Kertokaapa te hoitajien palkankorotuksia vastustavat henkilöt, mikä on teidän keskiansionne sekä ammatinne. ov
Ihan vaan kiinnostaisi tietää, mitä muut sitten tienaavat ja missä ammateissa.
Kommentit (14)
FM/10 vuotta työkokemusta/yksityinen sektori taloushallinto peruspalkka 2850/kk
Keskiansio 2333 euroa
Peruspalkka 1497 euroa
Olen yrittäjä, ansaitsen ehkä puolet hoitajien keskiansiosta.
mutta puolustan palkkauksen tarkistamista (esim työn kautta saatu erikoisosaaminen, josta palkankorotus)
ja ennen kaikkea kunnon parannuksia sairaanhoitajien työoloihin (nyt määräaikaisuuksia ketjuittain, vajaamiehitystä. Tiedän, että joillain osastoilla hoitajat ovat äärirajoilla ja työ on epäinhimillistä.)
Lisäksi hoitajien palkka pitää olla jossain suhteessa myös esim 8 vuotta opiskelleeseen lääkäriin, jolla kova vastuu. Peruspalkka 2 800 ¿/kk.
t toimittaja YTM sanomalehdessä (stressiä riittää...) 2065 ¿/kk brutto, ei lisiä
Itse olen account manager eli pyöritän henkiköstövuokraus firmaa kokonaan...teen toimisto hommat ym. Palkka 1700¿/kk
Mies on palomies peruspalkka 1600¿/kk (lisät noin 200-500 ¿/kk)
mutta näitä älyttömän suuria. Lisäksi en hyväksy joukkoirtisanoutumista työtaistelukeinona kriittisellä ammattialalla. Olen DI tietokonehommissa ja palkka 2800.
mutta olen jäämässä pois tuosta työstä niin en viitsi enää korotuksia pyydellä. Aika halvalla tein töitä....tiedetään :)
Että silleen. Suunnitelmissa onkin kouluttautua tuplamaisteriksi ja tuleva ala on valittu työmarkkinoita silmällä pitäen: sosiaalityöntelijän peruspalkka n. 2200 ¿/kk. Sen saman soisin sairaanhoitajille, mutta enempi olisi jo epistä!
tätä kiristystä, ja olen sitä mieltä, että pitkällä tähtäimellä lopputulos on nollatulos. Eli kaikki tulevat saamaan palkankorotuksia samaan tyyliin ja kun inflaatio nousee, niin tulos on nolla.
Olen yrittäjä, aloittanut puolisen vuotta sitten ja toistaiseksi tulot on 0 euroa.
Yrittäjä, 1550 ¿/kk, töitä keskimäärin 45 h/vko, myös lauantaisin ja pyhinä.
näy palkassa mitenkään.
klö
Vierailija:
mutta puolustan palkkauksen tarkistamista (esim työn kautta saatu erikoisosaaminen, josta palkankorotus)
ja ennen kaikkea kunnon parannuksia sairaanhoitajien työoloihin (nyt määräaikaisuuksia ketjuittain, vajaamiehitystä. Tiedän, että joillain osastoilla hoitajat ovat äärirajoilla ja työ on epäinhimillistä.)
Lisäksi hoitajien palkka pitää olla jossain suhteessa myös esim 8 vuotta opiskelleeseen lääkäriin, jolla kova vastuu. Peruspalkka 2 800 ¿/kk.
t toimittaja YTM sanomalehdessä (stressiä riittää...) 2065 ¿/kk brutto, ei lisiä
ensin täytyy saada terveyspuolen rakenteet tehokkaamas. Oikeat tekijät oikeeseen paikkaan. Byrokratiaa ja niitä yliyliylivälihoitajia ja -lääkäreitä pois sieltä paperien pyörityksestä.
Se 500 euron korotus hoitsuille ei ratkaise yhtään mitään. Paitsi tietty sen että hoitsuille jää hieman enemmän tiliä ja kuntaverot nousee.
Terveydenhoito ei siitä parane.
Enkä näy syytä mitä tekemistä minun keskiarvolla tai liksalla on tämän homman kanssa. Se on minun mielipiden perusteluineen
Arvostella kyllä osataan....