Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen liesi teillä on? Mies väittää että vain hulluilla on sellainen minkä haluan ostaa!

Vierailija
25.10.2007 |

Maksaa 700e onko tosiaan liian kallis?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain meillä on keraaminen liesitaso.

Sitäpaitsi yrittääkö miehesi väittää että olet hullu?

Vierailija
2/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on hullua ottaa kiertoilma jos ei koskaan tee yhtä pellillistä enempää ruokaa mutt ihan järkevää jos vaikka leipoo joka viikko pullaa ja sämpylää ja pitää koko suvun ruokajuhlia joihin pitää tehdä 10 laatikkoa yhtä aikaa. On hullua ottaa ajastinhälytys jos muutenkin muistaa katsoa kelloa eikä koskaan jätä ruokia esim kaupassa käynnin ajaksi uuniin, mutta jos taas ei muista ja usein jättää ruoat uuniin mennessään pihalle, se on ihan järkevää. Sitä lihalämpömittaria mä en pidä järkevänä koska tykkään itse käyttää erillisiä (ihan siksikin, että niiden paikkansapitävyyttä on helppo testata ja ne on helppo vaihtaa uuteen jos alkaa epäilyttää) mutta kaipa sekin on makuasia.

Mulla on sellainen dementia-hella, joka sammuttaa itse itsensä oltuaan liian kauan päällä tai jos levy kuumenee liikaa kun kattilassa ei ole vettä. Mies sille nauraa ja sehän on tosiaan tarkoitettu meille vähän hömelöille, mutta ai jesta mikä helpostus kun ei tarvi pelätä jättävänsä sen joskus päälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuni on myös aeg:ltä (competence).

Vierailija
4/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erillinen liesitaso ja uuni. Yhteensä ne maksavat jotain 1300 euroa.

- paistomittaria tarvitsen jouluna - eli ei merkityksellinen

- ajastin on MUST. Sitä käytän vaikka kananmunan keittämisessä - mutta erikseen ostettu digitaalikellokin ajaa asian

- kiertoilma on MUST. En ole kova leipoja, mutta kun inspiksen saan, niin leivon sitä, tätä ja tota. Lisäksi lämpötila on kiertoilmassa matalampi, ja minusta se jotenkin paistaa nopeammin.

- liesitaso on puoliksi keraaminen ja puoliksi induktio. Tuo induktio on aivan mahtava: kun pistää paistin pannun liedelle, voinokare sulaa kolmessa sekunnissa. Yhtä nopea kuin kaasu.

Minulla oli ennen ihan perushella. Tähän verrattuna se oli sata kertaa hitaampi.

Vierailija
5/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keraaminen monitoimiliesi. Lihamittari, kiertoilma, haudutustoiminto, grillauslämpö, ajastin.

Muttei se maksanut kun vähän yli 400e. Kuinkas hieno tuo ap,n havittelema on kun noin kallis. Käytettyä kyllä tulee kaikkia toimintoja ja kannattava ostos.

Vierailija
6/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vissiin sit hulluja... kaikkia niitä ominaisuuksia ei tietänkään tule käytettyä edes joka kuukausi.

Mutta se aikahälytin on käytössä joka päivä, kiertoilma lähes joka päivä, ja sit se ajastettu kypsennys silloin tällöin; on muuten kätevä jos haluu vaikka mennä ulos siksi aikaa kun ruoka valmistuu. Uuni sammuu sit eikä ole niin minuutilleen se kotia tulo.

Paistomittaria tulee käytettyä harvoin, jouluna ja pari kertaa muutoin vuodessa. Ja helppo on sekin kun uuni sammuu kun lämpötila on saavutettu...

Ja keraaminen taso on ainut mitä enää kelpuutan... no induktiolieden voisin ottaa kun siinä on pinta samanlainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän