Kuinka kerroitte miehellenne odottavanne lasta?
Kommentit (7)
Olen ainakin sanonut suoraan, että "nyt on asiat niin, että minä olen raskaana". Seuraavalla kerralla taisin käskeä käydä kurkkaamassa testiä vessan kaapin päällä. Sitten seuraavassa näytin tikkua miehelle ja kysyin, että "näkyykö tuossa sinunkin mielestäsi ihan hento viiva?". Viimeisimmässä menin halaamaan miestä, ja kerroin että halaa paraikaa tiineenä olevaa vaimoaan.
Ette usko kuinka onnellinen olin. Lapsettomuushoidoissa vuosia ja en uskaltanut soittaa itse verikoetuloksia klinikalle vaan laitoin miehen soittamaan. Kotitestiä en ollut myöskään uskaltanut tehdä eli oli tosiaan uutinen!
Lapsi ei varmasti ole iloinen asia. Olen tiennyt jo kolme viikkoa, että vauva on tulossa, en vain uskalla kertoa. Olen varma, että mies jättää mut :-(
ap
ja laitoin mukaan kortin että tälle on käyttöä syksyllä.
Toinen raskaus tuli itsellekin pienenä yllärinä (oltiin kuitenkin yritetty raskautta jo pidempään siinä onnistumatta), neuvolassa ennen papakoetta th halusi varmistaa etten ole raskaana ja tein siellä testin. Plussaa tuli :-) Heti soitin miehelle kun en malttanut yhtään odottaa. Ja papa jäi ottamatta kun th oli sitä mieltä ettei riskeerata.
Kolmannesta mies kävi katsomassa testin tuloksen, tuli halaamaan ja kertoi että plussaa näyttää.
Lykkäsin tikun käteen ja kysyin, että eihän se viiva voi parissa sekunnissa tulla (kun tuli heti vahva viiva). Pyysin miestä seuraamaan tikkua seuraavan tunnin ajan, josko viiva häviäisi ;-)