Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^TAMMITENAVIEN loppuviikko ^^^

25.10.2007 |

Jospa aloittaisi jo uudne pinon, perjantain kunniaksi.

ma-to keskustelut löytyy täältä:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11549139&p=&mpage=1&tmode…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magda_lena kyseli sokerirasituksesta; mä kävin sen takia kun suvussa diabetesta ja maha on kasvanut koko ajan yli käyrien. Kaikki arvot oli kylläkin ok.

Oi mä oon kade teille, jotka jo joululahjat ootte saanu hankittua. Vois kyllä pikku hiljaa alkaa itsekin ainakin miettimään, mitä kellekin hommaa... Hui, eihän täs oo kuin 2 kuukautta enää.

Joku mietti salilla käymisen aloittamista. Itse en kyllä enää täs vaiheessa aloittaisi ellei kuntoilu oo jatkunu jo ajalta ennen raskautta. Kävely on nyt mun juttu ja uiminenkin olis ihanaa, kun sais vaan itsensä halliin...

Magdan viinigallup; olen ottanut nollalinjan, koska en ole yhden juoman ihminen eli kun juon niin juon;) En ole sauna yms oluisiin tottunut muutenkaan eli voin hyvin olla ilman sitä yhtäkin. Mutta en tuomitse ihmisiksi juovia ihmisiä.

Vilmahilja kysyi miten muistaa kaikkeen kommentoida; mulla ainakin kaks välilehteä auki, kun oon netissä, toisessa viestiketju ja toisessa oma vastaus...

Nyt tuli mies hötkyämään tuohon... Jatkan myöhemmin...

Pore&Papunen 29+5

Vierailija
22/24 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei muuta ku tuo miehen tulo synnytykseen eli meillä myös piikki- ja verikammoinen mies, mutta lupasi valmennukseen ainakin lähteä, toivon mukaan myös synnytykseen. Ainakin " verettömiksi" ajoiksi eli olis seurana ja tukena jos on aikoja et ei niin tapahdu ja sit ku huuto ja tosi toimet alkaa, niin voi mennä ulos oottelemaan, jos ahdistus iskee. No aika näyttää.

Pore...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdiskelit ed. pinossa sun sf-mittaa. Mulle neuvolatäti sanoi just tällä viikolla tuosta mitasta, että alussa sf-mitta saattaa olla korkeampi ja sen jälkeen pienenee. Näin mullekin kävi, kun vertaa käyriin. Eli 5vk sitten sf-mitta oli 23 (yläkäyrällä) ja nyt 27 (lähellä keskikäyrää).

Vierailija
24/24 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kertomaan kun viimein pääsin pitkästä aikaa neuvolaan. Pikkuinen oli mahassa edelleen samassa suhteessa pieni kuin viimeksikin, eli nyt olis rv 26+1 mutta mitat vaihteli jostain rv23-24 vastaavuuksista vähän ylöspäin. Loppujen lopuksi lekuri sanoi että tasaista tahtia kasvaa, ja todennäköisesti la olisi viikkoa-kahta myöhemmin mutta ei alkanut vaihtamaan päivää papereihin. Eli tällä hetkellähän la on mulla 30.1.08, ja kai sitä sinne helmikuun puolelle sitten mennään jos aikataulussa pysytään :) Jatkan kuitenkin edelleen tänne Tammikuisten puolelle kirjoittelua...

Sf-mitta oli mulla 22cm, eikä sitä olisi mitattu jos en olisi kysynyt! Viimeksi minulla on mitattu tuo joskus rv 11+jotain. Siskokin ihmetteli että eikö sitä teillä mittailla... Samoin jäi koko- ja painoarviotkin + sikiön asento hämärän peittoon, jotenkin mulla häviää kaikki kysymykset päästä heti kun siellä näytöllä alkaa pieni sydän pamppailemaan. Sitten vasta autossa kotimatkalla miettii että mites se ja se asia olikaan...

Verenpaine oli 110/60 ja painoa on tullut alusta +4kg. Hemppaa ei mitattu kun 5 vkoa sitten se oli jotain 123.

Että ihan hyvää kuuluu tännepäin. Kävin tuossa illasta kävelylenkillä, yritin vähän hölkätäkin (joo ehkä 5 askelta) mutta kyllä siellä masussa selvästi joku tuntuu olevan :) Ei tullut mitään. Odotan kovasti ensi vuotta, kun jossain vaiheessa pääsee taas tutustuttamaan jalkoja tauon jälkeen juoksuharrastukseen.

Jebajee. Pitää vissiin vaihtaa tonne bb-sivuston puolelle...

Tolleroinen