Olenko harvinaisuus? Pystyn saamaan 25-100 orgasmia yhdynnän aikana?
Tämä ajatus lähti siis tuosta gallupista, missä kyseltiin saako orgasmin ennen vai jälkeen yhdynnän...liittyen siis klitorisorgasmiin...
Itse pystyn saamaan n. 25-100 orgasmia per yhdyntä, ovat ne sitten klitoris- tai yhdyntäorgasmeja...ne tulevat sellaisina aaltomaisina ryppäinä, välillä voimakkaammin ja välillä hiljempaa. Tämä ei siis omaa kuvitelmaa, vaan mieheni mukaan pilluni supistelee koko yhdynnän ajan alusta loppuun. Tämä on siis tahtomaton reaktio, itse en tee puristusliikettä.
Kerran olen jopa saanut yhtäjaksoisesti 3 min kestävän orgasmin.
Se oli minullekin aika hulppea kokemus! Tämä oli siis seurausta useamman tunnin seksisessioista.
Normaaliyhdyntämme kestää esileikkeineen n.30min ja tämän aikana tuo edellä mainittu määrä orgasmeja.
Jos itse saisin yhden orgasmin tai vaikka vaan 4, olisin suunnattoman pettynyt...niin mieheen, kun omaan " rentoutumattomuuteeni" ...
Olenko aivan luonnonoikku? :O
Kommentit (32)
jossa kerrottiin naisista, jotka ovat kiihottuneessa tilassa ja saavat myös orgasmeja lähes koko ajan. Eräskin nainen istui puistossa keinussa, sai orgasmin ja menetti tajunnan hetkeksi. Kyseessä on harvinainen sairaus, en muista nimeä.
Mutta en ymmärrä. En ihan oikeasti tiedä mikä lasketaan orgasmiksi jos niitä tulee kertapanolla 100???? Valaisepas meitä tyhmiä?
mutta en varsinaisesti yhdyntäorgasmeja saa, eli on autettava kädellä. Kyllä niitä tulee kymmeniä, ihan mielialasta riippuen. Mun on aina pidettävä noin 30-60s (arvio) tauko tavallaan tasaantuminen ennen kuin voi jatkaa. Tosin jos kymmeniä haluan, niin siinä menee kyllä tunti ainakin eli mieskin saa poistua, jos haluaa ;)
En ole silti addikti, tällainen rupeama riittää noin kerran kuussa, ja sitten välillä tyydyn yhteen tai kahteen. Ei ees tee mieli joka kerta käydä tätä läpi. Ja minulla ne on erillisiä ihan selkeästi, pari ekaa on tosi voimakasta, sitten ne laimenevat, kunnes taas voimistuvat. Enkä todellakaan saa ellei ole mekaanista kiihoketta ja taytyy olla sillä fiiliksellä myös. Menkkojen aikaan (soolona) muuten on hyvä juttu, se rentouttaa lantiota älyttömästi ja kivut vähenevät!
eli ensin menen äärirajoille monen monta kertaa ja silloin tunnen pienen sykähdyksen. Mutta varsinainen orgasmi on kuin ilotulitus. Pikkuorkkuja tulee toinen toisensa perään kymmeniä! Uskomaton tunne. Mutta en pidä mitenkään harvinaisena. Miellän, että nuo sykähdykset ovat yhtä ja samaa piiiiiiitkääääää orgasmia. Ei kukaan luonnollinen ihminen pysty saamaan melkein sataa orgasmia yhden yhdynnän aikana. Kyse on siis noista pikkuisista orkuista.
t. kypsä nelikymppinen osaa kyllä ja tietää jo seksistä kaiken ;-D
Kun o on ohi, niin on juuri pakko pitää taukoa, jolloin en siedä suoraa kosketusta. Ja ensimmäisistä on pakko odottaa pidempääkin. Kyllä yksikin riittää usein, mutta voi sitä olotilaa sen jälkeen kun on saanut monta! Aina olen saanut yhden, mutta näin vasta kaksvitosesta lähtien.
Itse saa 0 - 2 orgasmia per yhdyntä. Jos tyydytän itse, voin saada useampiakin orgasmeja melko peräjälkeen, muutaman minuutin välein. En ole kuitenkaan koskaan tainnut " hankkia" enempää kuin 4 orgasmia peräkkäin, en todellakaan jaksaisi. Orgasmini ovat todella voimakkaita, joten 4 jälkeen olen jo ihan poikki. Sillä voi kyllä olla vaikutusta väsymykseen, että mulla orgasmi laukaisee melkein aina (vaarattoman) rytmihäiriön.
itse saan niin voimakkaasti, että en kyllä sen jälkeen jaksa enää mitään.
..tai et tiedä mikä orgasmi on. Joka työnnönkö lasket orgasmiksi? :o :))
no tuo voi pitää paikkaansa :D
ohis
Viestisi on ollut täällä 3,5vuotta eikä se ole saanut muuta vastausta kuin omani.. Mutta ei se määrä vaan laatu. ;) Olet harvinaisuus, tai me olemme harvinaisuuksia. Myös minä saan aktin aikana 25-100orgasmia, mitä useamman saan, sitä helpommaksi uuden saaminen käy.
Asia on vaivannut minuakin..."onko tämä normaalia?" Ei. Olet toinen, jonka olen itseni lisäksi pystyvän tähän. Jos joku joka pystyy saamaan vain 1-3kertaa kuulee asiasta, hän yleensä kommentoi: "Sä feikkaat, ei se oo mitenkään mahdollista." ...ON SE! Ainut ongelmani tuppaa olemaan se, että en tyydyty vaikka saisin 100. Kun sessiosta on kulunut vartti, minun tekee taas mieli...Onko vastaavaa ongelmaa?
Yli kymmenen alkaa kuitenkin olla jo liikaa, joten lopetan, vaikka saisinkin ties kuinka monta. Yhdynnässä en saa muuta kuin kiihottumistilan, jos aina sitäkään.
..tai et tiedä mikä orgasmi on. Joka työnnönkö lasket orgasmiksi? :o :))
Jos seksi kestää esileikkeineen 30 min ja siinä ajassa pitäisi saada sata orgasmia:
Seksi kestää esileikkeineen 30 min eli 1800 sekuntia. Oletetaan että esileikkeihin menee viisi minuuttia ennen kuin orgasmit alkavat, jää 1500 sekuntia. Tämä jaettuna sadalla: ap saa orgasmin 15 sekunnin välein. Ap:n orgasmit kestävät kolme minuuttia. Mikä tässä yhtälössä ei toimi?