hyviä seksioppaita?
minä olen onneton luuseri seksin alalla enkä osaa siitä ollenkaan nauttia. saan orgasmin mekaanisella itsetyydytyksellä. Miestäni rakastan, mutta en ole koskaan hirveästi nauttinut seksistä - en hänen enkä niiden parin muunkaan kanssa joita nuorena kokeilin. Miestä en halua vaihtaa, enkä usko sen auttavankaan. Me olemme yrittäneet avoimin mielin kaikenlaista, on puhuttu ja tunnusteltu, hiljaa ja kovaa, nopeasti ja hitaasti eri asennoissa ja paikoissa, mutta jotain me teemme väärin, sillä minä teeskentelen edelleen nautinnon. Ja älkää sanoko, ettei pidä teeskennellä, kyllä mies tietää etten minä tästä niin hirveästi saa, mutta arvatkaapa masentaako sitä se ajatus muutenkin ihan tarpeeksi. Pakko teeskennellä että saan edes jotain...
Niin että onko jollakulla sellaista seksiopasta, josta olisi oikeasti ollut hyötyä?
Kommentit (2)
omasta mielestäni ongelma on mnimenomaan " suorituspuolella" . Siis ei minulla ole mitään " epämiellyttäviä kokemuksia" takanani, en ole elänyt estoista lapsuutta tai aikuisuutta, en ole uskovainen, en häpeä ruumistani (tai en ainakaan ole hävennyt aina) en ole koskaa pierryt rakastellessani enkä siksi ole osannut sellaista pelätäkään. Minä olen kaikinpuolin ihan tavallinen, mutta mikään ei vaan tunnu miltään.
Saan orgasmin mekaanisella itsetyydytyksellä kun sitä jatkaa tarpeeksi kauan. Mutta se on siis tunnin kestävä yksipuolinen klitoriksenhinkkaus, ei niin tylsää esileikkiä tai seksileikkiä voi toisen kanssa harrastaa, johan se nukahtaa kesken.
Jos saan näin amatöörinä mielipiteeni sanoa, niin sulla tuo ongelma ei tuntuisi olevan niinkään suorituspuolella, vaan tunnepuolella ja pääkopassa. Onko sulla jotain sellaisia seksikokemuksia takana, että olet joutunut jännittämään ja et ole voinut rentoutua kunnolla? Pelkäätkö koko ajan pierun pääsemistä tai häpeätkö muutoin itseäsi? Ja tärkein kysymys: SAATKO ORGASMIN ITSETYYDYTYKSELLÄ?