G: Oletko ollut leikkauksessa ja mitä sinulta leikattiin?
Kommentit (13)
sitten polvi on leikattu, umpisuoli, olkapää, ranne...
ja hiukset on leikattu. :D :D
-Lapsena kitarisat
- Aikuisena leikattiin melanoomakasvaimen ympäriltä ihoa, tehtiin ihonsiirto ja poistettiin vartijaimusolmuke
sijaitsi vasemmassa munasarjassa ja oli puhjennut josta oli vuotanut puoli litraa nestettä vatsaonteloon. Olin silloin raskaana ja odotin meidän ensimmäistä.
molemmat tissit, sappikivet 4 arpee ja 2 sektioo
Yhteensä minulle on tehty 9 leikkausta. Yksi niistä on ollut sektio.
ja tukkaahan ne minulta siellä leikkasivat
Oik. polvi tähystetty x2
Oikeasta nilkasta leikattu irtopala
Sterilisaatio tehty
Virtsarakon laskeuma korjattu
Lisäksi lapsena on leikattu kitarisa
ööö...oonkohan mä jotenkin heikoista aineksista tehty?
puhkeamattomat viisurit, lasketaanko nukutuksessa leikkurissa kasaan kursiminen alatiesynnytyksen jälkeen tähän myös?
Lapsena risat leikattu
sectio
Murtunut pohjeluu leikattiin, naulattiin ja parsittiin kasaan ja sitten muutaman vuoden päästä taas jalka aukaistiin ja metalliromu poistettiin...
sappi
Umppari
Kaavinta
Pottuvarpaiden kynnet leikattu nukutuksessa;D
....toivottavasti ei enään mitään nukutuksia ja selkäydinpuudutuksia tarviis...
Oliko sulla melanooma levinnyt imusolmukkeisiin? Millaiset seurannat tuollaisessa tapauksessa on?
T: 6
Jep. Polvetx3, kumpikin silmä ja nielurisat.
niin kaksi kertaa on nukutettu ja tehty kaavinta keskenmenon takia :(