Olenko harvinaisuus? Pystyn saamaan 25-100 orgasmia yhdynnän aikana?
Tämä ajatus lähti siis tuosta gallupista, missä kyseltiin saako orgasmin ennen vai jälkeen yhdynnän...liittyen siis klitorisorgasmiin...
Itse pystyn saamaan n. 25-100 orgasmia per yhdyntä, ovat ne sitten klitoris- tai yhdyntäorgasmeja...ne tulevat sellaisina aaltomaisina ryppäinä, välillä voimakkaammin ja välillä hiljempaa. Tämä ei siis omaa kuvitelmaa, vaan mieheni mukaan pilluni supistelee koko yhdynnän ajan alusta loppuun. Tämä on siis tahtomaton reaktio, itse en tee puristusliikettä.
Kerran olen jopa saanut yhtäjaksoisesti 3 min kestävän orgasmin.
Se oli minullekin aika hulppea kokemus! Tämä oli siis seurausta useamman tunnin seksisessioista.
Normaaliyhdyntämme kestää esileikkeineen n.30min ja tämän aikana tuo edellä mainittu määrä orgasmeja.
Jos itse saisin yhden orgasmin tai vaikka vaan 4, olisin suunnattoman pettynyt...niin mieheen, kun omaan " rentoutumattomuuteeni" ...
Olenko aivan luonnonoikku? :O
Kommentit (32)
Harmittaa nimittäin. Nuorempana toimi paremmin. Että jollakin näinkin päin.
Nuorempana saatoin saada muutaman, usein 2, mutta joskus useampiakin. Nykyään olen jo yhden jälkeen ihan puhki.
minäkin saan yhden kunnollisen ,jonka jälkeen ei todellakaan tee enää mieli kun paikat hellinä ja raukea olo...
erikoiselta kuulostaa ap;n " orkut" ...
Kuitenkin siinä uudestaan huipulle pääsyssä meni aikaa, joten en tajua miten noin lyhyessä ajassa pystyy laukeamaan täydellisesti ja kiihottumaan uudelleen ja uudelleen 25-100 kertaa.
Luulen, että kyse ei ole varsinaisesta orgasmista. Minulle ainakin tulee joskus orgasmin jälkeen yhdynnän jatkuessa tila, jossa emätin supistelee jatkuvasti ja tuntuu kyllä erittäin hyvältä, mutta ei ole orgasmi, koska varsinaista laukeamista ei tapahdu.
Kyllä mullakin tapahtuu sellaista supistelua orgasmia edeltävästi mutta en niitä laske. En edes voi yhden session aikana saada kun sen yhden kunnon orgasmin koska sen jälkeen ei huvita/pysty jatkamaan vaan tulee täysin tyydyttynyt olo.
Itse saan max kaksi orgasmia per yhdyntä. Mutta kaksi vain todella harvoin. Oma orgasmini kestää ehkä n. 15s (vaikea sanoa, ajantaju hämärtyy :)) , mutta on niin voimakas, että menetän lähes tajuni. Oikeasti jos saisin jonkun sata sellaista orgasmia, menettäisin aivan varmasti tajuni, tuntuisi pahalle, orgasmi on niiiin voimakas.
Jos ap puhuu totta, hän sairastaa tiettyä oireyhtymää.
kuulostaa siltä että lähellä on koko ajan mutta ei laukea, silloin mäkin supistelen ja vapisen jne, ei sitä lasketa orgasmiksi, orgasmi kestääkin niin kauan ettei tossa ajassa ehdi saada sataa
Niin, koituuhan tästä omatkin ongelmansa...en saa seksistä tarpeekseni (luonnollista kai, kun siitä tulee niin euforinen olo...)
Ovat jotkut edelliset kumppanit nimittäneet nymfomaaniksi jopa, kun eivät ole pystyneet tyydyttämään tarpeitani.
Ja nykyisen mieheni kanssa on ollut myös ongelmia, koska hän ei ole kestänyt mielestäni tarpeeksi kauan, joten olemme hommanneet hänelle erektiolääkkeet, että jaksaisi panna kauemmin!
Tämä siis myös aiheuttanut erinäisiä " henkisen puolen ongelmia" ...
hänellä riittämättömyyden tunne ja minulla turhautuminen.
Tällä hetkellä asiat hyvin, vaikkakin välillä haikailen entisten kumppaneiden perään, jotka tyydyttivät paremmin, mutta suhde ei taas onnistunut.
Toisaalta, kukapa lapsiperheen arkea pyörittäessään jaksaisi 4 tunnin sessioita? Joskus täytyy myös nukkua, eli kaitpa oon tyytyväinen...;)
ja olen useammin kuin kerran menettänyt tajuni yhdynnässä (tämän entisen kumppanini kanssa siis)
Se, että mieheni tuntee " puristelut" , sen sanoin siksi, koska arvasin että joku tulee huutelemaan, että mikä nyt edes on orgasmi ja tiedätkö edes koskaan saaneesi...;)
Se on kai tän palstan luonne, yritin siis vaan olla perusteellinen...;)
menettäminen oli siis exän kanssa...sitä ei valitettavasti enää tapahdu...vaikka kivaa muuten onkin...
*kyselee tyhmänä*
miksi muuten pitäisi huolestua siitä?
Taju on kuitenkin palannut n.20sec-1min sen jälkeen...
Määrä lisääntynyt iän myötä, nuorena hyvä jos sain kertaakaan.
en tiedä olenko ihan hakoteillä, mutta mun orgasmi on siis just semmonen aaltomainen sarja " pikkuorgasmeja" . ja joskus oikein hyvän session aikana ensin tuntuu että roikkuu ja roikkuu siinä rajalla, kun ei ihan vielä tule ja sitten kun tulee niin se kestää tosi kauan. mutta mä kyllä lasken sen ihan yhdeksi ja samaksi orgasmiksi alusta loppuun asti. laskeeko ap tuommoisen yhdeksi vai moneksi eri orkuksi?
ja niinkun joku sano, yksi orgasmi ja siihen asti pääseminen vie jo niin paljon aikaa että se kerrottuna 25:llä tai 100:lla... herra isä, mulla olisi paikat jo vereslihalla siinä vaiheessa!
t. yksi katkera ämmä, joka ei kykene saamaan yhtäkään orgasmia miehen läsnäollessa
Vierailija:
en tiedä olenko ihan hakoteillä, mutta mun orgasmi on siis just semmonen aaltomainen sarja " pikkuorgasmeja" . ja joskus oikein hyvän session aikana ensin tuntuu että roikkuu ja roikkuu siinä rajalla, kun ei ihan vielä tule ja sitten kun tulee niin se kestää tosi kauan. mutta mä kyllä lasken sen ihan yhdeksi ja samaksi orgasmiksi alusta loppuun asti. laskeeko ap tuommoisen yhdeksi vai moneksi eri orkuksi?ja niinkun joku sano, yksi orgasmi ja siihen asti pääseminen vie jo niin paljon aikaa että se kerrottuna 25:llä tai 100:lla... herra isä, mulla olisi paikat jo vereslihalla siinä vaiheessa!
Vierailija:
Todennäköisesti ap:lla on joko lihaskramppeja tai epilepsia
AP täällä taas...ei, en laske, että yksi puristus vastaa yhtä orgasmia.
Taisi olla sellainen aihe, että suurinta osaa ärsytti tai epäili jutun paikkaansapitävyyttä tai minun keksivän päässäni kaikki tuntemukset...
hmm..eli taidan olla aika " harvinainen" ....;)
niin heti on katkeria epäuskoisia lauma paikalla haukkumassa.
Iloitse ap!
Minullakin on onnea, sillä voin saada päivässä toistakymmentä orkkua ja olen yli 40v mies...
t. mään, onnellinen seksiaddikti ;)
Miten se yksi yksittäinen orgasmi oikein lasketaan?
Että tulee ja sitten taas on ihan off-orgasmi ja sitten tulee uudelleen...?
Mulla ainakin tulee sarjana ja musta se on vaan yksi orgasmi.
yykaakoo.. nyt 71, 72, 73..91,92jne.. hehheh. onpa vissiin kummosta seksiä jos on tarve oikeen orkkuja laskee.
Haluisitko ite harrastaa seksiä tyypin kans joka samalla laskee?
ehkä ne sun on jotenkin pieniä orkkuja?
Mun orkussa " maa vapisee jalkojen alla" ja on ihana rentoutunut olo, eikä enää tarvitse jatkaa hommaa..