Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan palannut kotiätivuosien jälkeen töihin pelkästään ympäristön painostuksen vuoksi?
24.10.2007 |
Meillä kuopus täytti jonkin aikaa sitten 3v ja ollaan miehen kanssa yhdessä sovittu, että jatkan kotonaoloa vielä toistaiseksi. On koko perheen kannalta mieluinen ratkaisu, koska miehellä paljon työmatkoja jne.
Nyt on kuitenkin alkanut tuntua henkisesti siltä, että kai tässä on yritettävä töitä etsiä. En nimittäin meinaa jaksaa sitä ympäristön jatkuvaa kyselytulvaa töihin menoon liittyen :(
Onko siis muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa