan ali kilpaa sisarusten kanssa.

Veljen jäljittely on kasvamassa. Eleet, puheet, äänenpainot toistuvat kuin parhaalla näyttelijällä.

Minä täytin. Mies tyhjäsi.

Käy. Lällällää äiti! (ikuinen tytär, äiti tuskin kuunteli kun pohdin uutta löytämääni väriyhdistelmää, mutta mulle jäi vaikutelma, ettei uskonut siihen. Nyt mun on vietettävä loppuelämä toditaen, että äiti on väärässä, heh.)

Villakangastakki, kaunis.

Vierailija
39/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

I-H-A-N-A viikonloppu takana. Sisälsi mm. hotellieloa miehen kanssa, Haddawayn konsertin + nimmarin, biljardin peluuta, pikkuisen shoppailua, keskeytymättymättömän yönen ja paaljon .. ;oD Lisää tätä! Ensimmäinen yö miehen kanssa kaksistaan jossain, sitten syyslapsosen syntymän. Oli kyllä hurrjan hauskaa!

Kiva g;

1. Mikä asia varaa ajatuksiasi juuri nyt? Ei mikään. Rentoutunut olo.

2. Mistä tänään iloitset? Impperfekti jo tarpeen. Miehen hyvästä seurasta. Kauniista ympäristöstä. Tomerista lapsista.

3. Mitä syyslapsesi leikki tänään? Sekä syyslapsi että maalislapsi leikkivät antaumuksella uudella kylvetettävällä nukella.

4. Mitä huomasit syyslapsessa tällä viikolla? Olivat yön mummolassa, on tomera käskyttämään muita " meidän perheen" tavoille. Pitkään on ollut niin että Sini komentaa kaikki käsien pesulle ruuan jälkeen (niin aikuiset, kuin lapsetkin). Paappa oli saanut käytöskoulua nyt neidiltä; " Paappa veistä ei laiteta suuhun" ja " Paappa, SEIS, kengillä ei tulla sisälle" . Ihan hyvä, äitini oli tyytyväinen, kun Sini oli puuttunut paapan veitsenlipomiseen. :oD

5. Kuka tiskasi/täytti tiskikoneen? Mies.

7. Joululahjatoiveesi ilman mahdollisuusrajotteita? Allergiat kadotkoon!

Hyvää yötä! Puhtaita ilon ja onnen päiviä mahtuu loppujen lopuksi hyvin vähän ihmiselämään. Olen iloinen, että sain viettää sellaisen.

Lila75 ja tytöt

Vierailija
40/41 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi on minun inhokkiväri, jota vieroksun ja kammoksun ja joka ei siitä syystä sovi , yhtään minkään kanssa, mitenkään! ;o)